Demel

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Podczas pobytu w...
Podczas pobytu w Hotelu Demel muszę pochwalić bardzo miłego recepcjonistę, biegle władającego językiem angielskim. Wszystko w sposób jasny objaśnił odnośnie śniadań, baru czy restauracji. Był na tyle kompetentną osobą że opowiedział pokrótce o najciekawszych miejscach w Krakowie. Pokój był jednoosobowy i przestrzenny. Internet wifi działał szybko, TV odbierało poprawnie mając 5 kanałów, radio niestety nie działało. Nie spodobało mi się w łazience zapchane sitko w umywalce gdzie wybijała woda. Cena za 3 godziny miała być obniżona a wyszło tyle samo co za cała dobę 200 zł. Parking był w części odśnieżony i bezpłatny.

Emilka_3

16.01.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Demel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Demel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Podczas pobytu w...
Podczas pobytu w Hotelu Demel muszę pochwalić bardzo miłego recepcjonistę, biegle władającego językiem angielskim. Wszystko w sposób jasny objaśnił odnośnie śniadań, baru czy restauracji. Był na tyle kompetentną osobą że opowiedział pokrótce o najciekawszych miejscach w Krakowie. Pokój był jednoosobowy i przestrzenny. Internet wifi działał szybko, TV odbierało poprawnie mając 5 kanałów, radio niestety nie działało. Nie spodobało mi się w łazience zapchane sitko w umywalce gdzie wybijała woda. Cena za 3 godziny miała być obniżona a wyszło tyle samo co za cała dobę 200 zł. Parking był w części odśnieżony i bezpłatny.