Auchan

( 3.96 )

Sieć sklepów Auchan w Polsce posiada 108 punktów sprzedaży. Pierwszy hipermarket powstał w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Na świecie jest obecny w 17 krajach. Sieć Auchan jest uznawana za lidera wśród konkurencji pod względem najniższych cen w Polsce. Wartości jakie cechują przedsiębiorstwo to zaufanie, otwartość i doskonałość. Od 2011 roku sklep uruchomił sprzedaż internetową artykułów spożywczych oraz wybranych artykułów przemysłowych. Asortyment można zamówić z dostawą do domu lub z obiorem osobistym w sklepie. Usługa ta działa w Warszawie i okolicach.

Opinie (4741)

Najlepszy sklep, w którym byłem

Jest to najlepszy sklep, w którym byłem. Bardzo miła i sympatyczna obsługa. Małe kolejki do kas i bardzo chętna pomoc do kas samoobsługowych. Nigdy nie brak towaru w półkach. Łatwe wszystko do znalezienia i bardzo ładnie wszytko wygląda. Polecam ten sklep wszystkim :)

Żenada na pieczywach

Witam jestem od 5 lat stałym bywalcem Auchan w Bonarce w Krakowie, zawsze robię duże zakupy min. 600 zł 2 razy w miesiącu. Podoba mi się duży wybór produktów i powierzchnia sklepu, natomiast jest jedna rzecz która mnie od dawna denerwuje i muszę o tym napisać. Chleb który zazwyczaj biorę za 3.99 zawsze posiada jedną nie przekrojoną podwójną kromkę, skonsultowałem to że znajomą co robi w innej piekarni i podobno jest to wina braku noża przy krajalnicy czyli taka duża sieć sklepów Auchan w Polsce, jedna z najlepszych i nie stać was na wymianę noża, ludzie no nie róbmy sobie jaja i wreście zróbmy pożądek tak jak ma być i sprzedajmy wszystko tak jak być powinno. Mimo wszystko pozdrawiam i oczekuję na zmianę.

Świetny sklep i asortyment

Towar jest, dobra obsługa jest! Wszystko na miejscu, aczkolwiek można by było bardziej zadbać o czystość w sklepie.

Pomocny personel

Polecam bardzo zakupy w Auchan Gdańsk przy ul. Kartuskiej. Bardzo pomocny i dobrze przeszkolony personel. Duża wiedza pracownika odnośnie zdrowej żywności. Zostałem bardzo miło obsłużona przy kasie. Uprzejma Pani kasjerka przywitała mnie uśmiechem i słowami " Dzień dobry, dość sprawnie zeskanowała moje zakupy , pożegnała i zaprosiła na ponowne zakupy.

Bardzo pomocna obsługa

Bardzo ładnie wyłożony sklep pomocna obsługa pani mi pomogła w znależeniu wielu rzeczy.

Dużo do życzenia

Standard obsługi klienta na wysokim poziomie, natomiast jeżeli chodzi o czystość sklepu dużo zostawia do życzenia.

Straszny tłum, bałagan między półkami

Dużo ludzi, niezachowane odległości, bałagan na sklepie i brak niektórych produktów na półkach.

przeciętny

Zaopatrzenie w towar - godzina 10 na stoisku mięsnym nie ma asortymentu, który chcę kupić, odpowiedź obsługi - będzie jutro - powrót do stanu wojennego. Inny artykuł. Pytanie do pracownika, gdzie jest artykuł, który chcę kupić, tam - trzy regały dalej, poszedłem, znalazłem. Przy najmniej pracownik nie przerwał swojej pracy. Wizerunek poprawia obsługa przy kasach samoobsługowych. Tam udzielono mi pomocy, nie powiedziano, że wszystko jest napisane na monitorze.

Wspaniała obsługa

Polecam bardzo zakupy w Auchan Radom przy ul. Żółkiewskiego 4. Bardzo pomocny pomocny i dobrze przeszkolony personel. Duża wiedza pracownika odnośnie zdrowej żywności. Zostałam bardzo miło obsłużona przy kasie. Uprzejma Pani kasjerka przywitała mnie uśmiechem i słowami " Dzień dobry, dość sprawnie zeskanowała moje zakupy , pożegnała i zaprosiła na ponowne zakupy.

Bardzo dobra obsługa

Bardzo dobra obsługa miłe panie na kasach zawsze uśmiechnięte

Obsługa kiepska

Jestem mocno zdziwiony, tyle mówi się o ekologi. Tymczasem w tym sklepie pani z ukraińskim akcentem odmówiła mi przyjęcia butelek na wymianę po piwie. Żenada

Pani z obsługi się pewnie nie chciało

Pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja . Kasa samoobsługowa , małe problemy z kodami EAN , Poprosiłem o pomoc obsługę . Do tego momentu O.K Dużo produktów ,trudno się połapać i w domu się okazuje ,że jeden z produktów ,z którym był problem z wprowadzeniem na kasę jest na paragonie podwójnie . W następnym tygodniu w obsłudze zgłaszam błąd , a tu ZONK . NIE MA MOŻLIWOŚCI BO 7 DNI TO ZA DŁUGO brzmi odpowiedź panienki zza lady .Miałem podobną sytuację w innym markecie i reklamacja ilościowa pomimo 7 dni została rozpatrzona . Czuję się oszukany i przestrzegam innych klientów ,, ,,SPRAWDZAJCIE PARAGONY NA MIEJSCU,,

Super, świetna obsługa.

W Auchan obsługa jest znakomita, sympatyczna, profesjonalna. Produkty są świeże, w ogromnej różnorodności. Jest czysto, dobrze oznaczone alejki. Polecam

bardzo miła kasjerka

Szkoda,że nie pamiętam nr kasjera, ale na prawdę takiej sympatycznej osoby "ze świecą szukać" .Cierpliwie sprawdzała wszystkie promocje i ceny, doradziła smak czekoladek. Miła, kontaktowa, swoją osobowością zachęca do kolejnych zakupów.

Dramat

Auchan we Wrocławiu Korona to jeden wielki dramat! Liniowi chodzą jak śnięte ryby od których doczekać się pomocy to jakiś cud, praca kasjerska to koszmar - wieczny brak pieniędzy w kasetce i żebranie o drobne, ochrona zamiast reagować na zachowania klientów żeby nie przechodzi i nie przeciskali się jak taran przez ludzi stojących w kolejce to stoją i się patrzą i zero reakcji. Czy takie to trudne jak się nic nie kupuje iść do oznaczonych wyjść lub wejść zamiast przeciskać się przez ludzi na siłę? Widać dla niektórych to chyba niestety zbyt trudne! Wyzysk tam to już codzienność. Dezynfekcja? haha to chyba jakiś żart! Mycie koszy często olewany przez kasjerów to tylko pic na wodę fotomontaż w warunkach średniowiecznych - opary smrodu przez kilka godzin, zimno - chyba nikt by nie chciał pracować w warunkach niebezpiecznych dla zdrowia. Zachowanie dystansu to kolejna kpina! Tłok w alejkach przez nikogo nie kontrolowany ludzie robią co chcą tłok w kolejce do kasy które z 50 kas to może tylko z 10 otwartych. a przed południem to jeszcze mniej. Ochrona kasjerska czyli pleksi wokół kasy nadaje się do programu śmiechu warte. Raz że są za krótkie dwa że osłony takiej brak w miejscu gdzie klient najczęściej i najdłużej stoi czyli przy terminalu i trzy gdzie tu ochrona jak pleksi jest zrobiona na odwal i jest za krótka bo nie spełnia swojej funkcji? Zakupy a tym bardziej praca tam nigdy więcej bo szkoda zdrowia i czasu!

Dobrze

Dzisiaj robiłam zakupy w komfortowej oprawie. Mało klientów, bez kolejek przy kasie. W Auchanie promocja pączków, wabią pięknym wystrojem i różnorodnością. Oczywiście kupiłam 4 pączki, niestety smaczne nie są raczej są piękne. Wiosna idzie, chociaż śnieg za oknami, kupiłam piękne krokusy i żonkile. W całym, dużym sklepie jest czysto, brak negatywnych odczuć. Oczywiście zakupiłam na Walentynki wyroby serduszkowe.

Odwiedzałeś ostatnio Auchan?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Carrefour

(3.69 )

E Leclerc

(3.36 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem