Sygma Bank

(1.56)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (41 z 53)

Słaby bank i...
Słaby bank i słabe podejście do klienta nie polecam

Niezweryfikowany Klient_LTFm

18.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie bedę nic...
Nie bedę nic mówił o szacie gragficznej strony, bo to podobno kwestia gustu.Miałem ( z naciskiem na czas przeszły) w tym banku kartę kredytową. Zakładka z danymi finansowymi kompletnie zagmatwana i nie odświeżana na bieżąco.W historii transajkcji brakuje kwot w walucie operacji. Nie ma możliwości pobrania lub choćby wydrukowania historii operacji z danego okresu. Po wyczerpaniu limitu zasiliłem kartę i czekałem kilka dni na dostępne środki. Nigdy wiecej!!!

mmieszko

25.03.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniłem do infolinii...
Dzwoniłem do infolinii kilkakrotnie. Za kazdym razem kończyłem rozmowę z niesmakiem. Mam wrażenie, że bank zatrudnia jakąś tanią firme call center. Kultura osobista i poziom wiedzy konsultantów poniżej krytyki. Jakiekolwiet trudniejsze pytanie z mojej strony skutkowało kilkuminutowym słuchaniem muzyczki. Wypowiedziałem umowę karty w tym banku i z pewnością nigdy nie skorzystam z jego oferty

mmieszko

25.03.2016

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniłem dziś po...
Dzwoniłem dziś po wyjaśnienia do Sygma Banku i skandalicznie zachował się konsultant. Właściwie to cały czas ja mówiłem, on tylko przytakiwał. W końcu się wkurzyłem, powiedziałem o myślę i dopiero po tym wstrząsie zmieniło się podejście. Żenada.

Krzysztof_12

05.12.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
niestetty po raz...
niestetty po raz kolejny infolinia wykazała sie nie uprzejmościa, a także nie podała mozliwosci rozwiaznaia problemu - zmiany PIN. Nic się w tym banku nie zmienia, a tłumaczą się, że są bankiem oferującym karte kredytową. Na szczęście po konsultacji z rzecznikiem konsumenta, okazuje się, że owe praktyki nie są zgodne prawem. Więc jutro idzie pismo do rzecznika i sprawa będzie rozwiązywana.

zarejestrowany-uzytkownik

15.09.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Do Sygma Banku...
Do Sygma Banku udałem się w konkretnym celu. Chciałem zrezygnować z karty kredytowej, która na „siłę” została mi dołączona do kredytu ratalnego. Jednym z możliwości zrezygnowania z tego „luksusu” była wizyta w placówce banku. Najbliższa siedziba banku znajdowała się w centrum handlowym „Pogoria” w Dąbrowie Górniczej. Bank mieści się na pasażu centrum handlowego i obsługuje go jedna osoba. Co do czystości miejsca nie mam żadnych zastrzeżeń. Wygląd i wiedza pracowniczki też była odpowiednia. Znała temat (pewnie nie pierwszą i nie ostatnią osobą byłem z tym problemem). Po podpisaniu oświadczenia podobno temat został zamknięty. Czas obsługi bardzo krótki. Kolejki nie było, a cała procedura rezygnacji nie trwała dłużej niż 5 minut. Jedynym minusem banku jest wysyłanie kart kredytowych do każdej umowy ratalnej. Wychodzę założenia iż, na siłę nie da się uszczęśliwić drugiego człowieka. Jak macie podobny problem polecam tą placówkę.

