Aster

( 4.50 )

Opinie (45)

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

04.07.2017
Aster Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

26.11.2014
Aster Inna forma kontaktu

Ta firma zawsze była porażką

Ta firma zawsze była porażką. Sądziłem, ze gdy wejdzie UPC sporo się zmieni a tu takie samo rozczarowanie. Na infolinię nadal nie mogę dodzwonić a jak już uda to bałagan ogromny. Trzech różnych konsultantów, trzy różne odpowiedzi i bądź tu mądry która jest prawdziwa. Obiecują oddzwonić a potem cisza. Czas na zmianę dostawcy.

Kupiłam mieszkanie w Warszawie

Kupiłam mieszkanie w Warszawie, którego właściciele mieli kablówkę z telewizji Aster, przejętej potem przez UPC. Jak się okazało mają kupioną jakąś promocję, które trwa do lutego 2013 i jak zrezygnują z niej to zapłacą wysoką karę. Argument, że sprzedają mieszkanie nic nie pomaga. Chciałam im pomóc i przejąć ich umowę na zasadzie przepisania umowy na mnie, ale ja nie potrzebuję aż tak obszernej oferty kanałów telewizyjnych i telefonu stacjonarnego. Okazało się, że przepisanie umowy na mnie jest możliwe, ale nie mogę płacić mniej niż oni kiedyś - to jakiś absurd.

Po przeprowadzce nie mogliśmy liczyć na podłączenie do

Po przeprowadzce nie mogliśmy liczyć na podłączenie do dotychczasowego dostawcy internetu, czyli UPC. Długo szukaliśmy alternatywy ale w sumie nie było w czym wybierać. W tej lokalizacji do wyboru był Aster lub internet bezprzewodowy z dowolnej telefonii komórkowej. Nie chcieliśmy przepłacać więc wybraliśmy Aster, cena jest wyższa niż w UPC ale i tak cieszymy się że jest ten internet w miarę niezawodny i szybki.

Moja ocena dotyczy biura firmy Aster na ulicy Lubelskiej w

Moja ocena dotyczy biura firmy Aster na ulicy Lubelskiej w Krakowie. Żeby załatwić coś w tym miejscu trzeba liczyć się z poświęceniem kilku godzin swojego czasu. Kolejki są tam okropnie długie, a obsługa bardzo powolna. Pracownicy nie reagują na ten ruch i nie otwierają dodatkowych, zamkniętych stanowisk. Obsługa jest uprzejma, jednak nie do końca wykwalifikowana. Ciężko czegoś się dowiedzieć i dwóch konsultantów potrafi odpowiedzieć zupełnie inaczej na to samo pytanie. Mam wrażenie że panuje tam całkowity chaos.

Tutaj niestety zarówno same usługi jak i jakość obsługi

Tutaj niestety zarówno same usługi jak i jakość obsługi klienta pozostawiają nieco do życzenia. Decydując się na internet i kablówkę wybrałam konsultację telefoniczną z firmą. Właściwie wszystko zostało ustalone przez telefon. Miałam tylko jeszcze raz zadzwonić potwierdzić termin montażu. Tak też uczyniłam. Monterzy byli słabo rozgarnięci. W bloku gdzie mieszkam jest od dawna ich instalacja, o czym im powiedziałam. Ale stwierdzili, że nie ma sygnału i muszą pociągnąć kabel! Uparłam się jednak, że mają to sprawdzić i ... sygnał się znalazł! Panowie uprzedzili też, że w pakiecie jest program antywirusowy i jeśli mam własny i chcę zrezygnować z tego od nich, to muszę to zaznaczyć w umowie. Podpisałam więc wszystko co trzeba. Ale oczywiście zapomniano mi to odliczyć od faktury... ponadto policzono mi ok. 10 zł więcej w stosunku do tego, co obiecywał mi konsultant. :( Jednym słowem trzeba wszystko dokładnie posprawdzać, żeby nie dać się oszukać.

Koniec miesiąca zmusił mnie do zapłacenia rachunku za

Koniec miesiąca zmusił mnie do zapłacenia rachunku za telewizję kablową. Placówka z zewnątrz wygląda bardzo kolorowo dzięki foliom reklamowym na szybach. Była widoczna z daleka więc nie problem tutaj trafić. Po wejściu do środka zauważyłem bardzo dużą kolejkę do punktu obsługi klienta (19osób). Ucieszyłem się z faktu, że nie mam potrzeby niczego tam załatwiać. Chciałem tylko zapłacić fakturę. Do kas (otwarte były trzy) nie było dużej kolejki (dwie osoby). Młody kasjer odpowiedział na moje powitanie, przyjął płatność, zszył potwierdzenie z fakturą i pożegnał mnie. W czasie, gdy obsługiwał mnie, zaglądała do niego jedna z pracownic ubrana w kolorową spódniczkę tak krótką jakby jej nie miała. Była to kobieta około 35 lat i widoczną wadą zgryzu i lekką nadwagą. Jej zachowanie było bardzo dziwne, wciąż się schylała tak aby wyeksponować swoje pośladki. Wyglądało to bardzo niestosownie. W przeciwieństwie do tej pani inni pracownicy ubrani byli w stroje służbowe (biała koszula i ciemne spodnie lub spódnica). W kasie można było zdać stary sprzęt (informowali o tym pracownicy jak i kartki wywieszone w kasach).

Ponieważ podpisałem umowę w sprawie telewizji kablowej z

Ponieważ podpisałem umowę w sprawie telewizji "kablowej" z firmą Vectra, postanowiłem pojechać do oddziału Aster i złożyć pismo wypowiadające dotychczasową umowę. Przed siedzibą firmy była już kolejka około 10 osób (otwarcie o 10:30). Obejrzałem zatem obiekt z zewnątrz. Szyby oklejone były folią reklamującą usługi oraz połączenie się firm Aster i UPC. Wyglądało to bardzo ładnie i profesjonalnie. Drzwi wejściowe nie były oklejone i widać było na nich ślady dłoni oraz błota. Przed otwarciem nikt nie wyczyścił tych drzwi. Po wejściu do środka usiadłem przy stoliku, przy którym zawiera się nowe umowy. Pani w średnim wieku, dosyć puszysta przywitała się ze mną i poprosiła o chwilę cierpliwości, gdyż miała problem z zalogowaniem komputera. Po około 2 minutach wszystko było ok. Zauważyłem w tym czasie, że na biurku stoją ulotki reklamowe zachęcające do podpisywania nowych umów. Informowano w nich o połączeniu się dwóch firm. Postanowiłem więc spytać o ofertę dla mnie. Pani zaczęła sprawdzać w komputerze. Po chwili stwierdziła, że niestety nic nowego mi nie może zaproponować jak tylko utrzymanie dotychczasowej promocji. Podziękowałem za to, złożyłem wymówienie i opuściłem siedzibę Aster. Zachowanie obsługi było bardzo profesjonalne, poinformowano mnie uczciwie o możliwościach, nie robiono problemów ze złożeniem rezygnacji. Minus to znowu mnóstwo klientów stojących tylko do czterech stanowisk oraz brak wystarczająco dużo miejsc do siedzenia.

Korzystam z usług Aster od kilku lat

Korzystam z usług Aster od kilku lat. Jestem zadowolona z oferty. Nie mam problemów technicznych wogóle, wiem że u innych dostawców bywa z tym różnie. Aster oprócz dobrej oferty ma kilka minusów - obsługa klienta bezpośrednia w moim punkcie jest niemożliwa, ponieważ w kolejce dzień czy w nicy trzeba stać godzinami. Jedynie do kas warto iść, tam personel jest miły i sprawnie obsługuje klientów. Cena za usługi jest dosyć wysoka. No i nie maja wogóle oferty utrzymaniowej. Po skończonej umowie lepiej ja zerwać i podpisać nową. Lepsza jest dla nowych kleintów co na pewno jest nie fair. Ale jeśli nie chce się mieć problemów to warto skorzystać.

Mając bardzo atrakcyjną ofertę telewizji kablowej Vectra

Mając bardzo atrakcyjną ofertę telewizji kablowej Vectra postanowiłem mimo wszystko spróbować wynegocjować od Aster podobne warunki. Ostatnia moja rozmowa przez infolinię pozostawiła bardzo duży niedosyt ale mimo to zadzwoniłem ponownie. Okazało się, że znowu jest tak długa kolejka, że muszę czekać minimum 10minut. Czekałem i się doczekałem po 12minutach. Nie wspominając Pani o moim poprzednim kontakcie zapytałem czy otrzymam podobne warunki finansowe (119,90zł/miesiąc), które proponuje mi Vectra? Usłyszałem odmowę i propozycję utrzymania dotychczasowej, promocyjnej ceny 150,00zł/miesiąc. Nie było żadnych innych ofert dalszej współpracy. szkoda, nie lubię zmian ale czasami chyba warto spróbować

To jest druga część obserwacji dotycząca skorzystania z

To jest druga część obserwacji dotycząca skorzystania z infolinii. Awaria łącza internetowego miała być usunięta w ok. godz. 17.00. Nawet jeśli pracuje się prze z internetu można te parę godzin wykorzystać na co innego i nie jest to koniec świata brak dostępu do netu. Ale było już przed 21 a internet jak nie działał tak nie działał. Wstukałam numer firmy Aster i usłyszałam niepokojący mnie komunikat " że wszystkie linie są zajęte i czas oczekiwania na połączenie może wynosić ok. 5 minut. Pomyślałam no trudno i uparcie czekałam na połączenie minęła 1, 2 3 4 5 minut i.. nadal wysłuchiwałam komunikatów zamiast uzyskać połączenie. Po ok. 9 minutach nastąpiło połączenie z konsultantem. I tu nastąpiło wielkie rozczarowanie ponieważ Pan owszem był uprzejmy ale totalnei nei zorientowany w niczym. Najpierw zaprzeczył aby była awaria na ulicy jaką podałam następnie poprosiłam jeszcze raz o sprawdzenie i wtedy okazało się, ze jednak awaria jest nadal. Konsultant nie potrafił mi powiedzieć nic czy próba usuwania awarii zakończy się np o 21 i zostanie wznowiona rano i o której? Nic kompletnie nie wiedział poza tm, ze awaria jest, Pan postanowił też zweryfikować moje dane i tu zaczęła się droga przez mękę. Bo Ani nr klienta mu nie pasował ani mój pesel. Pesel dopiero Panu spasował jak powtórzyłam go po raz kolejny trzeci czy czwarty z naciskiem, że mam przed sobą dowód osobisty i na pewno jest to podany numer. Generalnie dość drogo mi to wszystko wyszło jak na próbę dowiedzenia się co z awarią. Ponieważ połączenie trwało prawie 12minut z telefonu komórkowego na kartę. zaczęłam poważnie zastanawiać się nad zmianą dostawcy internetu.

Byłem raz w salonie ASTER osobiście

Byłem raz w salonie ASTER osobiście. Staram się kontaktować z siecią ASTER e-mailow z uwagi na to iż pozostawia to ślad w postaci dokumentacji elektronicznej, która ma wielkie znaczenie w kwestiach spornych. Po wysłaniu zapytania w jednej z moich spraw oczekiwałem od 7 do 14 dni za kontakt. Dwie osoby w tej samej sprawie wydały dwie różne opinie. Zapytanie do ASTER wysłałem 2 listopada i w dniu dzisiejszym przyszła odpowiedź drugiego doradcy inna niż opinia pierwszego, który swoja opinię wysłał po około 7 dniach. Moja ocena salonu ASTER na podstawie jednej tylko wizyty. Wiedza i kompetencja personelu dotyczy kontaktu e-mailowego pozostałe jednej wizyty w salonie. Opinia zasłyszana jeżeli chodzi o czas oczekiwania na obsługę w salonie może nieraz przekroczyć godzinę. Ja osobiście czekałem około 20 minut

Odeszłam na dłuższą chwilę od komputera i po powrocie

Odeszłam na dłuższą chwilę od komputera i po powrocie okazało się, że nie działa internet. Sprawdziłam kabel i postanowiłam poszukać telefonu do dostawcy internetu. Dla osoby, która większość spraw załatwia przez internet było to trudne zadanie. Gdy numer telefonu się znalazł na kopercie z rachunkiem zaczęłam dzwonić. Próba dodzwonienia się zajęła mi ponad 10 minut. Słyszałam standardowe komunikaty itp, więc mając telefon na kartę postanowiłam spróbować po chwili zamiast oczekiwać dłużej niż 2 minuty i słuchać muzyki. Udało się dodzwoniłam się po drugiej stronie był uprzejmy konsultant, który niestety nie udzielił mi zbyt trafnej ani pewnej informacji. Powiedział jedynie, że w tym rejonie są prace konserwatorskie i skończą się najpóźniej do 17.30. Hm prace konserwatorskie nie sa dla mnie jednoznaczne z awarią. Co prawda byłam nieco zawiedziona, że firm nie wysłała komunikatu o planowanych pracach konserwatorskich. No ale do 17.30 bez internetu to nie koniec świata. Nawet się nie zastawiałam co autor tych nie precyzyjnych słów miał na myśli.

Zadzwoniłam na infolinię by wyjaśnić sprawę związana z

Zadzwoniłam na infolinię by wyjaśnić sprawę związana z płatnościami. Niemiły Pan po pierwsze powątpiewał w moja tożsamość pomimo podania haseł, dat urodzenia i nr klienta. Nie udzielał wszystkich informacji związanych z moim kontem. Nie proponował rozwiązań tyko kierował do oddziału a przecież infolinie są po to by większośc spraw właśnie załatwić telefonicznie. Za to wielki minus.

Jako

Jako, że niedawno razem z żoną kupilismy nowe mieszkanie zaczęliśmy rozglądać się za firmą, która umozliwi nam korzystanie z telewizji i internetu. Wybór padł na Aster - oferta całkiem ciekawa no i mielismy juz dobre doświadczenia z nimi z przeszłości. Był tylko jeden problem - godziny pracy oddziałów w Warszawie. Nie miałem możliwości po pracy dotarcia do nich w ich godzinach pracy. Na infolinii pomogli mi rozwiązać ten problem proponując, że przyjedzie od nich konsultant do mnie do domu. Jako, że było już popołudnie pan ten miał się zjewić jeszcze tego samego dnia, ale o 20.30. Po pierwsze spóźnił się 30 minut, bo zabłądził nie znająć dzielnicy. Po drugie jesgo strój nie był najbardziej reprezentacyjny. Przyznam szczerze, że sprzedawca ubrany w sandały, krótkie spodenki i jaskrawy t-shirt nie wzbudza mojego zaufania. Jednakże pan ten był bardzo kompetentny - szybko wymyślił w jaki sposób obniżyć moje miesięczne opłaty w stosunku do tego co podawał cennik na ich stronie internetowej. Po 30 minutach umowa była już podpisana a montaż usługi umowiony za 2 dni. Generalnie jestem zadowolony oprócz wyglądu i organizacji czasu konsultanta.

Kontakt telefoniczny z firmą Aster

Kontakt telefoniczny z firmą Aster - dostawcą internetu, już drugi raz w tym tygodniu, bowiem od tygodnia nie miałam sieci w domu, a mimo wcześniejszego zapytania firma nic nie zrobiła. Proces weryfikacji klientów zbyt długi - rozumiem loginy, nr klienta ale nr pesel już jest naprawdę zbyteczny, gdy potrzebny jest tez adres dostawy. Sama rozmowa z osobą obsługującą infolinię była za każdy razem uprzejma. Odpowiedziano na moje pytania, pracownica pomogła w części rozwiązać problem. Uwagi moje dotyczą działania obsługi technicznej - nie jest możliwe w dniu zgłoszenia awarii doczekać się naprawy - czas oczekiwania na wizytę 4 dni jest zbyt długi. Zostałam uprzedzona, że jeżeli usterka nie będzie z winy dostawcy sieci, to będzie płatna. Trudno mi ocenić, czy tak jest, bo się na tym nie znam. Z poprzedniej wizyty technika, który instalował sieć mam niemiłe doświadczenia - wolałam nie ryzykować. Niezrozumiałe dla mnie jest to, że firma na firma na informację, iż nie działa internet od tygodnia nie przyjmuje tego do wiadomości (opłaty są naliczane) bo system wskazuje u nich działanie urządzenia.

Łącz internetowe mam to samo

Łącz internetowe mam to samo, ale teraz to już 3 firma je obsługuje. Od kiedy nastąpiła zmiana na aster nie było żadnej awarii, wcześniej to bywały i to nawet często. do tego stopnia, ze później zamiast się denerwować zależało mi tylko na nr zgłoszenia awarii aby mieć "alibi" czemu nie dokończyłam swojej pracy O problemem z firma,którą wchłonął aster mogłabym napisać kilka tomów. Teraz faktury są na czas do skrzynki czyli tradycyjną drogą. Na fakturze mam login i na stronie www sprawdzić stan swojego konta czy mąż robił wpłatę czy zapomniał. Jak dla mnie bez awaryjność oraz możliwość sprawdzenia salda to powód aby ocenić na 5 swojego nowego- starego dostawce internetu.

Kilka dni temu automat z firmy Aster zadzwonił do mojego

Kilka dni temu automat z firmy Aster zadzwonił do mojego męża i poinformował go, że zmieni się numer rachunku do wpłat. Nie wiem dlaczego poinformowano o tym mojego męża, skoro umowa jest podpisana na mnie. Wczoraj wróciwszy do domu przekonałam się, że nie ma internetu. Zadzwoniłam do firmy zgłosić informację. Zanim połączyłam się z konsultantem musiałam odsłuchać informacje na temat możliwych wyborów, potem muzykę. W końcu odezwał się konsultant. Zweryfikował mnie po numerze PESEL (nigdy wcześniej coś takiego mnie nie spotkało w tej firmie), następnie poprosił o numer kontaktowy i powiedział, że zostanę powiadomiona gdy usterka zostanie zdiagnozowana. Pracownik był bardzo nieprzyjemny i niesympatyczny. Zapytałam go też o ten nieszczęsny telefon do mojego męża. Dowiedziałam się, że widocznie taki numer podałam. Kiedy zaprotestowałam i twierdziłam, że nie mogłam tego numer podać jako kontaktowego, pracownik po prostu się rozłączył. Po kilku godzinach, nie doczekawszy się żadnej informacji, mąż postanowił zadzwonić jeszcze raz. Tym razem połączył się od razu z działem technicznym. Pracownik był równie nieuprzejmy jak poprzedni rozmówca, stwierdził, że żadna usterka z naszej ulicy nie była zgłaszana, ale przyjmuje zgłoszenie, na pytanie o czas usunięcia awarii stwierdził drwiąco, że oni mają na to 72 godziny. 72 godziny to bardzo długi okres czasu, w dzisiejszych czasach, gdy sporo zawodowych spraw załatwia się przez internet. Kiedy podpisywałam umowę o internet cieszyłam się, że dostarczycielem będzie poważna i solidna firma. Widzę, że niestety jakość usług jest kiepska a jakość obsługi klienta fatalna.

Niestety znowu problem z internetem

Niestety znowu problem z internetem, już się z tym problemem oswoiłem. W tej sieci brak internetu to standard co tygodniowy. Jednak do tej pory nie zdarzyło mi się żeby pracownik infolinii był tak bezczelny i arogancki. Przyszedłem do domu o godzinie 13, chciałem sprawdzić pocztę, a tu brak połączenia. Myślę poczekam, ale godzina 15 i nic. Dzwonie więc do firmy, pytam co się dzieje , kiedy będzie dostęp. Gość powiedział że sprawdzi, potwierdził, a po powtórnym pytaniu kiedy będzie, po chwili milczenia bezczelnie się rozłączył. Po następnych trzech godzinach nadal brak internetu, więc dzwonie ponownie, tym razem włączyłem nagrywanie rozmowy. Po przejściu przez szereg pytań automatycznej sekretarki wreszcie dotarłem do pana, poznałem ten sam głos. Zapytałem o to dlaczego brak jest internetu w naszym bloku, powiedział, że nic nie wie o awarii, nikt nie zgłaszał. Przypomniałem mu naszą poprzednią rozmowę. Na co on zapytał czy nagrywam rozmowę bo coś pyka w telefonie. Potwierdziłem, gość powiedział żebym chwile poczekał, a gdy przyszedł oznajmił, że nie życzy sobie nagrywania rozmów. Poprosiłem więc żeby mnie przełączył do kierownika, odmówił i powiedział drwiąco żebym sobie do nich osobiście przyszedł. W końcu uznałem, że rozmowa z takim gburem nie ma sensu i pożegnałem się. Myślę, że gość znowu nie zgłosił awarii gdyż dostęp do sieci miałem dopiero dziś koło 17. Pan z infolinii pokazał kto tu mocniejszy i gdzie ma klienta, a jak się o coś upomnisz to na pewno zostaniesz ukarany. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą zwłaszcza filią w Krakowie.

Odwiedzałeś ostatnio Aster?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.14 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem