La Pablo

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Zamówiłam pizzę dzwoniąc...
Zamówiłam pizzę dzwoniąc do w/w placówki. Po długim oczekiwaniu telefon odebrał pracownik robiąc wrażenie zaspanego / znudzonego. Po przyjęciu zamówienia poinformował jedynie o czasie oczekiwania (ok. 1 godzina), nie pytając się o rodzaj sosu (w efekcie nie otrzymałam żadnego!), nie podając ceny, jaką będę musiała zapłacić. Otrzymana pizza nie spełniała jak do tej pory wysokich standardów tej pizzeri - była zbyt wypieczona, na cienkim cieście. Niestety, zarówno obsługa jak i sam towar pogorszyły się w ciągu ostatnich miesięcy

Magda_7

22.10.2008

Placówka

Toruń, Hallera

Nie zgadzam się (24)

La Pablo

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż La Pablo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.