PKP Warszawa Wschodnia

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Pilnie musialam pojechać...
Pilnie musialam pojechać do rodzicow . Bilet przez internet niemozliwy do zdobycia wiec pojechałam na Wschodni aby kupic w kasie . Standardowo kilometrowa kolejka do informacji wiec z braku czasu poszlam bezposrednio do kasy ..jakiez było moje zdziwienie gdy Pani kasjerka z usmiechem na twarzy pomogła mi znaleźć najszybsze pdostepne połączenie w obu kierunkach. Z doswiadczenia wiem że rzadko zdarzają się tam tacy kasjerzy.

Klient_SDL6

12.03.2020

Placówka

Warszawa, Kijowska/Lubelska

Nie zgadzam się (0)
Plus Euro.Remont m.in....
Plus Euro.Remont m.in. Dworca Warszawa Wschodnia.Gruntowny remont i modernizacja.Zniknął stolikowy handel z korytarza, miejscu nadano nowoczesny charakter, stało się ono bardziej przyjazne i komfortowe.Przede wszystkim jest czyste i zadbane.Choć jeszcze nie wszystko wykończono na tip top.Zadziałała siła pieniądza i dano pozwolenie na ustawienie wyspy Costa Caffe z górną antresolą.Psuje ona harmonie miejsca i absolutnie tu nie pasuje.Podróżni mają do dyspozycji tablice informacyjne i wyraźnie komunikaty przez megafony.Na peronach gorzej ale też jest lepiej zdecydowanie niż było.Niestety coś co jest dla mnie nie zrozumiałe w 21 wieku europejskiego państwa stolicy.Na perony wejdziemy tylko schodami.Nie ma wind, schodów i chodników ruchomych.Dla podróżnych objuczonych bagażami schody są tylko dużą niewygodą.Dla osób niepełnosprawnych mam z wózkami jest to bariera wymagająca maksimum determinacji by ją pokonać.I żadna to pociecha że możemy prosić o pomoc personel który najlepiej odpowiednia wcześnie wypada powiadomić.Widy a przynajmniej ruchome chodniki powinny być .Niestety nie ma.

zarejestrowany-uzytkownik

16.07.2012

Placówka

Warszawa, Kijowska/Lubelska

Nie zgadzam się (0)
Ponieważ przed podróżą...
Ponieważ przed podróżą przybyłem na Dworzec Wschodni sporo przed odjazdem, miałem czas na obserwację poziomu obsługi podróżnych na tym dworcu. Niestety to co zobaczyłem nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek poziomem obsługi. Prowadzone prace remontowe częściowo mogą tłumaczyć niektóre utrudnienia, ale całkowity brak informacji dyskwalifikuje zarządzających tym dworcem. Oczywiście zarządzający, żeby nie mieć problemów z pasażerami urzędują na dworcu Warszawa Centralna. Na peronach brak jakiejkolwiek informacji, nie działają wyświetlacze, głośnik na peronie był jeden i niewiele z niego było słychać. A szczytem wszystkiego było kiedy na peron wjechał pociąg na którym nie było żadnej informacji skąd i dokąd on jedzie. Zaczepiona przeze mnie konduktorka stwierdziła że przecież jak ktoś nie wie co to za pociąg to może ją zapytać a ona powie że ten pociąg jedzie z Warszawy Zachodniej do Białej Podlaskiej. Uważam to za wielki skandla i nie liczenie się z pasażerami

Piotr_115

28.04.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

PKP Warszawa Wschodnia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Warszawa Wschodnia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pilnie musialam pojechać...
Pilnie musialam pojechać do rodzicow . Bilet przez internet niemozliwy do zdobycia wiec pojechałam na Wschodni aby kupic w kasie . Standardowo kilometrowa kolejka do informacji wiec z braku czasu poszlam bezposrednio do kasy ..jakiez było moje zdziwienie gdy Pani kasjerka z usmiechem na twarzy pomogła mi znaleźć najszybsze pdostepne połączenie w obu kierunkach. Z doswiadczenia wiem że rzadko zdarzają się tam tacy kasjerzy.