Droma

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Zepsuła mi się...
Zepsuła mi się brama garażowa rolowana. Nie było możliwości otworzenia jej zarówno przyciskiem przy bramie jak i pilotem. W związku z tym rozpoznałem rynek i firmy, które zajmują się serwisem bram.Skontaktowałem się z firmą DROMA. Kontakt telefoniczny profesjonalny. Opisałem swój problem i uzgodniłem dalszą procedurę działania. W następnym dniu skontakował się ze mną serwisant. Umówiłem się z nim przy mieszkaniu, gdzie znajduje się brama. Do czasu wizyty pełen profesjonalizm. Pan serwisant obejrzał bramę (zaznaczam, że nic nie rozkręcił), ponaciskał przycisk na pilocie i padła diagnoza "silnik się zepsul" na moje pytanie dotyczące kosztów oznajmił, że będzie to kosztować 1000 zł i może to zrobić na nastepny dzień.Po tym jak przekazalem mu, ze musze sie zastanowic powiedzial, ze za dojazd musze zaplacic 50 zł.Powiedziałem, ze nie otrzymalem takiej ifnormacji telefonicznie i nie zaplace.Koniec koncow, po wezwaniu innego serwisu okazalo się, że silnik jest ok a zepsula sie inna czesc kosztujaca ok. 300zl.Podsumowujac firma moze nie jest taka zla jak ja ocenilem, niestety moje przykre doswiadczenie nie pozwala wystawic oceny wyuzszej. Wlasciciel moze powinien zastanowic sie nad szkoleniem/zmiana personelu.

Marcin_1890

22.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Droma

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Droma?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zepsuła mi się...
Zepsuła mi się brama garażowa rolowana. Nie było możliwości otworzenia jej zarówno przyciskiem przy bramie jak i pilotem. W związku z tym rozpoznałem rynek i firmy, które zajmują się serwisem bram.Skontaktowałem się z firmą DROMA. Kontakt telefoniczny profesjonalny. Opisałem swój problem i uzgodniłem dalszą procedurę działania. W następnym dniu skontakował się ze mną serwisant. Umówiłem się z nim przy mieszkaniu, gdzie znajduje się brama. Do czasu wizyty pełen profesjonalizm. Pan serwisant obejrzał bramę (zaznaczam, że nic nie rozkręcił), ponaciskał przycisk na pilocie i padła diagnoza "silnik się zepsul" na moje pytanie dotyczące kosztów oznajmił, że będzie to kosztować 1000 zł i może to zrobić na nastepny dzień.Po tym jak przekazalem mu, ze musze sie zastanowic powiedzial, ze za dojazd musze zaplacic 50 zł.Powiedziałem, ze nie otrzymalem takiej ifnormacji telefonicznie i nie zaplace.Koniec koncow, po wezwaniu innego serwisu okazalo się, że silnik jest ok a zepsula sie inna czesc kosztujaca ok. 300zl.Podsumowujac firma moze nie jest taka zla jak ja ocenilem, niestety moje przykre doswiadczenie nie pozwala wystawic oceny wyuzszej. Wlasciciel moze powinien zastanowic sie nad szkoleniem/zmiana personelu.