Centrum Aktywizacji Zawodowej i Wolontariatu w Nysie

( 1.16 )

Opinie (4)

Drogo kazały sobie zapłacić panie

Drogo kazały sobie zapłacić panie-pracownice Centrum Aktywizacji Zawodowej (nazwa z paragonu) na tzw. parkingu przy ul. Skłodowskiej-Curie, 2 zł za każdą godzinę, w dodatku nie od każdego kto podjechał, razem z nami 3 samochody, płaciliśmy tylko my. Żeby jeszcze jakaś wygoda parkowania była, a tu brak oznaczeń miejsc parkingowych, parkowanie na wyboistej ulicy i panie, które nie były do końca zdecydowane do której godziny brać płatność, najpierw chciały 8 zł, ale słysząc moje słowa rozmowy telefonicznej o godzinach parkowania i informacji jakiej wcześniej mi udzieliły, ostatecznie zdecydowały się na 4 zł i nawet paragon otrzymałam. Jedyne 2 pozytywy, że w ogóle zaparkować można było i potwierdzenie transakcji wręczono.

To przedsiębiorstwo powinno zająć się szkoleniem swoich

To przedsiębiorstwo powinno zająć się szkoleniem swoich pracowników w zakresie kontaktów z klientem, pobierających opłaty parkingowe przy szpitalu powiatowym w Nysie oraz zweryfikować wysokość opłat za parkowanie na dziurawej ulicy w tym miejscu. Pani, która tego dnia pobierała opłatę była opryskliwa i nieprzyjemna (dobrze, że nie przeklinała, dużo już nie brakowało). Jej złowroga mina i oburzony to głosu to przykład dosłownej niekompetencji dopełnionej odrażającym wyglądem, tylko odblaskowa kamizelka z napisem „Parking” wyglądała schludnie. Opłata 2,50 zł/h parkowania na wyboistej, dziurawej ulicy to zwykłe zdzierstwo. W mieście wojewódzkim Opolu sobotnio/niedzielne parkowanie jest bezpłatne nawet w centrum miasta. Widać pracownicy tej firmy miasto powiatowe typują wyżej rangą – wstyd.

Z tą firmą spotkałam się na parkingu ulicznym przy szpitalu

Z tą firmą spotkałam się na parkingu ulicznym przy szpitalu powiatowym, gdzie pracownikowi musiałam zapłacić za parkowanie samochodu 2,50 zł za godzinę postoju. Była to pani w odblaskowej kurtce z napisem PARKING, która w rozmowie mało sympatyczna okazała się być, zabrakło w jej postawie profesjonalizmu i zwykłej ludzkiej życzliwości. Zwróciłam uwagę, że 2,50 zł/h to bardzo wysoka opłata bo np. w mieście wojewódzkim Opolu sobotnio/niedzielne parkowanie jest bezpłatne nawet w centrum miasta. Na to usłyszałam opryskliwe, wypowiedziane ze złością słowa: nie wiem jak jest w Opolu, jak nie pobiorę opłaty to jutro nie pracuję. Niezależnie od przyczyn obecności tej pani, kultura jest podstawą funkcjonowania, tej pani jej zabrakło. Oczywiście otrzymałam bilet.

Odwiedzałeś ostatnio Centrum Aktywizacji Zawodowej i Wolontariatu w Nysie?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Giełda Papierów Wartościowych

(3.99 )

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu

(0.50 )

Instytut Pamięci Narodowej

(1.25 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem