Chorzowskie Centrum Kultury

(4.16)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

27 marca 2014...
27 marca 2014 dokonałam telefonicznej rezerwacji na operę AIDA, dwa miejsca, dzięki karcie ChCK z odpowiednią zniżka. Pani przyjmująca telefoniczną rezerwację była bardzo uprzejma. Podała mi nr rezerwacji i poinstruowała o sposobie dokonania płatności. Tego samego dnia dokonałam przelewu, którego potwierdzenie wraz z krótkim mailem przesłałam do owej pani, prosząc jednocześnie o informację zwrotną, dotyczącą rezerwacji, terminu, numerów miejsc. Czekałam i czekałam. Spektakl miał odbyć się w dniu 10 kwietnia 2014, niepokoił mnie brak informacji ze strony ChCK, jechałam z innego miasta i nie chciałam w dniu imprezy zderzyć się z sytuacją, w której okazałoby się, że rezerwacji nie ma. Jestem osobą przewidującą i praktyczną. Chcąc uniknąć problemów, zadzwoniłam do ChCk, prosząc o potwierdzenie mojej rezerwacji. Odsyłano mnie od pana do pani i nikt nie mógł odnaleźć mojej wpłaty, jak również e-maila z 27 marca 2014. Pod numerem rezerwacji jaki otrzymałam wcześniej figurowała inna osoba, co nie ukrywam bardzo mnie zirytowało. Nikt niestety nie kwapił się do kontaktu ze mną, ani mailowego, ani telefonicznego, to takie nieprofesjonalne... Po kolejnym wykonanym telefonie, uzyskałam wreszcie informację, ze mail się odnalazł i zapewniono mnie słownie, że wszystko jest w porządku i śmiało mogę przyjechać na imprezę. Zażądałam potwierdzenia rezerwacji drogą elektroniczna i nie ukrywam, że oczekiwałam chociaż jednego słowa "przepraszamy". Cóż, mail był lakoniczny "potwierdzamy rezerwację nr 4422, miejsca 34, 35. Pozdrawiam, ...." Na szczęście rewelacyjny spektakl artystów Opery Śląskiej zatarł nieco negatywne wrażenie, jednak niesmak pozostał.

zalogowany_użytkownik

09.05.2014

Placówka

Chorzów, sienkiewicza

Nie zgadzam się (0)
ChCK to była...
ChCK to była jedna z bardziej udanych inwestycji w Chorzowie. Wybrałem się na występ jednego z kabaretów z miejscem na balkownie. Obawiałem się że będę się musiał mocno gimnastykować żeby coś obejrzeć. Nic bardziej mylnego. Dobra widoczność z każdego miesjca na sali! Nagłośnienie rewelacyjne, brak echa, nic nie dudni... Naprawdę gorąco poelcam odrobinę kultury w ChCK! Obsługa bardzo sympatyczne, scena duża, siedzenia wygodne, rewelacja!

szabelka

24.07.2012

Placówka

Chorzów, sienkiewicza

Nie zgadzam się (0)
W/w obiekt kulturalny...
W/w obiekt kulturalny odwiedzam bardzo regularnie z moim 3- letnim synem. Szczególnie teraz, w okresie wakacji jesteśmy jego stałymi bywalcami. Przez cały tydzień odbywają się tam zajęcia dla dzieci (min. darmowe kino w środy, zajęcia z wikliny w czwartki). Nam najbardziej odpowiadają piątkowe spektakle teatralne, toteż w każdy piątek wybieramy się na przedstawienia. Opisuję w mojej obserwacji nasze wszystkie wizyty, ponieważ uważam, że tego typu propozycje są jak najbardziej warte uwagi. Spektakle są na bardzo wysokim poziomie, dzieci mogą czasem uczestniczyć w całym przedsięwzięciu (są proszone na scenę, biorą udział w konkursach z nagrodami). Pragnę dodać, że powyższe spektakle są bezpłatne i dla wszystkich, którzy kochają teatr. Brawo dla chorzowskiego centrum za pomysł i dobrą organizację. Ukłon należy się także w stronę UM w Chorzowie, gdyż to on finansuje całe przedsięwzięcie.

Beata_87

07.08.2009

Placówka

Chorzów, sienkiewicza

Nie zgadzam się (25)

Chorzowskie Centrum Kultury

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Chorzowskie Centrum Kultury?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

27 marca 2014...
27 marca 2014 dokonałam telefonicznej rezerwacji na operę AIDA, dwa miejsca, dzięki karcie ChCK z odpowiednią zniżka. Pani przyjmująca telefoniczną rezerwację była bardzo uprzejma. Podała mi nr rezerwacji i poinstruowała o sposobie dokonania płatności. Tego samego dnia dokonałam przelewu, którego potwierdzenie wraz z krótkim mailem przesłałam do owej pani, prosząc jednocześnie o informację zwrotną, dotyczącą rezerwacji, terminu, numerów miejsc. Czekałam i czekałam. Spektakl miał odbyć się w dniu 10 kwietnia 2014, niepokoił mnie brak informacji ze strony ChCK, jechałam z innego miasta i nie chciałam w dniu imprezy zderzyć się z sytuacją, w której okazałoby się, że rezerwacji nie ma. Jestem osobą przewidującą i praktyczną. Chcąc uniknąć problemów, zadzwoniłam do ChCk, prosząc o potwierdzenie mojej rezerwacji. Odsyłano mnie od pana do pani i nikt nie mógł odnaleźć mojej wpłaty, jak również e-maila z 27 marca 2014. Pod numerem rezerwacji jaki otrzymałam wcześniej figurowała inna osoba, co nie ukrywam bardzo mnie zirytowało. Nikt niestety nie kwapił się do kontaktu ze mną, ani mailowego, ani telefonicznego, to takie nieprofesjonalne... Po kolejnym wykonanym telefonie, uzyskałam wreszcie informację, ze mail się odnalazł i zapewniono mnie słownie, że wszystko jest w porządku i śmiało mogę przyjechać na imprezę. Zażądałam potwierdzenia rezerwacji drogą elektroniczna i nie ukrywam, że oczekiwałam chociaż jednego słowa "przepraszamy". Cóż, mail był lakoniczny "potwierdzamy rezerwację nr 4422, miejsca 34, 35. Pozdrawiam, ...." Na szczęście rewelacyjny spektakl artystów Opery Śląskiej zatarł nieco negatywne wrażenie, jednak niesmak pozostał.