Bartosz_158

01.06.2014

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Jana III Sobieskiego 6

Nie zgadzam się (1)
w sumie nie...
w sumie nie tylko www, ale i tez całe działanie infolinii. Nie wiem co gorsze, poniewaz jak sobie zablokuje dostep do konta to po 20 to mogę zapomnieć by jakoś odzyskać dostęp do konta, przy aktualnym ukladzie do wtorku nie mam wglądu do konta. Dodatkowo, jeśli zapomnisz PIN to jedyne co mozna zrobić to poprosić by wysłali Ci go pocztą! Dobrze, ze spłaciłem ich jednym przelewem i na koniec poproszę o zamknięcie karty, ponieważ tak niewłaściwej obsługi w banku nigdy nie doświadczyłem.

zarejestrowany-uzytkownik

19.04.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W dniu 12.12.13...
W dniu 12.12.13 przeprowadziłam rozmowę z konsultantką banku w celu uzyskania kwoty jaka mi została jeszcze do spłacenia za raty. Konsultantka poinformowała mnie, że jeśli chcę wpłacać dzisiaj to mam zapłacić tyle i tyle. Ok, tak też zrobiłam. Po prawie 4 miesiącach dostałam wezwanie do zapłaty prawie 50 zł! Za nieuregulowanie kredytu. Byłam zszokowana, ponieważ wszystko już spłaciłam. Zadzwoniłam na infolinię i poprosiłam o wyjaśnienie. Pani jedyne co umiała tak na prawdę powiedzieć to mechaniczne "widocznie wpłacona kwota nie pozwoliła na spłacenie kredytu". Pytam się, to po co ja dzwoniłam i prosiłam o podanie mi kwoty do spłaty??????? Pani stwierdziła, że pieniądze pewnie wpłynęły później i to jest powodem, ale no ludzie! Spłaciłam raty przed terminem i naliczono mi za to odsetki?? Poprosiłam o szczegółowe sprawozdanie, za co mam zapłacić. Pani znalazła w systemie tylko jedną rozmowę telefoniczną, za którą powinnam zapłacić 5 zł O_o A gdzie reszta? Skoro uważali, że coś jest nie tak, należało mnie o tym poinformować niezwłocznie a nie czekać 4 miesiące, aż pewnie nalecą odsetki! To jest jawne oszukiwanie klientów! Klient sam się musi domyślać, kiedy łaskawie zaksięgują pieniądze w banku, a czasem trwa to do 4 dni! I ja mam zgadywać ile więcej mam zapłacić? NIE! Nie będę wysyłać dodatkowych gratisów, nie będą się na mnie wzbogacać! Nikomu nie polecam rat w tym banku. Wydzwaniają do człowieka z byle pierdołą i karzą sobie za to płacić, na dodatek bardzo często obsługa jest bardzo nie miła.

CiociaKlocia

07.04.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
czas oczekiwania na...
czas oczekiwania na infolinii służacej tylko do aktywacji kart - 7min. Czas przeprowadzonej operacji aktywacji - mniej niz 60s! Jeszcze na dodatek automat powtarza, że 1 minuta oczekiwania. Jak na początek współpracy z tym bankiem nie zapowiada się dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

19.11.2013

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mam już dosyć...
Mam już dosyć polityki jaką prowadzi Sygma Bank. Tak się przytrafiło, że skorzystaliśmy z rat oferowanych przez sklep, który umowę podpisywał z Sygma Bank. Od tego czasu ich listy są naprawdę denerwujące. Oferują nam karty kredytowe, kredyty i wszystkie inne te ich super produkty. Mam już dosyć otrzymywania bezużytecznych reklam.

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Spałam sobie smacznie...
Spałam sobie smacznie kiedy obudził mnie telefon. Dzwonił nieznany mi numer. Odebrałam, po czym przedstawiła się jakaś kobieta i poinformowała mnie, że dzwoni z Sygma Bank. Zapytała czy rozmawia z p. ...... powiedziałam, że tak to ja, a ona się pyta, czy jestem przy telefonie.....następnie zapytała, czy zmieniły się moje dane adresowe i czy zapłaciłam za ratę. Odpowiedziałam, że tak, dzisiaj, a ona zaczęła dopytywać skąd, jaka kwota i w ogóle. Bardzo mnie to zdenerwowało. Nie powinno ją to interesować, poza tym kwotę to ona ma podaną, więc po co durnowato się pyta. Byłam rozbudzona i nie do końca czaiłam o co chodzi i pomyliłam się w kwocie, na co ta pani nieprzyjemnie skomentowała, że to ona się pyta a ja powinnam wiedzieć! Powiedziała, że czeka na pieniądze do poniedziałku i się rozłączyła. Od dzisiaj, jak tylko ktoś będzie do mnie dzwonił z tego banku, od razu będę się rozłączała, bez słowa. Skoro wy tak traktujecie ludzi, to ja was będę traktować tak samo!

CiociaKlocia

08.11.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mój chłopak musiał...
Mój chłopak musiał zadzwonić do Sygma Bank zapytać się o swój kredyt, który został już spłacony dużo dużo szybciej. Chcieliśmy uzyskać informacji czy trzeba wypowiadać umowę. Okazało się, że zwrócą nam odsetki, za szybciej spłacony kredyt. Pan był bardzo miły i profesjonalny przez telefon. Super, że tak łatwo można wszystko załatwić.

Obserwator1_2

02.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Pani Katarzyna zmusiła...
Pani Katarzyna zmusiła mnie do podpisania umowy ratalnej z tymże bankiem twierdząc, że mają najniższe oprocentowanie, ja nie wiele wtedy się znałam i zgodziłam się na jej warunki. Po przeanalizowaniu w domu okazało się, że zapłacę ponad 3 razy więcej, nie mogłam się skontaktować z infolinią banku choć próbowałam wielokrotnie, byłam zmuszona zerwać umowę, wydaje mi się, że ta pani pobiera dodatkowe prowizje, ponieważ jak się dowiedziałam wielu osobom wciskała tylko Sygmę, chociaż jest wiele inny banków.

Aleksandra_1296

19.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dnia 31 lipca...
Dnia 31 lipca 2012 roku, kontaktowałem się z infolinią Sygma Banku w celu rozwiązania pewnego problemu. Czas oczekiwania na konsultanta był bardzo krótki, wręcz po wybraniu numeru konsultant natychmiast służył pomocą. Na samym początku mężczyzna po drugiej stronie słuchawki poprosił mnie o PESEL lub numer umowy i dokonał autoryzacji mojej osoby, która przebiegła prawidłowo. Następnie gdy zapytałem o swój problem został od ręki rozwiązany. Pod koniec zapytał, czy może jeszcze mi w czymś pomóc, jednak nie miałem więcej pytań i zostałem pożegnany przez konsultanta.

zarejestrowany-uzytkownik

01.08.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sygma Banque Societe...
Sygma Banque Societe Anonyme Oddział w Polsce jest obecny na polskim rynku od jakiegos czasu. Przejął klientow od innego bardzo średniego banku Cetelem. Bank jak bank, ponoć specjalizuje się w obsłudze detalicznej, zarządza kontami kilku milionów klientów, finansuje potrzeby detaliczne. Wciska nam karty, różne. Zawsze można nie wziąć, to nie problem. Bank ma jednak pewną praktyke, która jest okrutnie wkurzająca, mnie złości najbardziej. Mianowicie pieniądze przekazywane na spłatę karty księguje ponad 48 godzin, a jesli trafia sie wolne dni, to jeszcze dłużej. To paranoja, inne banki maja po kilka sesji księgowań każdego dnia roboczego, a oni co 48 godzin księguja, obracając naszymi środkami. Potem na koncie widać róznicę między data wpływu i księgowania do 4 dni. I nie ma dostępności do tych środków przez ten czas.To dopiero bankowe pieniadze!!.

zarejestrowany-uzytkownik

13.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niestety najgorsza infolinia...
Niestety najgorsza infolinia z jaką się spotkałem, przez ponad kilka godzin nie zdołałem się połączyć z powodu iż po 10 minutach od rozpoczęcia rozmowy i wysłuchaniu muzyczki z przerywnikiem iż wszyscy konsultanci są zajęci połączenie zostawało ze strony banku zrywane i tak kilka razy z rzędu.Biorąc pod uwagę iż nie płacę za połączenia na numery stacjonarne można to przeżyć niestety dla potencjalnego klienta który takiej opcji nie ma to ogromne koszty których nikt nie zwraca.Niestety jestem klientem tego banku a z powodu iż ich strona online gdzie dostępne są dane konta kredytowego została mi zablokowana i nie doprosiłem się o odblokowanie musiałem specjalnie zamówić płatne wyciągi aby w jakikolwiek sposób kontrolować co dzieje się na moim rachunku. Beznadziejny bank i obsługa nie polecam.

zalogowany_użytkownik

29.05.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jestem właścicielem karty...
Jestem właścicielem karty praktiker, jestem bardzo nie zadowolony z obsługi tego banku.Jest to jedyny bank który ma konta w nie swoim banku a Banku Śląskim co opóźnia nawet o 3 dni księgowanie wpłat. Pracownicy biura obsługi klienta są natrętni nie mający praktycznie doświadczenia w pracy konsultanta.Prosta prośba o sprawdzenie stanu konta oraz jak to twierdzą weryfikacja osoby dzwoniącej w niektórych przypadkach trwa 15 minut i to nie żart.Dodatkowo ciągle jakieś awarie systemu i.t.p, klient dzwoni i płaci za połączenia a i tak odsyłany jest z kwitkiem.Bank nie informuje o zmianach regulaminów co powinni wysłać listem za pośrednictwem poczty do klienta, zadając pytanie dlaczego tłumaczą wysłaliśmy listem zwykłym a że nie jest rejestrowany to proszę sobie to wyjaśniać z pocztą, oczywiście z innych banków wszystko dociera jak należy.Najbardziej uciążliwym zjawiskiem jest iż dzwonią 1 dzień po upływie płatności mimo iż wpłata wychodzi odpowiednio wcześniej wysyłam im potwierdzenie że wysłano 4 dni temu a tu na następnym wyciągu opłata 5 złotych za telefon.Ogólnie wystawiam najniższą możliwą ocenę.

zalogowany_użytkownik

03.05.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Swego czasu zakupiłem...
Swego czasu zakupiłem w sklepie RTV EURO AGD produkty w systemie ratalnym. Bankiem, który kredytował zakup był Sygma Bank. Kwota wszystkich rat równała się kwocie zakupu towaru, nie musiałem opłacać prowizji ani innych dodatkowych kosztów. Jedynie musiałem zgodzić się na przyznanie karty kredytowej, której nie musiałem używać ani aktywować. raty spłaciłem w terminie szybszym niż przewidywano a kartę kredytową otrzymałem po miesiącu od zakupu towaru. Nie jestem zwolennikiem kart kredytowych dlatego też nigdy nie chciałbym z niej korzystać. Minęły dwa tygodnie od otrzymania karty gdy zaczęło się nakłanianie mnie do aktywacji. najpierw smsy z prośbą o kontakt z bankiem, potem telefony z automatycznymi informacjami aby aktywować kartę. W ostatnich dnia dwukrotnie dzwonili do mnie konsultanci w celu nakłonienia mnie do aktywacji karty a w przypadku odmowy zadawali ciągle jedno pytanie dlaczego? i starali się za wszelka cenę przekonać mnie do aktywacji karty. Wg mnie jednorazowe powiedzenie NIE powinno być wystarczające!ciągłe nękanie klienta tylko pogorszy wizerunek firmy !!!!

SECRETSERVICE

03.04.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Będąc w Electro...
Będąc w Electro Word rozglądałęm sie za kupieniem komputera, owszem wybór nie jest duży bo sklep się likwiduję,a el obsługa kompetentna i bardzo uprzejma. Poprosiłęm o wybrany model i czy mogę go zakupić w systemie ratalnym. Pan, który mnie obsługiwał wydrukowął zamóienie i skierowłą mnie do punktu ratalnego, cóż do wyboru był tylko jedne BANK SYGMA BANK podałem Pani wszystkie dane zaświadczenie o zarobkach i to wcale nie najniższysch bo w granicach średnej krajowej. Jakie było moje zdziwienie kiedy dostaęłm odpowiedź negatywną więc napisałęm e-maial do baku z wyjaśnieniem a oni na to że nie musza sie tłumaczyć nie mają ochoty to nie dadzą. Wię uważam ze ten bank powinien zostać skreślony z placówek handlowych poniewaz ogranicza ludzią prawo do kupienia na raty a nie każdy ma przysobi np 3000 tyś na komputer. Uwarzam że bank jest arogancki i nie przyjazny dla klienta a również ma drastyczne oprocentowanie wstępnie przy kredycie na 2599zł i przy ratach na 18 m-c trzeba spłacic bagatela tylko 3592,80 czyli tylko 993,80 odsetek jakieś chore zasady. Przestrzegam wszystkich, którzy chcą cokolwiek zakupić w SYGMA BANKU brak kompetencji, arogancja i nieuczciwość.

Bastian

29.02.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (1)
Nie wiem od...
Nie wiem od czego zacząć...Może od początku. Mój narzeczony miała tam kiedyś karte REALA. Miał tez zaległości w spłacie, przez co "siadł"na niego komornik. W 2006 roku otrzymał postanowienie od komornika o umorzeniu postepowania w związku z całkowita spłata zadłużenia. A tu nagle w 2012 roku okazuje sie, że ma do apłaty całkiem spora sumkę????? Najpierw na infolini powiedzieli mu, że 1200 , wysłał pismo z prośbą o podanie dokładnej kwoty oraz wyjaśnienie z jakiego jest tytułu,dopinając w załączeniu owe postanowienie od komornika. Nadmienił w tym piśmie, że posiada inny adres do korespondencji i wszeslkie pisma prosi aby kierowac na adres do koresp. Odpowiedz przyszła na stary adres, pod którym narzeczony nie mieszka od 9 lat, ale pojechał-odebrał. Okazało sie, że do spłaty jest prawie 800 zł z tyt.odsetek???? Numeru konta do spłaty brak, innych informacji brak, telefonu brak. Na internecie znalazłam adres placówki (od dwóch lat nieistniejącej) Zadzwonilismy na infolinie, tam miły Pan (jedyna miła osoba z jaką rozmawialiśmy) poinformował nas, że Sygma bank nie ma placówek. OK. Po identyfikacji narzeczonego połączył nas z działek windykacji. Tam Pani, juz mniej miła, powiedziała, że nie może nam pomóc, bo informacje o zadłużeniach podają na obsłudze klienta. Ale chwila, jednak okazuje sie, że dobrze zostaliśmy przełączeni. Po kolejnej identyfikacji otrzymaliśmy odpowiedz, że ona nie może nam udzielić odpowiedzi i przełączyła dalej (15 minut już gadamy). No i trafiliśmy do prawdziwego 'macho" Tomasz K. Ten sie popisał. Zaraz na wstepie ton wskazywał na niezłego "zabijake i twardziela". Tonem dość wulgarnym i bardzo niegrzecznym ochrzanił narzeczonego,dlaczego skoro pismo dostał 9 lutego, dzwoni dopiero 15 (ano, nie zauważyliście, że jest zmiana adresu), po czym stwierdził, że on informacji o aktualnym zadłużeniu nie powie. JAk to? Co jest? chcemy spłacić,ale nam nie pozwalają. Czekaja na dalsze naliczanie odsetek czy co? Tu nastapiła nasza kulminacja irytacji. Koniec z końcem pan Tomasz ma dzis oddzwonić z konkretną informacją ile, gdzie i dlaczego. Czy oddzwoni? Tego nie wiem, bo Pan kolejny "zabijaka i twarzdiel" Bartłomiej J. nie oddzwonił:(((( Przestrzegam przed ta instytucją. Nie polecam i znając opinie moich przyjaciół-oni tez stanowczo radza unikać!!!!!

Marta_705

17.02.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Sygma Bank

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sygma Bank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słaby bank i...
Słaby bank i słabe podejście do klienta nie polecam