AGD/RTV

( 2.20 )

Opinie (6)

Witam, opisze sytuacje jaka mnie

Witam, opisze sytuacje jaka mnie spotkała w środę 07.11. Zamówiłam przez infolinie iphone 8 plus. Po dwóch dniach otrzymalam informacje, ze telefon jest już w salonie przy ulicy Glogowskiej. Następnego dnia udałam się aby sfinalizować transakcje. Podeszłam do Pana, który potwierdził ze towar już jest, zapytał jaka będzie płatność i zgodnie z moja odpowiedzią zaprosił mnie na dziś rat. Na powyższym dziale spędziłam ponad pół godziny, podpisałam umowę, po czym okazało się ze iphona nie ma, nie dojechał.... Nigdy nie doświadczyłam takiej sytuacji, jak dla mnie porażka. Mimo, ze jestem, a w sumie już byłam stała klientka to nie polecę nigdy nikomu zakupów w tym sklepie i sama w nieszczęsna środę byłam tam ostatni raz. Dzięki konkurencyjnym sklepom RTV Euro AGD mogę się cieszyć moim nowym Iphonem

Zamawiałem przez internet zmywarkę

Zamawiałem przez internet zmywarkę, która nagle mi się popsuła. Poprzez stronę Euro RTV Agd zamówiłem nową a dodatkowo jeszcze załatwiłem raty 0%. Obsługa świetna, kompetentna, a do tego szybkość zamówienia dostarczenia produktu i dobre promocje. Polecam

Po wejściu na sklep

Po wejściu na sklep, zaczęłam oglądać pralki. Nikt z personelu nie podszedł i nie spytał mnie w czym może mi pomóc. Po dłuższej chwili sama poprosiłam o pomoc. Pracownik polecił mi zamówić na stronie sklepu pralkę, gdyż u nich nie ma takiej możliwości. Nie udzielił mi zbyt wielu informacji, poza tym, że mam sobie poczytać na stronie www. Powiedział tez, że u nich na sklepie nie ma tego modelu i jak jestem zainteresowana, to muszę tam zamówić. Poza tym zauważyłam jeszcze dwóch klientów w sklepie. Nikt do nich nie podchodził a pracowników na sklepie było 5 osób.

Obsługa w sklepie była niezbyt miła

Obsługa w sklepie była niezbyt miła, po wejściu do sklepu zapytałam w informacji o masażery gdzie leżą Pani nie odpowiedziała gdyż była zajęta liczeniem pieniędzy, następnie szukałam pracownika ok 5 minut nikt się nie pojawił, znalazłam sama odpowiednią półkę ale na jednym produkcie nie było ceny, zapytałam konsultanta który był zajęty rozmową prywatną ograniczył się do podania ceny nic nie powiedział o produkcie, natomiast na moje pytanie czy jest dostępny masażer nie rozpakowany powiedział, że jest tylko to widać i odszedł bez słowa. Wyszłam i kupiłam u konkurencji.

27

27.września udałęm się na zakup maszynki do strzyżenia włosów.Podczas wizyty w hipermarkecie udałem się do sklepu Domar.Kiedy znazłem produkt,któy mnie zianteresował podszedłem do sprzedawcy siedzącego za ladą.Przywitałem sie i zapytałem o maszynki.Sprzedawca z kamienną twarzą,bez odpowiedzi "dzień dobry", stwiedził,że są tylko te na wystawie.Poprosiłem o pokazanie mi jednej z nich.Sprzedawca z niechęcią wstał i udał się po produkt.Na moje pytania odpowiadał zdawkowo.Zachowywał się jakby pracował tam pod przymusem.Rozważałem w myślach czy wyjść z tego sklepu,jednak zdecydowałem się na zakup odpowiadającej moim oczekiwaniom maszynki. Sprzedawca posiadał jakąś widoczną chorobę skóry, co dodatkowo wzbudziło niechęć do sprzedawcy pracującego w dziale obsługi klienta.Po wyjściu ze sklepu osoba towarzysząca mi zwróciła się do mnie ze słowami: "..ale nieuprzejmy sprzedawca,prawda?.." Myślę,że jest to najlepsze podsumowanie.

Odwiedzałeś ostatnio AGD/RTV?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Electro World

(3.10 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem