1 Minute

(3.52)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (36 z 49)

Sklep czysty, obsługa...
Sklep czysty, obsługa miła i ekspresowa

PawelWo_M8PO

03.01.2024

Placówka

Bydgoszcz, Zygmunta Augusta 7

Nie zgadzam się (0)
Dobre miejsce, żeby...
Dobre miejsce, żeby kupić coś na szybko; sprawdza się na dworcach kolejowych, zazwyczaj są to małe sklepiki. Obsługa jest miła, fajne oferty z aplikacją Kameleon. Niestety ceny są wygórowane.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dnia 03.08.21 około...
Dnia 03.08.21 około godziny 10 rano odwiedziłam ten sklep. Pani z obsługi jest bardzo niemiła. Nie potrafi normalnie rozmawiać tylko z pretensjami i uniesionym głosem. Obrazona na cały świat. Zwróciłam pani uwagę, że jest dla mnie bardzo niemiła to zaczęła krzyczeć. Masakra

Niezweryfikowany Klient_CliY

05.08.2021

Placówka

Rzeszów, ul. Jasionka Lotnisko

Nie zgadzam się (0)
Witam. Codziennie wysiadam...
Witam. Codziennie wysiadam na drugiej linii metra świętokrzyska w drodze do pracy i zawsze po drodze wchodze do sklepu 1 Minute. Jakość obsługi oferowana przez Pana który jest bardzo często popołudniu jest znakomita:) Miły , profesjonalny i zawsze służy pomocą. Takich sprzedawców nam potrzeba:)

Niezweryfikowany Klient_Dn7M

23.02.2021

Placówka

Rzeszów, ul. Jasionka Lotnisko

Nie zgadzam się (0)
Od lat jeżdżę...
Od lat jeżdżę do pracy pociągiem z Gliwic. Rano kupuję gazetę. Od paru tygodniu w Państwa sklepie jestem atakowana tytułami prawicowymi. Jedna z pań, które tam sprzedają zakrywa gazety typu GW, Dziennik Zachodni - gazetami Gazeta Warszawska, Gazeta Polska, Nasz Dziennik. Proszę mi wierzyć - Gliwice to nie jest miasto, w którym biegnie się rano po ten typ wiadomości i opinii. Czy mają Państwo jakąś politykę w zakresie ekspozycji gazet ? Nie chce zmieniać przyzwyczajeń, ale jeśli nie będzie reakcji - przeniosę się do innego sklepu, a proszę mi wierzyć sporo kupuję przy okazji ...:-)

Niezweryfikowany Klient_srYX

09.11.2020

Placówka

Zielona Góra, Dworcowa 32

Nie zgadzam się (0)
Witam, jadę właśnie...
Witam, jadę właśnie pociągiem. Przed odjazdem poszłam do 1 minutę po coś do jedzenia, bardzo mi się spieszyło wiec wpadłam tam i szybko zajrzałam jakie są kanapki. Spodobała mi taka z salami wiec idę do kasy, po drodze jeszcze jakieś cukierki i już stoję w kolejce. Pani obsłużyła mnie zgodnie ze standardami. W tym momencie Jadę już pociągiem ,wyciągam ta kanapkę a salami jest CZARNE, dosłownie jakby wsadzili tam salceson bo on ma taki kolor. Dodatkowo śmierdzi jakby ta kanapka leżała kilka dni. Wątpię aby to był jakis inny rodzaj salami czy odmiana bo na wystawce to salami które zobaczyłam miało kolor różowy.... jest to obrzydliwe i nie wiem jak można sprzedawać ludziom zepsuty lub stary/po dacie produkt. Nie wiem czy jest tu taka opcja ale zrobię zdjęcie i wyślę do odpowiednich ludzi. Jeśli chodzi o mnie i rozpoznawalność pani która to przeczyta na pewno będzie wiedziała o kogo chodzi bo akurat kiedy mnie obsługiwała skończył jej się papier w fiskalu. Nie pozdrawiam

Niezweryfikowany Klient_71Lv

12.10.2020

Placówka

Wrocław, Skarżyńskiego 36

Nie zgadzam się (0)
bardzo mily pan...
bardzo mily pan i bardzo ladny

Niezweryfikowany Klient_hnnq

24.02.2019

Placówka

Warszawa, ul. Świętokrzyska/Marszałkowska

Nie zgadzam się (0)
Witam,Swoją opinię piszę...
Witam,Swoją opinię piszę jako klient.Dzisiaj o godzinie 13:05 zostałam strasznie źle potraktowana w 1 minute na dworcu PKP w Gliwicach. Chciałam kupić kawę. Chwyciłam kubek i chciałam nalać gorący napój. Pani zwróciła mi uwagę. Powiedziała, że najpierw się płaci a później nalewa się kawę. Zrozumiałam. Podeszłam więc do kasy i chciałam zapłacić ale Pani najwyraźniej miała coś lepszego do roboty niż obsługę klienta. Zignorowała mnie. Po paru minutach wreszcie mogłam zostać obsłużona. Zamówiłam czarną kawę w kubku 300 ml oraz czekoladę milkę (także gorący napój). Pani mnie nie zrozumiała i skasowała jak za kawę 200 ml. Zwróciłam jej uwagę. Powiedziałam, że zamawiałam kawę 300 ml a nie 200 ml. Ona na to, że ona lepiej wie co ja powiedziałam i że z jej słuchem jest jeszcze wszystko w porządku. A ja na to, że zamawiałam 300 ml i to jej się przesłyszało. Nie przyjęła mojej argumentacji. Upiearała się przy swoim z bardzo negatywnym tonem, który nie przystoi osobie obsługującej. Mogę stwierdzić, że nie wykazała się profesjonalizmem i była niekonsekwentna w swoich działaniach. Uważam, że właściwie przyjęcie zamówienia od klienta jest czymś elementarnym w tej pracy. Jestem zniesmaczona i zszokowana brakiem przyjemnej obsługi w tak znanej firmie. Zaznaczę to, że odwiedzałam 1 minute w Gliwicach wielokrotnie ale za sprawą tej Pani już więcej tam nie wrócę. Świadkiem zdarzenia była moja siostra, która wyraźnie słyszała całą rozmowę i może potwierdzić, że zamówiłam kawę 300 ml a nie 200ml. Mam nadzieję, że coś zostanie zrobione w kierunku poprawy jakości obsługi w tym miejscu.

myucian

17.10.2017

Placówka

Zielona Góra, Dworcowa 32

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu nie zostałem przywitany, wybrałem produkt do zakupu, podchodząc do kasy pani zaproponowała dodatkowy produkt do kupienia po czym po moim pożegnaniu pani się pożegnała ze mną.

Arkadiusz_531

04.10.2017

Placówka

Gliwice, Bohaterów Getta Warszawskiego 12

Nie zgadzam się (0)
W kiosku pracuje...
W kiosku pracuje niezmiernie miły pan, który ilekroć odwiedzam to miejsce, poprawia mi humor. Zawsze zażartuje, bądź powie coś, co sprawia, że człowiek się uśmiecha. Cała reszta jest dość przeciętna, asortyment i ceny jak w innych miejscach podobnego typu.

zarejestrowany-uzytkownik

07.06.2017

Placówka

Warszawa, Al.Jerozolimskie 54C/03

Nie zgadzam się (0)
Po zmianie personelu...
Po zmianie personelu i asortymentu okropnie się pogorszyło! Wcześniej kanapka mogła być zrobiona na miejscu przy kliencie, a teraz albo kupujesz co jest, albo spadaj... Kilka lat kupowałam łososia w ciemnej bułce, a teraz "nie ma takiej konfiguracji do nabicia na kasie" chociaż próbowałam trzy razy w przeciągu 2 miesięcy... To potwierdza niestety stereotyp, że w handlu spożywczym nie pracują/ nie prowadzą zbyt inteligentne osoby... Wasz biznes, Wasze zasady, Wasza strata. Pojechałam do Caffe Nero w Outlecie, a jeszcze Auchan jest na przeciwko - więc nie można w dzisiejszych czasach zachowywać się jak monopolista!

KlientB

01.03.2017

Placówka

Działdowo, Działdowo 1

Nie zgadzam się (0)
Miła i sprawna...
Miła i sprawna obsługa, czysto.

AgaB

22.07.2016

Placówka

Warszawa, Nocznickiego 160

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, pani pomogła mi obsłużyć ekspres do kawy, czas oczekiwania jest bardzo krótki, idealny na szybkie zakupy. Produkty poukładane, w sklepie czysto. Polecam

Ewa_1786

22.10.2015

Placówka

Warszawa, Wilanowska - Metro

Nie zgadzam się (2)
Przyszłam do sklepu...
Przyszłam do sklepu "1 Minute", by zareklamować e-papierosa, którego tam kupiłam. Wszystkie ekspedientki były zajęte (jedna wyciskała sok, druga czyściła mikrofalówkę). Dopiero po chwili jedna z nich podeszła do mnie. Była nieuprzejma, w trakcie gdy mnie obsługiwała, rozmawiała z koleżanką. Nie umiała udzielić mi informacji odnośnie tego czy i gdzie mogę papierosa zareklamować. Skierowała mnie do szefostwa na metro Racławicka. Sklep był czysty, natomiast ogólna ocena słaba.

Ewa_1743

27.02.2015

Placówka

Wrocław, Legnicka 51/53

Nie zgadzam się (0)
Dobra jakość obsługi....
Dobra jakość obsługi. Dostałem promocyjną ulotkę, z ulotką kawa gratis.Mili sprzedawcy

ZweryfikowanyKlient

31.12.2014

Placówka

Działdowo, Działdowo 1

Nie zgadzam się (0)
Pracownik punktu mloda...
Pracownik punktu mloda kobieta. Wchodzac do sklepu nie uslyszalam dziendobry. Odpowiedziala dopiero gdy ja powiedzialam. Pozatym pracownica zajeta wypelnianiem dokumentow. Gdy wybieralam wode mineralna zauwazylam ze ceny sa dosc wysokie butelka0,5 kosztuje 2.80zl. Sklep dobrze wyposazony. Po podejsciu do kasy pracownica wziela wode nabila na kase powiedziala ile mam zaplacic nic nie zaproponowala byla powolna. Jak by znudzona. Wychodzac odpowiedziala dowidzenia. W sklepie bylo czysto nie bylo innych klientow

Ilona_339

31.10.2014

Placówka

Piaseczno, Puławska 49

Nie zgadzam się (1)
Wracając do domu...
Wracając do domu wstąpiłam do sklepu po hot doga. Kasjerka od niechcenia odpowiedziała na moje " dzień dobry ". Nie miałam specjalnych preferencji co do parówki, jedynie zażyczyłam sobie sos, który nie będzie bardzo ostry, ani czosnkowy, ponieważ jestem alergiczką. Pani nie wykazała zrozumienia dla mojej prośby i nie przedstawiła mi produktów alternatywnych (sosy). Kasjerka sama wybrała mi sos nie informując jaki mi daje. Ekspedientka skasowała zamówienie i wydając resztę, nie podziękowała ani nie pożegnała się ze mną.

zalogowany_użytkownik

15.08.2014

Placówka

Pyrzowice, Wolności 90

Nie zgadzam się (0)
1 minute wygląda...
1 minute wygląda schludnie i zachęca do wejścia, dlatego zamówiłam tam hot doga, ale niestety dostałam innego niż był pokazany w cenniku. Pani obsługująca zwracała się do klientów w sposób niewłaściwy i niemiły. Wiem, że już tam nie wrócę.

Nicole_3

20.07.2014

Placówka

Wrocław, Legnicka 51/53

Nie zgadzam się (0)
Jaka nazwa, taka...
Jaka nazwa, taka obsługa, a nawet jeszcze krótsza bo tylko gumę do żucia kupowałam a obsłużony klient właśnie odchodził. To niewielki, wręcz mały sklepik w terminalu A lotniska Katowice, bardzo estetyczny, bez przeładowania ilościowego, oferujący dość zróżnicowany asortyment, głównie spożywczy, kawy też można się tu napić. Obsługa miła i grzeczna, młoda i kompetentna dziewczyna z kulturą podejścia do kupującego.

DORA_1

17.11.2013

Placówka

Elbląg, Plac Dworcowy 1

Nie zgadzam się (0)
Ten sklep, znajdujący...
Ten sklep, znajdujący się porcie lotniczym Copernicus oferuje artykuły spożywcze, pieczywo, soki, gorące przekąski i napoje, słodycze, owoce. Zajmuje dość spory lokal, estetyczny i wygodnie zorganizowany z miłą atmosferą. W oczekiwaniu na przylot samolotu wypiliśmy tu kawę i zjedliśmy pyszne ciastko w cenie bardzo przyzwoitej i bardzo konkurencyjnej w odniesieniu do znajdującego się nieopodal The Whitehouse. Obsługa na wysokim poziomie, jak na międzynarodową lokalizację przystało.

DORA_1

29.07.2013

Placówka

Pyrzowice, Wolności 90

Nie zgadzam się (0)

1 Minute

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż 1 Minute?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep czysty, obsługa...
Sklep czysty, obsługa miła i ekspresowa