Dworzec Główny PKP we Wrocławiu

( 4.25 )

Opinie (4)

Najpiękniejszy dworzec w Polsce

Po remontach zrealizowanych pare lat temu Wrocławski dworzec zasługuje na miano najpiękniejszego dworca w Polsce. Świetna architektura, duża przestrzeń. Ponad to na dworcu można zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze rzeczy oraz dobrze zjeść podczas przesiadki. Kasjerki oraz ochrona dworca uprzejmi. Kas jest otwartych bardzo dużo :)

Nieprzyjemna obsługa w pięknym miejscu

Dworzec Główny PKP we Wrocławiu jako budynek jest przemyślany, estetyczny oraz bardzo intuicyjny - posiada proste, logiczne wejścia na perony, całkiem dużą halę peronową, kasy biletowe, automaty z biletami oraz bardzo ładne i estetyczne, pasujące do klimatu dworcowego neony. Dużym plusem są też restauracje, kioski, sklepy i kawiarnie na dworcu - szkoda, że są to sieciówki, ale i tak jakość świadczonych przez nie usług jest przyzwoita. Ochrona na dworcu działa prężnie i chroni przed niebezpiecznymi sytuacjami i dodatkowo na dworcu nie zalegają osoby nachalnie proszące o pieniądze. Na dworcu organizowane są wystawy, którymi miło można sobie zapełnić czas oczekiwania na przyjazd pociągu. Niestety na dworcu największym minusem jest skrajna niekompetencja i nieuprzejmość pań z Biura Obsługi Klienta oraz z kas biletowych. Większość pań, z którymi miałam okazję rozmawiać, sprawiała wrażenie pracujących za karę. Ostatnim razem młoda kasjerka powiedziała mi, że bilet, który chciałam kupić, jest już wykupiony, wskutek czego jedna osoba z sześcioosobowej grupy musiałaby siedzieć w innym przedziale. Całe szczęście udało mi się wymienić bilety przez internet, gdyż miejsce w naszym przedziale okazało się wolne. Innym razem panie w BOK-u plotkowały o sprawach niezwiązanych z koleją i nie obsługiwały pasażerów. Kolejka stworzyła się ogromna, a jedna z pań wyszła i zaczęła krzyczeć na zakłopotanego staruszka. Takie zachowanie jest niedopuszczalne i mimo pozytywnego nastawienia do Wrocławskiego dworca, jestem zmuszona wystawić nieco niższą ocenę.

Bardzo dużo kas otwartych

Bardzo dużo kas otwartych, kolejki niewielkie, ale nawet to nie pomogło w sprawnym zakupie biletu. W kasie obok ludzie zadawali mnóstwo pytań o przesiadki, trasę etc. Kasjerka chciała być chyba upszejma, ale trwało to długo, a przecież nie każdy może przyjść na dworzec po bilet godzinę przed odjazdem. W kolejce do której stałam pan albo nie dokładnie słuchał, albo zawinił rzeczywiście kiepski sprzęt i wydrukował zły bilet. Jak na złość płatność kartą, więc anulacja i kolejna zapłata trwała sporo czasu.. Widać na PKP nie da się zrobić tak, żeby było dobrze, szybko..

Odwiedzałeś ostatnio Dworzec Główny PKP we Wrocławiu?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PKP

(2.00 )

PKP Intercity

(4.75 )

Metro Warszawskie

(4.32 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem