H&M

( 2.61 )

Opinie (2443)

Sklep jest duży i jego zdecydowaną zaletą są przestronne

Sklep jest duży i jego zdecydowaną zaletą są przestronne przymierzalnie z zamykanymi drzwiami (a nie z zasłonkami, tak jak w większości). Można znaleźć ubrania w różnych przedziałach cenowych i różnego typu, jednak są one dziwnie rozłożone. Według mnie w sklepie nie ma większej logiki, a ubrania są często bardzo pomięte.

Nie jestem zadowolona z obsługi

Ceny nowych kolekcji w tych sklepach to jakieś nieporozumienie, za ubrania z Chin uszyte z najgorszych sztucznych materiałów. Jedynie jak wchodzą promocje to warto w tym sklepie cokolwiek kupić. Może i wzory są ciekawe, ale jakość ubrań fatalna.

Tak !

Uwielbiam bieliznę tej marki ! Mają piękne i nie drogie produkty ! Zaletą tej marki jest różnorodność ubrań ! Może się tu ubrać młoda dziewczyna, dojrzała, a także starsza osoba. Rozmiary są różne. Mają również kolekcję dzieciecą.

Tragiczna Obsługa na dziale Dziecięcym

W dniu dzisiejszym, udałem się wspólnie z żoną i dzieckiem na zakupy do Galerii Serenada, w celu zakupu pantofli potrzebnych dla naszego 4 letniego syna do przedszkola. Z racji problemów z znalezieniem odpowiadających mu, moja żona udała się na dział dziecięcy sklepu H&M, gdzie co prawda nie znalazła poszukiwanego produktu, ale mój syn znalazł dla siebie piłkę do zabawy z motywem Psiego Patrolu. Z racji już obecności w sklepie postanowiliśmy przejrzeć ofertę odzieży. Znaleźliśmy kilka ciekawych ubrań, jednakże to na co najbardziej zwróciłem uwagę było to, że niestety na terenie działu panował całkowity chaos, i niestety trudno było odnaleźć poszukiwane rozmiary. Jednakże w pierwszym etapie jakoś radziliśmy sobie z żoną znajdując rozmiarówki. Jednak w pewnym momencie mój syn zainteresował się kilkoma rzeczami, gdzie nie udawało nam się znaleźć rozmiarów syna, były to dokładnie trzy rzeczy. Zacząłem rozglądać się po dziale żeby uzyskać pomoc od jakiegoś pracownika, jednakże na całym dziale nie było nikogo, oprócz dwóch dziewczyn na kasie. Udałem się do kasy i pomiędzy klientami zapytałem czy może Pani mi sprawdzić czy posiadają poszukiwany rozmiar( wygląda to tak że skanuje przez urządzenie kod kreskowy produktu i wyskakuje jej stan magazynowy wraz z rozmiarówkami jakie posiadają). Pani z niezbyt dużym zapałem i entuzjazmem zeskanowała pierwszy produkt i stwierdziła że posiadają poszukiwany rozmiar, na co poprosiłem o pomoc w odnalezieniu. Udała się w kierunku regału, gdzie po chwili przeglądania go jednak stwierdziła że nie ma, podałem jej drugi produkt, odrazu odpowiedź negatywna i tak samo postąpiła z trzecim. Następnie bez słowa wróciła za kasę i pozostawiała mnie samego na dziale. Z racji konstrukcji sklepu i braku chęci kasowania wybranych produktów w tej kasie udaliśmy się piętro niżej, na dział dla kobiet, gdzie jakbym zobaczył inny standard sklepu, samych pracowników biegających między regałami naliczyłem z trzy osoby plus dwie osoby na kasie. Zapytałem jedną z Pań na dole czemu dział dziecięcy nie ma żadnego pracownika, który pomaga klientom, usłyszałem odpowiedz, iż taka jest polityka sklepu. Z rzeczami z działu dziecięcego udałem się do kasy w dziale dla kobiet i to co najbardziej już mnie rozłościło, była sytuacja kiedy to jedna z klientek stojąca w kasie przede mną pytała o rozmiar jakiejś bluzki dla siebie a pani grzecznie sprawdziła w systemie, odpowiedziała że nie posiadają tutaj w sklepie, ale sprawdzi w którym, że sklepów w Krakowie, taki rozmiar się znajduję. Jednocześnie grzecznie poinformowała, że nie daje 100% gwarancji, gdyż stany magazynowe nie są na bieżąco aktualizowane. Uświadomiło mi to, że Pani na dziale dziecięcym potraktowała mnie bardzo nie fajnie na zasadzie „czego Ty kliencie ode mnie chcesz”. Reasumując sklep H&M w galerii Serenada dział dziecięcy bardzo nie polecam, obsługa poniżej jakichkololwiek zasad. Co do całokształtu uważam, że informacja jaką uzyskałem, iż ignorowanie działu dziecięcego z postawieniem tam dodatkowego tak zwanego lotnego pracownika bardzo źle świadczy. To na dział taki często przychodzą matki czy ojcowie z dziećmi, i to oni powinni być w centrum zainteresowania, gdyż pomoc pracownika zapewne ułatwiła by im zakupy a z drugiej strony też chętniej by robili zakupy w miejscu gdzie ktoś okazuje im zainteresowanie.

Częsty bałagan

W sklepie panuje często bałagan, brakuje niektórych rozmiarów na sali, chociaż można je znaleść odwieszone w przebieralni.

Szybka i sprawna obsługa klienta.

Zakupy w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Jestem zawsze dobrzetraktowany (niezależnie od tego czy robię zakupy bezpośrednio w sklepie, czy jedynie odbieram zamówienie z zakupów on-line). Obsługa zawsze miła i uśmiechnięta. Pracownicy choć zabiegani pomagają w doborze i poświęcają 100% uwagi żeby tylko klient był zadowolony. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tak samo wspaniałą obsługą przy odbiorze zamówienia zrobionego przez internet. Uśmiechnięte dziewczyny zawsze coś jeszcze polecą, pokażą i poprawią humor.

Sklep on - line

Kupując jako "gość" nie można zapłacić przelewem on -line, tylko karta. Konta "gość" nie można zmienić na "stałe". Link aktywacyjny idzie w nieskończoność. Oczywiście wtedy koszyk jest już pusty.... Bardzo H&M zależy na tym, żeby nie sprzedać nic - naprawdę jestem pod wrażeniem jak bardzo......

Wasz sklep on - line to jakiś żart

Jeśli ktoś chce zrobić szybkie zakupy w Waszym sklepie on - line.....to musi iść gdzieś indziej, bo u was nie ma szans.

Fatalna obsługa

Byłam dzisiaj w Arkadii (11.02.2020) około godziny 16.30 i muszę powiedzieć, że nigdy nie spotkałam się z bardziej nieprofesjonalną obslugą w sklepie H&M (chodzi konkretnie o pana z plakietką (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) i dwie panie towarzyszące mu w odbieraniu przymierzonych ubrań od klientów). Osoby te, (pomijając brak jakiegokolwiek „dzień dobry”) były nieprzyjemne i drwiące. Odbierając towar, parskaly śmiechem i zamiast zająć się klientem, szeptaly między sobą komentując innych klientów. Niechętnie odpowiadaly na pytania. To przykre, bo nigdy wcześniej nic podobnego mnie nie spotkało w H&Mie.

Mega okazje

Sklep jest bogaty w rożnego rodzaje rabaty i zniżki. Personel zawsze jest chętny do pomocy. Służy dobra radą, która wynika z ich wiedzy na temat oferowanego towaru jak i doboru garderoby do oczekiwań klienta. Towar w sklepie jest przejrzyście ułożony według płci i wieku. Ubrania na wieszaku nie są ściśnięte.

Standardy obsługi jak filmów Barei.

Odradzam . Obsługa tego sklepu skandaliczna. Brak kultury i umiejętności pracy z klientem . Pani kierownik działu męskiego chyba nie lubi swojej pracy i klientów. Takiego braku szacunku do klienta nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie. Sieć powinna zainwestować w szkolenia w zakresie obsługi klienta.

Sklep internetowy = porażka

Sklep online to jakaś masakra. Na realizację zamówienia można czekać i czekać. Nie dajcie się omamić - 2-3 dni robocze o których chwalebnie piszą na swojej stronie to jedynie czas wysyłki zamówienia, zaś na samo przygotowanie paczki czeka się 2 tygodnie. Kiedy paczka już dojdzie okazuje się, że zamówienie totalnie się nie zgadza. "Uprzejmi" pracownicy nie potrafią rozwiązać żadnego problemu. REASUMUJĄC: MASAKRA!

Najlepszy sklep odzieżowy w Kielcach

Obsługa na najwyższym poziomie. Pracownicy zawsze chętnie pomogą, doradzą, odpowiedzą na każde pytanie. Do klienta podchodzą profesjonalnie, z uśmiechem na twarzy. Asortyment z dbałością poukładany według rozmiarów. W sklepie jest bardzo czysto. Wszystko dopasowane pod klienta.

Najgorszy skleo online

Witam,postaram się opisać moją sytuację w dużym skrucie,otóż przed Świętami Bożego Narodzenia dokładnie 11.12.2019r.złożyłam zamówienie w sklepie online h&m .po czym dnia 13.12.-w realizacji- to miał być wymażony prezent dla córki. Do dziś go nie ma w biurze obsługi klienta-Warszawa -robią sobie z ludzi kpiny że przesyłka wysłana niby. ja jej nieodebrałam,żekomo dnia 15 .12.2019 Niedziela i nagle moje zamowienie zostało sprzedane niewiedzą komu-tłumaczy pani z obsługi kienta h&mnajgorsza firma naswiecie,porażka-do nagłosnienia w mediach jak traktują ludzi!!!

Nie polecam

W trakcie procedury reklamacji H&M oznajmiła że t nie ten pragon. Kupwałem jedyną rzecz i taki paragon zstał mi wystawiony. Obsługa również wprwadzała w błąd. Zasłaniają sie regulaminem, który mają schowany w szufladzie. Nigdy więcej nic u nich nie kupię !!!

Uprzejma obsługa pomimo przedświątecznego zmęczenia

Robiłam zakupy w godzinach mocno popołudniowych, dodatkowo w okresie przedświątecznym. Na sprzedawcach obsługujących przy kasie widać było zmęczenie, jednak pomimo to chętnie odpowiadali na pytania klientów, uśmiechali się i byli bardzo uprzejmi.

Beznadziejny sklep

Najgorszy sklep w ktorym robilam zalupy online. 1.Nie mogłam założyć konta. 2.Nie moglam wybrać swojego adeesu domowego, cały czas pokazywali proponowane adresy. 3.Nie mozna odebrać w swoim mieście w którym jest h and m. 4.nie mozna tego anulować lub przekierować jak jest juz przetwarzanie zamówienia. NIE POLECAM!

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(3.83 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem