Bellugio

( 3.50 )

Opinie (5)

Bardzo lubię torebki tej marki

Bardzo lubię torebki tej marki. Dlatego chętnie weszłam do sklepu, którego nigdy wcześniej nie odwiedzałam. Witryna i podłoga były w porządku. natomiast sam sposób prezentacji kolekcji pozostawia sobie dużo do życzenia. Ceny widoczne na metkach na większości produktów dostępnych w sklepie. Jedynie ceny portfeli na wyprzedaży były zagadką, ale to tylko niektóre modele. Torebki pozawieszane totalnie bez pomysłu bez żadnej aranżacji kolorami czy podziału na styl ubierania się. Po ok. 5 minutach krążenia po sklepie w tym chaosie zaczęłam po prostu się męczyć. Nie było żadnej torebki, która mi się spodobała czy miała super okazyjną cenę. Personel był widoczny przy kasie, ale nie zostałam ani powitana mimo, ze wchodząc powiedziała dość wyraźnie dzień dobry ani pożegnana, nikt z personelu nie zaproponował mi pomocy.

Przy okazji byłam w Galerii Krakowskiej więc podeszłam do

Przy okazji byłam w Galerii Krakowskiej więc podeszłam do sklepu Bellugio zapytać czy jest już decyzja w sprawie mojej reklamacji. W sklepie była jedna sprzedawczyni zajęta obsługą klientki. Gdy sprzedawczyni była wolna a klientka w tym czasie oglądała torebki podeszłam do niej. Poprosiłam ją o sprawdzenie mojej reklamacji. Podałam jej niezbędne dane a ona zaczęła przeglądać dokumenty. Okazało się że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i dostane zwrot gotówki. W międzyczasie klientka która była przede mną potrzebowała pomocy sprzedawczyni więc ta poprosiła mnie o chwile cierpliwości Gdy była już wolna wróciła do mnie i dokończyłyśmy proces reklamacji. Dziewczyna była miła i uprzejma. Sklep jak zwykle prezentował się nienagannie. To co mi się zdecydowanie nie spodobało to fakt, że nikt nie poinformował mnie o rozpatrzeniu mojej reklamacji. Podczas poprzedniej wizyty zapewniano mnie że zostanę od razu poinformowana telefonicznie. Tak się nie stało. Pomimo tego cały proces reklamacji uważam za dość sprawny.

Niestety torebka

Niestety torebka, którą kupiłam w sklepie Bellugio już po tygodniu zaczęła się przecierać i pruć. Nie miałam czasu zając się tym od razu więc wróciłam do sklepu po 3 tygodniach od zakupu, w celu złożenia reklamacji. Poinformowałam sprzedawczynie, że materiał zaczyna się przecierać i tracić kolor a uszy zaczynają się urywać. Poprosiłam o zwrot gotówki. Obsługująca mnie kobieta wypełniła formularz zwrotu. Na moje pytanie kiedy mogę się spodziewać decyzji, poinformowała mnie ze do 2 tygodni ktoś do mnie zadzwoni. Wizyta przebiegła sprawnie i szybko. Sprzedawczyni była miła jednak nie wyróżniła się niczym na plus. Nie poinformowała mnie sama o warunkach zwrotu. Musiałam o to dopytywać. Sklep był czysty, dobrze oświetlony, towary były równo pookładane. Wyglądał bardzo schludnie i estetycznie

Poszukiwałam torebki więc udałam się do sklepu Bellugio w

Poszukiwałam torebki więc udałam się do sklepu Bellugio w Galerii Krakowskiej. Sklep oferuje torebki oraz walizki. W sklepie były 2 sprzedawczynie. Przechadzając się po sklepie znalazłam interesującą mnie torebkę. Kojarzyłam ten model i wiedziałam ze powinna mieć jeszcze dodatkowy pasek na ramie, którego nie widziałam. Zapytałam o to sprzedawczynie jednak nie potrafiła mi powiedzieć co się z nim stało. Torebka była przeceniona więc możliwe, że z tego powodu. Kupiłam ja i zapłaciłam kartą. Sprzedawczynie w sklepie były dość miłe jednak mało zaangażowanie. Gdy przechadzałam się między półkami nie zwracały na mnie uwagi pomimo że byłam jedyną osobą w sklepie. Wnętrze sklepu było czyste i dobrze samoświetlne. Towary były estetycznie wyeksponowane.

Odwiedzałeś ostatnio Bellugio?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ochnik

(3.87 )

Soul

(3.55 )

WITTCHEN

(4.21 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem