Cubus

(3.92)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (366 z 434)

W sklepie jest...
W sklepie jest dużo przestrzeni. Asortyment jest odpowiedni. Obsługa jest bardzo miła, zawsze zwracają uwagę na klientów.

Niezweryfikowany Klient_p1YC

17.04.2020

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (0)
W porównaniu do...
W porównaniu do innych sklepów tej sieci asortyment jest bardzo ubogi. Nie zawsze panuje tam porządek, panie nie są zbyt pomocne w podjęciu wyboru co do zakupu. Zaletą jednak jest to, że przy stanowiskach kasowych często są dwie osoby, co bardzo korzystnie wpływa na czas obsługi.

Niezweryfikowany Klient_BLwR

03.12.2019

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (0)
Zarówno pod względem...
Zarówno pod względem obsługi jak i pod względem wizualnym ten sklep nie jest najlepszy. Przede wszystkim w sklepie panuje duży bałagan. W trakcie mojej wizyty odzież była niestarannie odkładana na wieszaki przez obsługę a w przymierzalni panował chaos. Obsługa nie proponowała pomocy a gdy już o nią poprosiłem to tylko wskazano mi miejsce na sali sprzedaży. Nie interesowano się mną ani pozostałymi klientami salonu.

Niezweryfikowany Klient_VEhG

29.06.2019

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo miła, uprzejma obsługa. Pani sprzedawczynie chętnie próbowała mi doradzić i znaleźć odpowiedni rozmiar. Niestety asortyment był dość mocno wybrakowany i nie udało mi się odnaleźć mojego rozmiaru.

Magdalena_3693

13.07.2017

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Gabriela_200

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na minus:...
OK. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_2317

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jowita_32

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2139

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ANETA_1045

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Pati_10

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1085

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krystyna_225

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa w...
Super. Obsługa w sklepach Cubus bez najmniejszych zarzutów, osoby najczęściej młode, ale już doświadczone.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Leszek_173

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nela_7

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3162

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. ech..Na minus:...
OK. ech..Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1226

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_571

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2303

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2265

05.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Cubus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Cubus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W sklepie jest...
W sklepie jest dużo przestrzeni. Asortyment jest odpowiedni. Obsługa jest bardzo miła, zawsze zwracają uwagę na klientów.