Agat

(3.46)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 14)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Wioleta_150

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Ciężko...
Tak sobie. Ciężko dodzwonić się na infolinię. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

marcysia893

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jestem zadowolona...
Super. Jestem zadowolona z obsługi i oferowanych przez firmę usług. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_3249

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4129

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1064

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bastian

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

zalogowany_użytkownik

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_388

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Justyna_1006

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wojciech_422

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_880

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ZweryfikowanyKlient

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Autobusem firmy Agat...
Autobusem firmy Agat podróżowałam do Danii. Autobus spełniał wszelkiie wymagania. Kierowcy byli bardzo pomocni. Nie było problemu, aby zabrać więcej niż jeden bagaż. Mimo tego, że podróżowaliśmy zimą, udało się dojechać na miejsce 2 godziny wcześniej. Droga przebiegła spokojnie i płynnie. Cena biletu była porównywalna z tą, którą oferowały inne firmy przewozowe.

Monika_1932

19.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Agatem miałam okazję...
Agatem miałam okazję jechac na staż studencki do Włoch. Kierowcy niemili. Standard w autokarach fatalny.W drodze powroten nie zabrali mi jedengo bagazu.Dobrze ze koelga został jeszcze we Włoszech i wysłał mi go pozniej. wydzwaniałam po powrocie do ich biura, żądajac wyjasnien i odszkodowania. Pani w biurze wielce zdziwona ze jak to sie mogło stać, bo zostawic bagaz mkogą tylko pracownikowi . odszkodowania i oczywiście żadnego słowa przepraszam nie było. Kierpwcy bardzo zle obchodzili sie z bagażami pasazerów. Po zatym byli aroganccy, niekulturalni. SZCZERZE jesli ktoś wybiera się za granice autokarem nie polecam tej firmy.

Ijo

22.08.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (18)

Agat

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Agat?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.