BGŻ Optima

( 3.67 )

Opinie (30)

Zainteresowanie klientem

Skontaktowałam się poprzez formularz z bankiem chcąc dowiedzieć się więcej na temat obowiązującej promocji do nowego rachunku. Pani wyjaśniła mi wszystko po 'ludzku', nie naciskała na sprzedanie produktu, dała czas do namysłu i skontaktowała się w wybranym przeze mnie terminie. Polecam :)

Niezadowolona

Początek rozmowy miły, kiedy jednak dochodzi do momentu kiedy trzeba rozwiązać problem zaczynają się schody . Jedna osoba nie potrafi odpowiedzieć na pytanie , następuje przełączanie rozmów do kolejnych pracowników , którym od początku trzeba przedstawiać problem . W głosie słychać lekceważący ton i śmiechy w tle . Kończę rozmowę z odpowiedzią na pytanie , ale niezadowolona jej przebiegiem .

Świetna obsługa

Korzystam z banku BGŻ już od paru lat i zmiennie I wciąż jestem bardzo zadowolona z usług. Strona internetowa jak i obie aplikacje mobilne są bardzo intuicyjne i zawierają wszystko co najpotrzebniejsze. Jestem również bardzo zadowolona z głównej siedziby banku w Gorzowie (ul. Wlaczaka) - obsługa zawsze jest gotowa do pomocy, a w dodatku panie zawsze sa w stanie poprawic humor i nie zrazaja sie uszczypliwosciami klientow, czego niestety nie jestem w stanie powiedziec o zaangazowaniu pracownikow w siedzibie na ul. Sikorskiego.

Dzwoniłem na infolinie i jestem zadowolony z obsługi

Dzwoniłem na infolinie i jestem zadowolony z obsługi. Wypowiedzi pracownika klarowne i konkretne. Wszystkie elementy na najwyższym poziomie obsługi. Szczerze polecam.

Miła i profesjonalna obsługa

Miła i profesjonalna obsługa, doskonała pomoc, szybkie rozwiązanie zaistniałego problemu.

Posiadam konto oszczędnościowe

Posiadam konto oszczędnościowe (internetowe) w tym banku i jestem z niego bardzo zadowolony. Koszty prowadzenia to 0 zlotych,a przekewy wykonywane na rachunek powiązany sa również darmowe. Dodatkowo wypłaty z konta można dokonywać zawsze bez utraty odsetek. Kontakt z infolinia to również przyjemność- kulturni oraz uczynni konsultanci.

Pani zajmująca się klientami detalicznymi bardzo miła

Pani zajmująca się klientami detalicznymi bardzo miła, rzeczowa i konkretna. Można liczyć na fachową pomoc.

Obsługa miła

Obsługa miła, kompetentna, bardzo pomocna. Korzystałam z wielu banków, nigdy nie byłam zadowolona z obsługi tak, jak w tej placówce. NAPRAWDĘ POLECAM !!!!

Po mojej ostatniej wizycie w moim banku Pekao s

Po mojej ostatniej wizycie w "moim"banku Pekao s.a ,gdzie zostałam potraktowana jak intruz postanowiłam poszukać lepszej alternatywy. Losowo trafiłam na bank BGŻ w Grójcu.Już po wejściu zauważyłam szaloną różnice : uśmiechnięte Panie z "dzień dobry' na ustach. Pani z obsługi skierowała mnie do przemiłej blondynki o imieniu Beata. Pani wyjaśniła mi jakie dokumenty są wymagane przez bank w celu założenia konta oszczędnościowo-rozliczeniowego.Miło,sprawnie i kompetentnie.Byłam pod wrażeniem. Oferta też była atrakcyjniejsza niż w moim dotychczasowym banku.Wyszłam b.zadowolona i po powrocie do domu namówiłam też męża na zmianę banku. Polecam.A Pekao niech się wypcha!

Dnia 17

Dnia 17-10-2013 udałam się do banku BGŻ, w celu uzyskania informacji na temat lokat. Konsultantka zaprosiła mnie do stanowiska wstając- co miło mnie zaskoczyło. Wchodząc do punktu zostałam też powitana słownie przez każdego z pracowników punktu. Konsultantka bardzo dokładnie odpowiedziała na moje pytania i wątpliwości. Dokładnie zbadała moje potrzeby oraz skrupulatnie opowiedziała o wszystkich procedurach. Zastosowała również metodę dosprzedaży, proponując mi ofertę założenia konta u nas w banku. Sama pracuję w puncie sprzedaży w jednej z sieciówek , więc standard obsługi klienta nie jest mi obcy. Gdybym miała ocenić pracę owej konsultantki, na pewno byłoby to 100%.

Moja obserwacja dotyczy oddziału banku znajdującego się w

Moja obserwacja dotyczy oddziału banku znajdującego się w Galerii Krakowskiej. Poszedłem tam, aby zamknąć konto. Pracownica banku nie była z tego powodu zadowolona, ale powinna uszanować moją decyzję i należycie mnie obsłużyć. Tymczasem była gburowata i niepomocna (np. przy ustalaniu ilości dni, od których konto będzie zamknięte). Niemiły kontakt na koniec współpracy z bankiem.

W dniu dzisiejszym podczas pobytu w banku w celu wypalaty

W dniu dzisiejszym podczas pobytu w banku w celu wypalaty gotówki z konta zastałam duza kolejke. Była czynna tylko jedna kasa. po kilku minutach czekania nadeszła moja kolej. Pan przy kasie był miły ,swoja prace wykonuje bardzo dobrze i szybko. pomimo dlugiego okresu czekania transakcje przebiegła bardzo miło.

Mam już założone konto w tym banku od ponad roku i jestem z

Mam już założone konto w tym banku od ponad roku i jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ płace tylko za kartę 6 zł, a poza tym mam wypłaty z każdego bankomatu za darmo, konto internetowe również prowadzę za darmo, dzięki czemu mam darmowe przelewy przez internet. Wcześniej miałam założone konto w banku spółdzielczym dlatego mam porównanie.

W placówce BGŻ ostatnio byłam krótko przed zamknięciem

W placówce BGŻ ostatnio byłam krótko przed zamknięciem banku. Niestety bardzo to odczułam, ponieważ bankier miał ochotę wyrzucić mnie przez drzwi. Akurat rozwiązywałam swój Fundusz, który okazał się kompletna klapą, ponieważ od 5 lat praktycznie niczego na niej nie zarobiłam. Chciałabym dodać, że założyłam ją pod nawową bankiera - konsultanta właśnie w tej placówce. Nie polecam usług oraz wizyt w tym banku.

Obsluga moze i mila i sympatyczna

Obsluga moze i mila i sympatyczna. Pani dyrektor równiez sympatyczna i kompetenta. Ale strasznie denerwujące jest to,ze jak juz sie podpisze umowe kredytowa to pracownicy klienta maja daleko i głęboko gdzies. Nie interesuja sie. Nie powiadomią,że może czegos brakowac, nawet glupiej 1zł :/ Fakt faktem w oddziale bardzo czysto.

Do oddziału banku BGŻ wybrałam się ponieważ potrzebowałam

Do oddziału banku BGŻ wybrałam się ponieważ potrzebowałam dokładnych informacji co do kont oszczędnościowych które to chciałam założyć. Przed przyjściem do banku nie wiedziałam nic o kontach oszczędnościowych w tym banku. Pani z obsługi poinformowała mnie dokładnie co do kont oszczędnościowych oraz dała mi ulotki

Odwiedzałeś ostatnio BGŻ Optima?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.91 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.87 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem