Auto Baks

( 4.13 )

Opinie (13)

Dobry autokomis

Polecam Auto Baks. Kupiłam miesiąc temu auto - Kia Venga. Przed zakupem przegląd, naprawa drobiazgów - wszystko na koszt sprzedającego. Również nieoceniona pomoc przy rejestracji i ubezpieczeniu. Wsiadłam i odjechałam :-). Bardzo miły Pan, poświęca naprawdę dużo czasu osobie zainteresowanej kupnem. Na razie auto sprawuje się bez zarzutu, jestem bardzo zadowolona.

POLECAM, mimo że kupiłem ...

POLECAM, mimo że kupiłem samochód z wadą ukrytą właściciel bez cienia namysłu dał samochód zastępczy i załatwiał wszelkie formalności związane z usunięciem usterki Choć nie obyło się bez przygód bo usterkę trudno było zlokalizować właściciel był do samego końca uprzejmy i bardzo zaangażowany w pozytywne zakończenie naprawy na podstawie gwarancji, bałem się że komis nie będzie chciał brać odpowiedzialności jednak nie Pan, bez wątpienia POLECAM sprzedawcę

ok

Kupiłem samochód Kia Ceed z gazem w 2017 roku wymieniłem tylko opony na wielosezonowe i po roku łącznik stabilizatora za 30 zl + opaska zciskowa za 5 zł.Panowie bracia pozwolili sprawdzic samochod na stacji diagnostycznej.Oczywiscie olej i płyny to norma.Na razie jestem zadowolony i polecam

Tragedia i nie polecam nikomu tego komisu!

Kupiłem w grudniu 2019 roku samochód. Ogólnie auto wydawało się być spoko , az do czasu. Opowiem wam po krotce jak to było. Otóż wybrałem się po samochód do Krakowa znalazłem auto komis baks z prze miła obsługa. Dwóch braci którzy prawie by (treść usunięta przez administratora) aby tylko kupić u nich auto. Proponowali samochód ktory był pokryty prawie ze całkowicie rdza i myślą , ze trafi się głupek ktory da za Opla 14 tysięcy z tak tragicznym stanie. Zauważyłem Kia CEED z oszczędnym silnikiem w gazie i zacząłem się o nią wypytywać oraz oglądać. Kilka rzeczy było ok na pierwszy rzut oka , ale gdy tylko zakupiłem auto bo sprzedawca tak zamydlal oczy zacząłem zauważać dziwne rzeczy na które odrazu reagowałem. Wcześniej sprzedawca jeden z „braci” zapewniał mnie ze jeśli coś by się działo mogę przyjechać i zwrócić samochód. A gdy zadzwoniłem ze dzieją się dziwne rzeczy typu świecenie” check enigne „ i przerywaniem auta , gaśnięciem itp to mówili ze nie ma szans na zwrot bo to nie jest powód i mogę isc do sądu. 2 tyg później zaczął wyciekać olej z wału rozrządu. A pół roku później aż do dnia wcozrajszego „rozwaliło mi silnik a dokładnie przekręciło panefke” koszt naprawy około 3-3,5 tys złotych. Chciałem ostrzec ludzi którzy wybierają się na ten suto komis , bo auta są kręcone , auta są reperowane i sprzedawane. I ich gwarancja to jest tylko mydlenie oczu. Nie bądźcie głupi , nigdy nie skorzystam z ich usług a za ich przekręty powinni ich wsadzić do kryminału.

Niestety nie polecam

Nie mogę polecić komisu Autobaks. Podczas jazdy próbnej zwróciłem uwagę na za małą moc silnika. Powiedziano mi, że ten silnik tak ma pracować, a samochód jest w pełni gotowy do użytku. Niestety uwierzyłem. W najbliższych dwóch dniach od zakupu nabrałem przekonania, że silnik nie pracuje należycie. Samochód jechał z maksymalną prędkością poniżej 140km/h, wolno ruszał, miał problemy z odpalaniem i zdarzyło mu się zgasnąć. Po przejechaniu około 100km oddałem samochód do zaufanego mechanika w celu wymiany filtrów oraz z prośbą o sprawdzenie pracy silnika. Mechanik ustalił, że urwane są elementy grzejne świec (przez co były problemy z odpalaniem) oraz że cylindry silnika nie pracują jak należy. Po rozebraniu silnika okazało się, że uszkodzona jest również turbosprężarka i taniej od naprawy wyjdzie wymiana całego silnika. Na szczęście auto w komisie sprzedane zostało z ubezpieczeniem, które obejmowało część kosztów (trochę ponad połowę). Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z komisu autobaks stwierdził, że silnik zepsuł mechanik i może pokryć jedynie koszt świec - podziękowałem i poprosiłem o zwrot przynajmniej 1/3 kosztów, które poniosłem po odliczeniu zwrotu z ubezpieczenia. Niestety zostałem zignorowany. Nie jestem zadowolony z zakupu. Auto miało być gotowe do użytku, a zamiast tego ponad miesiąc stało u mechanika, co wiązało się również z dodatkowymi kosztami, których komis nie zdecydował się pokryć nawet w 1/3 części. Dodatkowo: - obudowa sterownika silnika była połamana - w drugi dzień użytkowania auta odpadło lusterko wsteczne - w stacji diagnostycznej wykryto luz na lewej tulei od wahacza - plastik w mieszku skrzyni biegów okazał się być połamany - tarcze hamulcowe nadają się do wymiany oraz kilka mniejszych usterek typu wycieraczki itp.

Hej Chłopaki

Czas płynie bardzo szybko to już w grudniu tego roku minie 10 lat jak kupiłem u Was moje ukochane wymarzone audi a3 które od dnia zakupu do dziś służy mi bez zarzutu ale myślę o zmianie na nowszy model wiec na pewno w przyszłym roku pojawię się u Was z zamiarem kupna autka licze że jak 10 lat temu potrafiliście spełnić moje oczekiwania to i teraz będę tak zadowolony i pełni szczęścia jak ostatnio))) Jesteście Panowie i Pani NAJLEPSI i GODNI POLECENIA) I tak trzymajcie wkrótce pojawię się u Was pogadać o moim nowym autku )pozdrawiam serdecznie całą ekipę AUTO BAKS) Z POWAŻANIEM Paweł Szklarski

Same ++++

Fachowa obsługa i profesjonalizm. Dziekuję Panu Pawłowi za naszą wspaniałą Corsę i jej terminowe dostarczenie oraz Pani Ani za sprawne załatwienie wszelkich formalnosci (zarówno tych zwiazanych z kupnem jak i rejestracją pojazdu). Kupowałem w życiu juz sporo aut ale takiego egzemplarza jeszcze nie trafiłem. DZIEKUJĘ! :-))

Kupiłem auto i jestem bardzo zadowolony

Kupiłem auto i jestem bardzo zadowolony. Auto nie ma rdzy, brz poprawek lakierniczych, jest tajkie jak w opisie, drobne usterki starano usunąć się od razu. Miła obsługa, auto można było dokladnie samemu oglądnąć , bez skrępowania, możliwość sprawdzenia na stacji diagnostycznej i jazda próbna. Samochód był także przy mnie umyty. Polecam wszystkim. Dostałem także wszystkie dokumenty potrzebne do rejestracji samochodu, co jest bardzo dużym ułatwieniem przy zakupie auta.

Po długich poszukiwaniach samochodu po autokomisach

Po długich poszukiwaniach samochodu po autokomisach, trafiłem na komis autobaks w modlniczce, gdzie spotkało mnie miłe zaskoczenie bo sprzedający pierwszy raz wiedział co sprzedaje.Miał czas aby porozmawiać, to co zdziwiło mnie najbardziej to bez pytania zaproponowano mi jazdę próbną i dodatkowo możliwość przeglądu na diagnostyce. Jestem pod wrażeniem bardzo fachowej wiedzy w tym komisie, oczywiście samochód zakupiłem i polecam to miejsce.

Kupiłam już drugie autko jestem bardzo zadowolona auto nie

Kupiłam już drugie autko jestem bardzo zadowolona auto nie ma grama rdzy jak salonowe, polecam wszystkim dostałam pomoc także przy papierkowych sprawa co dla mnie kobiety super atut.

Dla mnie komis jest ok nawet nadal zastanawiamy sie na

Dla mnie komis jest ok nawet nadal zastanawiamy sie na zakupem samochodu jednak dziwi mnie tylko to że ceny maja inne na miejscu niż w internecie. Różnica jest spora bo 600 zł, ale to pewnie jakiś chwyt marketingowy. Wybór dośc słaby więcej samochodów sprowadzanych głównie z Włoch. Brak samochodów z małym przebiegiem jest ich jak na lekarstwo.

Odwiedzałeś ostatnio Auto Baks?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(2.31 )

Autohandel

(3.51 )

Auto-Plus

(4.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem