Alior Bank

( 3.90 )

Alior Bank, który działa na polskim rynku od 2008 roku, jest bankiem uniwersalnym, które swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości. Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi w Alior Bank, zapewniły mu uznanie i zaufanie ponad 4 milionów klientów.

Opinie (1882)

Swietna placówka ,Zawsze sprawnie,komfortowo

Polecam ,Zawsze moge liczyc na fachową obsługe.Kazdy problem zostaje rozwiazany w sposob satysfakcjonujący .Nigdy nie miałam problemow z doradztwem w sprawach kredytu .

Pomocna

Wyczerpująca informacja, cierpliwość, chęć pomocy. Do minusów należy zaliczyć czas załatwienia sprawy.

Polecam na raty z allegro

Konta nie posiadam. Biorąc raty na allegro wybrałam Alior Bank. Wszystko poszło bardzo sprawnie. Harmonogram wysyłany po każdej nadpłacie, czytelny. Brak jakichkolwiek problemów.

Super, fachowa obsługa i pomoc w rozwiązaniu problemu

Szybkie połączenie z konsultantem, który chce pomóc rozwiązać problem i co najważniejsze wie jak to zrobić Polecam !

Pozytywne zabieganie o klienta

Rzetelna pomoc oferowana przez konsultantkę podczas rozmowy dotyczącej nowej promocji przy otwarciu konta. Konsultanci zasięgnęli porady, aby upewnić się, że klient spełnia wymagania dotyczące promocji. Konsultantka wykazała się dbałością o szczegóły oraz w sposób prosty, lecz informacyjny przedstawiła zasady otwarcia konta i obowiązujące stawki.

konto online

Super sprawa, założyłem konto online w jeden dzień w 15 minut bez wychodzenia z domu, jeżeli chodzi o bank bardzo stara się o pozyskanie klientów takim sposobem. W przeciwieństwie do innych banków nie trzeba czekac godzinami na telefon po złożeniu wniosku. Polecam!

Bank z żenujacą obsługa klienta.

Bank z żenującą obsługa klienta. Marketerzy wydzwaniają z ofertami mimo rezygnacji z oferty marketingowej. Gdy Ja chciałam się połączyć z konsultantem niestety nie ma takiej opcji, na maila również zero odpowiedzi. Dodatkowo bankowość internetowa bardzo okrojona i nie czytelna. Nie polecam!

Polecam ten oddział

Kilka miesięcy temu odwiedziłam ten bank w celu zapoznania się z ofertą kont oszczędnościowych. Byłam przede wszystkim zaskoczona bardzo szybką obsługa w tym oddziale, na co mocno zwróciłam uwagę. Zazwyczaj jestem mocno zajęta wiec jest to dla mnie bardzo pozytywne. Kolejna rzecz to spora wiedza konsultanta, bardzo dobrze mi wszystko wyjaśnił oraz odpowiedział na wszystkie moje wnikliwe pytania. Myślę,że oferta tego banku również była bardzo atrakcyjna. Jedyna rzeczą, która mi się nie spodobała to problem z parkowaniem, szukałam miejsca około 20 min, parking jest zdecydowanie za mały. Polecam ten Bank głównie pod kątem profesjonalnych ludzi, którzy tam pracują . Jak dla mnie super.

Obsługa miła i profesjonalna

Obsługa tego banku jest naprawdę miła. Otwierałem tam konto i zostałem bardzo dokładnie poinformowany o całej ofercie i wszystkich promocjach, które są przypisane do danego konta. Dokładnie został też omówiony każdy punkt umowy i dalsze procedury dotyczące obsługi bankowości internetowej itp. Wizyta przebiegła dość sprawnie i mam wrażenie, że znacznie sprawniej niż w wielu innych bankach. Placówka jest też bardzo czysta i pachnąca. Jedyny minus wizyty jest taki, że nie ma w placówce wpłatomatu, a pracownicy nawet nie wiedzą, gdzie znajduje się najbliższy lub chociaż dość bliski. Wydaje mi się, że pracownicy powinni wiedzieć, gdzie w okolicy ich banku można wpłacić pieniądze.

Miła i profesjonalna obsługa.

Bardzo profesjonalna obsługa. Otrzymałem wyczerpujące informacje, które oczekiwałem i były one powodem mojej fizycznej obecności w oddziale. W zakresie ochrony epidemiologicznej, jak najbardziej zasadne przepisy. Nie zrozumiałem jedynie potrzeby pokazywania dokumentu tożsamości w czasie wejścia do oddziału bez obowiązku zdejmowania maski z twarzy - nazwano to wstępną weryfikacją tożsamości. Co miał powiedzieć klient (bez dokumentu) banku lub inny klient, który chciał w kasie wpłacić opłatę terminową np. do 10 bm.

Tragedia, takiej obsługi nie ma w żadnym innym banku

Dzwoniłem na infolinię banku, żeby zgłosić sprzeciw na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych. W pierwszym kontakcie konsultantka odnowiła mi przyjęcia sprzeciwu a także przyjęcia reklamacji odsyłając mnie do placówki banku. W drugim kontakcie doradca na szczęście przyjął ode mnie reklamacje i sprzeciw, natomiast poinformował mnie, że to bank ma możliwość wskazania kanału w którym klient może takie wnioski złożyć. Z taką obsługa nie spotkałem się nigdzie indziej...

Kiepsko

Od dwóch tygodni próbuję się połączyć z infolinią. Kilka razy po ponad godzinie dzwonienia prawie mi się udało, ale po odebraniu telefonu połączenie było rozłączane. Na maile nadal nie doczekałam odpowiedzi.

Straszna obsługa.

Będąc klientem banku nie zostałam poinformowana o naliczanej oplacie 10 zł za brak kolosalnego wplywu 1500 zl na konto, konto probuje zamknac od 3 miesięcy bezskutecznie. Obsluga nachalnie próbuje przekonać do swoich usług klienta i nie rozumie słów "zamknięcie konta". Mam wiele kont w bankach ale te jest najgorsze pod każdym względem

Koszmarny bank

Założyłam konto, podpisałam umowę z kurierem i czekam już kilka dni na aktywację. Dodzwonić się nie mogę. Koszmarny bank!

Słaby kontakt

Trudno osiągalny kontakt. Sprawa autoryzacji dużego przelewu przeciągnęła się do 7 dni.

Czy aby na pewno wyższa kultura bankowości??

Wszyscy dokonale pamiętamy początki Alior Banku w Polsce gdzie oferta jak i podejście do klienta były na rewelacyjnym poziomie jednak z upływem czasu polityka firmy a rzeczywistość znacznie odbiegły od siebie. Czyżby właściciele poszli po rozum do głowy i znowu próbują odzyskać dawną renomę. Wystrój miejsca jest adekwatny do placówek bankowych i nie wyróżnia się niczym specjalnym na tle konkurencji. Obsługa klienta jest miła i życzliwa jednak wątpliwe czy szczera...

Odwiedzałeś ostatnio Alior Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank

Podobne firmy w okolicy

Bank Gospodarki Krajowej

(4.00 )

BNP Paribas

(3.80 )

Bank Ochrony Środowiska

(3.28 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem