Soul

( 3.55 )

Opinie (10)

Personel cierpliwie wyszukiwał mi kolejne rozmiary butów

Personel cierpliwie wyszukiwał mi kolejne rozmiary butów, które zamierzałem kupić, w zachowaniu pracowników nie było śladu znużenia czy marazmu. Zostałem również poinformowany o możliwości nabycia karty rabatowej, która obniżyłaby koszt zakupu. W lokalu znajdowały się wygodne miejsca, na których mogłem spokojnie zakładać i zdejmować obuwie. Sprawna i miła obsługa. Spory asortyment sklepu. Mimo obecności innych klientów nie nie odczuwałem dyskomfortu ( mogącego pojawić się w tłumie ). Polecam.

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

13.03.2014
Soul Inna forma kontaktu

Obsługa w tym sklepie była miła

Obsługa w tym sklepie była miła, ale przede wszystkim kompetentna. Pani, która mnie obsługiwała nie nosiła identyfikatora, ale bardzo dobrze znała asortyment w sklepie - włączając w to również nową kolekcję. Jak z rękawa sypała właściwościami a także pozytywnymi aspektami asortymentu, który właśnie wybierałem. Była skora do pomocy, proponowała różne rozmiary nawet zanim przymierzyłem, tłumacząc, że niektóre "wypadają mniejsze niż podana wielkość". W ten sposób dodatkowo potwierdzała znajomość asortymentu.

Buty są tu w przystępnych cenach

Buty są tu w przystępnych cenach. A jeśli chodzi o samą kolekcję, to często CCC kopiuje buty innych marek. Wcale mi to nie przeszkadza, bo są tańsze niż u konkurencji i mają bardziej przemyślane rozwiązania, np obcas nie jest pokryty materiałem, tylko jest plastikowy. Warto również zwrócić uwagę na torby.

Niewielki sklep

Niewielki sklep, z wyselekcjonowanym towarem. Aktualnie promocja - druga koszulka za 50% ceny. Sklep czysty i zadbany, dobrze oświetlony. Towar ładnie wyeksponowany. Młody personel bardzo miły i uprzejmy, choć nie zawsze zwraca uwage, że ktoś właśnie wszedł do sklepu. Wystawa taka sobie, nie przyciąga żadnej uwagi. Jeśli zatem nie trzeba, to się tam po prostu nie wstępuje. Ani dobrze, ani źle - tak w sam raz.

Profesjonalna obsługa

Profesjonalna obsługa, sprzedawcy pozytywnie nastawieni do klienta, uśmiechnięci , pomocni. Na półach panuje porządek, łatwo znaleźć konkretne modele butów. Sprzedawcy znają firmy, których obuwie sprzedają. Potrafią doradzić jaki rodzaj butów jest dla konkretnego przypadku najbardziej właściwy. Ceny konkurencyjne.

W 2009 roku kupiłem buty firmy Merell

W 2009 roku kupiłem buty firmy Merell. Po roku je zareklamowałem, bo zaczęły się rozpadać. Firma odrzuciła reklamację, bo "nie ma podstawy do reklamacji". Oceny dokonał pracownik dystrybutora, a pracownik nie jest rzeczoznawcą. Po prosty sprawa została "odpalantowana" - typowa spychologia. Klient się nie liczy!, bo kasę już zapłacił...

Dnia 12 Listopada w tak zwaną noc wyprzedaży zakupiłem Buty

Dnia 12 Listopada w tak zwaną noc wyprzedaży zakupiłem Buty Firmy Caterpillar. Okazja Gdyż cały asortyment w tym sklepie przez 4 godziny był przeceniony 20%, tak więc możliwoć zakupu ulubionych butów za 319 zł zamiast 399 była niezwykle atrakcyjna. Jednakże okazło się że buty mają jakiś efekt który sprawiał ze po kilku godzinach użytkowania coś wyraźnie uwierało stopę i sprawiało dyskomfort w użytkowaniu. Bardzo miła obsługa sklepu jak najbardziej przyjęła buty do reklamacji. I w zasadzie moja opinia dotyczy właśnie reklamacji przez tę firmę która miała być rozpatrzona w ciągu 2 tygodni. Wczoraj minął termin w którym obówie miał zostać naprawione. Tymczasem zostałem poinformowany że butów nie da się naprawić i jedyne na co moge liczyć to zwrot gotówki. Obsługa sklepu nie pozwoliła na poprostu wymianę butów na ten sam model tylko z innej serii bez defektu. Chciałem zakupić wówczas inny model , ale obecnie nie moge liczyć na rabat który był przyznawany w momencie w którym kupywałem obuwie. Tak więc zostaałem z gotówką, ale bez butów na których tak mi zależało. Pozostaje czekać do kolejnych obniżek cenowych.

Udałam się do salonu obuwniczego Soul w celu zakupu obuwia

Udałam się do salonu obuwniczego Soul w celu zakupu obuwia sportowego. Po wejsciu do salonu zauważyłam 2 pracowników- kasjerkę oraz sprzedawczynię układającą obuwie. Po rozejrzeniu się po sklepie i zapoznaniu z dostępnym asortymentem moja uwaga skupiła się na jednym z modeli. Niestety miałam problem z odnalezieniem właściwego rozmiaru, dlatego też poprosiłam sprzedawczynię o pomoc. Sprzedawczyni (młoda kobieta) była bardzo miła i symaptyczna, od razu przystąpiła do udzielenia pomocy. W trakcie przymierzania dopytywała się, czy dobrze czuję się w butach, jak mi się podobają. Jakość obsługi oceniam bardzo wysoko (+5), ponieważ sprzedawczyni poświęciła mi całą swoją uwagę, dordzała, widać było, że bardzo zależy jej na kliencie i tym, aby wyszedł ze sklepu zadowolony- z butami, których poszukiwał. Zakup obuwia został sfinalizowany. Sprzedawczyni odprowadziła mnie do kasy, spakowała obuwie. Obsługa na kasie była miłą i sprawna.

Osoba obsługująca wykazała się zaangażowaniem i

Osoba obsługująca wykazała się zaangażowaniem i cierpliwością przy wyborze asortymentu (saszetka i portfel). Pomimo mojego niezdecydowania, przedstawiał różne modele, jednak nie sugerował zakupu konkretnego (np. droższego). Finalnie obserwację zakończono zakupem.

Odwiedzałeś ostatnio Soul?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ochnik

(3.83 )

WITTCHEN

(4.21 )

Andy Fashion

(3.75 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem