Yes

( 4.19 )

Opinie (384)

Stylowa biżuteria

Od wejścia rzucał się w oczy plakat z informacją o obniżce cen nawet do 50%. Weszłam zaintrygowana. Pracownica rozmawiała z dwoma klientami. Niestety rozmowa nie była miła. Klienci byli specyficzni i wyprowadzili pracownicę z równowagi przez co wyrażała się podniesionym głosem i w dodatku opryskliwie. Mimo wszystko w takiej sytuacji powinna zachować kulturę osobistą niezależnie od tego jakiego klienta przyjdzie jej obsłużyć. Niepotrzebnie wdawała się w dyskusję z mężczyzną. Dla mnie z kolei była bardzo miła. Poleciła kilka rodzajów kolczyków bo o nie pytałam. Potrafiła celnie podać zalety biżuterii wskazując na unikatowość wybranych przeze mnie kolczyków. Cały czas się uśmiechała. Doradzała które z produktów będą się lepiej prezentować. Ogólnie na plus choć niesmak po obsłudze dwóch poprzednich klientów pozostał...

Super obsługa

Salon jest mały ale estetycznie i elegancko urządzony. Pracownik salonu przywitał mnie tuż po wejściu mówiąc "dzień dobry " i uśmiechając się. Dał mi chwilę na rozejrzenie się po asortymencie i zapytał w czym może pomóc. Opisałem kolczyki których poszukuję. Doradca dopytał czy mają to być kolczyki długie czy krótkie oraz z jakiego kruszcu. Pokazał mi kilka modeli z witryny. Wybrałam konkretny model i doradca od razu zaproponował obejrzenie i przymiarkę dwóch modeli. Pracownik w żaden sposób nie sugerował decyzji podkreślając, że to mi powinny się podobać kolczyki. Dodał, tylko iż jedne z nich są bardziej wyraziste. Miał sympatyczny głos oraz nienaganną prezencję. Pięknie pachniał co również ma wpływ podczas obsługi :) polecam! Ceny były porównywalne do biżuterii w innych salonach. Obsługę ze strony pracownika oceniam na duży plus! Profesjonalizm oraz elegancja w jednym.

Obsługa na najwyższym poziomie!

Bardzo lubię robić zakupy w tym salonie. Obsługa zawsze wie, kiedy może powiedzieć coś więcej i doradzić. Klient nie odczuwa żadnej natarczywości ze strony sprzedawcy, a wręcz przeciwnie - sprzedawca staje się prawdziwym doradcą w całym procesie wyboru produktu. Pracownicy mają bardzo dużą wiedzę na temat produktu, który sprzedają, co przekłada się na zaciekawienie klienta. Naprawdę szczerze mogę polecić! Nigdy nie było problemu z zakupem!

Profesjonalna obsługa

Salon niewielkich rozmiarów, natomiast obsługa pełen profesjonalizm. Pracownicy posiadają bardzo dużą wiedzę na temat produktu, który sprzedają,. Nie narzucają się klientowi. Proponują kilka opcji do wyboru. Obsługa swoją postawą zachęca klienta do zakupów. Szczerze mogę polecić ten salon!

Bardzo pomocna obsługa

Miałam do wymiany kolczyki, które dostałam na prezent, ale okazały się nieodpowiednie dla mnie. Obsługa bez najmniejszego problemu doradziła mi wybór kolczyków na zamianę, formalności były bezproblemowe, szybkie wypełnienie formularza i bardzo pozytywne nastawienie do mnie. Czasami w takich sytuacjach klienta firmy traktują jak nieproszonego gościa, ale tutaj było całkowicie odwrotnie.

Sprzedawca zbyt zajęty na obsługę klienta

Po wejściu nawet kilku osób, niestety obsługa dalej zajęta swoimi sprawami. Być może gdyby do sklepu znajomy, stały klient bądź osoba wyglądająca na dość majętna Sprzedawcy nie odstąpili by go na krok. Dziwi mnie też fakt że inaczej traktowany jest zwykły klient który zainteresowany ofertą będzie gorzej traktowany od np. mężczyzny w garniturze. Być może Panie widząc takiego klienta potrafią od razu stwierdzić iż kupi on np. pierścionek zaręczynowy i traktują go priorytetowo. Niestety pozory mogą mylić a po następny pierścionek zaręczynowy raczej taki Pan nie wróci. :)

Dramatyczna obsługa

W tym sklepie jubilerskim pracuje Pani która bardzo efektownie zraża klientów swoją postawa. Gdy przyszłam zapytać o obrączki i o zmianę rozmiaru, powiedziała mi że przecież po ciąży przytyje to ręka mi się zmieni i że muszę brać prosta bo innej np z kamieniami mi nie powiększa. Gdy powiedziałam że firma konkurencyjna oferuje zmianę rozmiaru bez problemu nawet w pierscionkach z kamieniem, Pani zaczęła opowiadać jak to konkurencja kłamie, jak to ukrywają ważne informacje i że na pewno przepłacę. Nie polecam zakupow w tym punkcie ze względu na obsługę.

polecam

jestem zadowolony z ich usług

Przemiła obsługa

Indywidualne podejście do klienta, traktowanie z szacunkiem i szczerą pomocą

Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna, kulturalna obsługa klienta. Mimo tego, że pracownik salonu jubilerskiego był sam w czasie mojej wizyty, zajął się wszystkimi klientami, którzy weszli do salonu . Pomoc polegała na udzieleniu informacji, doradzeniu w wyborze, pomocy podczas przymierzania. Kulturalnie przekazana informacja do osoby, która lekko niecierpliwiła się w oczekiwaniu na swoją kolej. Polecam takiego pracownika.

Dnia 15

Dnia 15.03.2018 odwiedzilem sklep jubilerski yes, w ktorym bardzo profesjonalnie zostalem obsluzony przez pana . Nienaganna postawa oraz elegancki styl ubioru . Obsluga w pelnym zakresie . Ceny oraz asortyment wyeksponowany bardzo profesjonalnie.

Przemiła i kompetentna pani

Przemiła i kompetentna pani. Błyskawicznie rozpoczęła prezentację dostępnego towaru.Wytłumaczyła mi jakie są różnice pomiędzy zwykłym srebrem a srebrem rodowanym i cierpliwie prezentowała kolejne bransoletki. Zakupy w miłej atmosferze zakończone sukcesem. Polecam ten sklep.

W trakcie poszukiwań prezentu

W trakcie poszukiwań prezentu.Pani obsługująca była bardzo miła i pomocna. Dysponowała dużą wiedzą na temat sprzedawanego towaru. Bez problemu pokazywała kolejne bransoletki, doradzała, prezentował jak bransoletka wygląda na ręce. I choć wizyta nie zakończyła się zakupem - ale to z mojej winy ;-) to mogę śmiało sklep polecić.

Dnia 20

Dnia 20.11.2017 r. kupowałam biżuterie w salonie Yes. Niestety nie wyszłam zadowolona z obsługi. Gdybym nie wiedziała czego konkretnie chce z katalogu online prawdopodobnie nie ujrzałabym owego egzemplarza na oczy. Dodatkowo obsługa niezbyt miła,a w takich miejscach jednak szczególnie powinno zabiegać o klienta. Proces pakowania biżuterii niezbyt staranny. Musiałam upominać się o kartę stałego klienta, bo biżuteria była już nabita, a Pani przy kasie najwyraźniej mi nie dowierzała, musiała sprawdzić, kolejno nabić produkt i dokonaliśmy pełnej usługi transakcji. Wydaje mi się, że takie rzeczy jak karta klienta powinny leżeć po stronie sprzedawców i oni powinni przypominać nam klientom o ich istnieniu. Gdyby zmienić podejście obsługi i udoskonalić kompetencje, prawdopodobnie wyszłabym zadowolona z salonu.

W dniu 07

W dniu 07.11.2017r. udałam się do salonu Yes w centrum handlowym Aleja Bielany. Od razu przy wejściu zostałam przywitana.W salonie pracowaly dwie przemiłe Panie. Ich wiedza na temat swoich oferowanych produktów była bardzo duża. Wiedziały co doradzić i miały dobre podejście do klienta. Panie były bardzo pomocne w wyborze prezentu dla bliskiej osoby, W salonie panował czystość i porządek. Z pewnością zrobię tam ponownie zakupy.

Odwiedzałeś ostatnio Yes?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(1.50 )

Swarovski

(5.00 )

W. Kruk

(3.13 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem