Tous

( 1.67 )

Opinie (27)

Piękna biżuteria

Od razu po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez doradczynię. Gdy przejrzałam asortyment pracownica podeszła do mnie z zapytaniem w czym mogę pomóc. Niestety zadała mało pytań badających potrzeby więc nie wiedziała dokładnie jakiej biżuterii szukam. Pokazała mi wszystkie modele kolczyków bym sama wybrała interesujący mnie model. Była mało zdecydowana, raczej bierna w sprzedaży, nie sugerowała w żaden sposób wyboru. Zachowywała się jednak kulturalnie, była stonowana. W porównaniu do innych sklepów ceny biżuterii były zauważalnie wyższe.

Tragedia,odradzam wszystkim

To samo miałam teraz z naprawa bransoletki, równy miesiąc, gdzie sama naprawianym ja w 2 tyg. poziom obsługi to żenada. Tak jak napisałaś,jesteśmy wyjątkowymi klientki w dniu zakupu, kiedy zostawiamy u nich majątek, żałuję,że już tyle u nich kupiłam,nigdy więcej!!!! TousPolska# klientów traktują niepowaznie

Śliczna biżuteria

Salon jest czysty i zadbany, charakterystycznie oświetlony. Pracownica przywitała mnie przy samym wejściu. Zapytała czego szukam. Była ubrana bardzo elegancko i estetycznie. Zadała dużo pytań tak, by wiedzieć co może zaproponować. Zaproponowała mi śliczne bransolety w charakterystyczne misie Tous. Umożliwiła wzięcie biżuterii do ręki, zaproponowała by zrobić zdjęcie produktu aby skonsultować wybór z mężem. Salon jest dość drogi ale biżuteria w nim ma dużo karatów.

Brak szacunku do konsumenta

Rok temu zakupiłam torebkę, z której naprawdę byłam zadowolona. Nigdy nie użytkowałam jej w niewłaściwy sposób np. przenosząc w niej nadmierną ilość przedmiotów, lub ostrych rzeczy. Pech chciał, że po pewnym czasie zauważyłam rozprucie na SZWIE, dlatego postanowiłam złożyć reklamację – było to w połowie marca, bierzącego roku. Po 2 tygodniach otrzymałam informację, że produkt zostaje wysłany do Hiszpanii, w celu naprawy i już 11 maja otrzymam naprawioną torebkę. Było to dla mnie satysfakcjonujące, ponieważ w moich oczekiwaniach uwzgędniłam naprawę lub wymianę na nowy produkt. Jednak, jak duże było moje zdziwienie, kiedy po kolejnych dwóch tygodniach otrzymałam wiadomość z informacją, iż naprawa zostanie wykonana, jednak na mój koszt, który przekraczał ponad połowę wartości torebki. Przypominam – rozprucie na szwie. Oczywiście nie wyraziłam na to zgody wysyłając 29 kwietnia wiadomość mail'ową. Skoro złożyłam reklamację w ramach przysługującej mi gwarancji, to z jakiej racji mam pokrywać koszta naprawy? Szczególnie, że tak jak napisałam wyżej, uszkodzenie podszewki nie nastąpiło z mojej winy – rozprucie powstało na szwie, a nie w miejscach, gdzie przechowywane są przedmioty. Nadal podtrzymywałam swoje oczekiwania, spisane w dniu złożenia gwarancji. Czekam na wiadomość, co w związku z zaistniałą sytuacją. Cisza trwała nieprzerwanie, do dnia 11 maja - tego dnia według początkowych informacji miałam otrzymać naprawioną torebkę, a ja nawet nie otrzymałam wiadomości na jakim etapie jest reklamacja. Postanowiłam zadzwonić do salonu, w którym składałam odwołanie. I tutaj niespodzianka, w momencie rozomowy otrzymałam wiadomość mail'ową, podtrzymującą wesję firmy - naprawa na mój koszt. Budzi podejrzenia? Czy torebka ciągle była w salonie, nie odbywając rzekomej podróży do Hiszpanii? Ostatecznie 15 maja, poprosiłam o zwrot nienaprawionego produkt, ponieważ nie zamierzałam pokrywać kosztów naprawy, w okresie przysługującej mi gwarancji. Do dzisiaj nie otrzymałam odpowiedzi, dlatego ponownie postanowiłam skontaktować się z działem reklamacji. Po podaniu numeru zgłoszenia, usłyszałam: „Proszę poczekać, muszę zorientować się gdzie jest Pani produkt“. 5 min czekania... i Pani wraca do mnie z informacją, że torebka czeka na mnie w salonie. Że co proszę ? Jakaś informacja sms/mail? Nic, cisza do momentu nawiązania kontaktu. Oczywiście, kolejny raz podczas rozmowy telefonicznej, nagle otrzymuje sms'a z wiadomością o możliwości odbioru produktu. Firma celowo wydłuża cały proces, żeby finalnie nie objąć produktu okresem gwarancyjnym? Będąc stałą klientką firmy, niestety bardzo się na niej zawiodłam. Brak kontaktu jest objawem skrajnego lekceważenia. Sytuacji doświadczyłam pierwszy raz, jednak taka dawka negatywnych wrażeń, skutecznie odrzuca mnie od firmy, z podobno wieloletnią tradycją. Bez wątpienia tyle lat współpracy z klientem nie nauczyło szacunku wobec konsumenta i przysługujących mu praw. Sprawę planuję skierować do rzecznika praw konsumenta, a osoby planujące zakup produktów ostrzegam i zachęcam do rozważenia za i przeciw, ponieważ po moich doświadczeniach wnioskuję, że firma definiuje klienta do momentu zakupu, co i tak czasami pozostawia wiele do życzenia.

TOUS- miłość do pierwszej reklamacji...

Biżuteria owszem ładna, aaale jakość nie adekwatna do ceny . Importer robi wszystko aby nie zwrócić gotówki za bubel. Bransoletka(sznureczek) zakupiona w sklepie rozpada się po paru miesiącach użytkowania .Wymiana sznurka nic nie daje, po trzech miesiącach problem powraca i tak przez okres 2 lat. Biżuteria raczej do ekspozycji niż do użytkowania z taką jakością użytych materiałów. Czar pryska ... W sklepie stacjonarnym ekspedientka nie wie co co ochrona danych osobowych i na cały głos niczym z informacji PKP podaje dane osobowe -zamiast dyskretnie prosić o sprawdzenie i potwierdzenie.

Obsługa żenada

Sklep super robię często zakupy w tym sklepie ale dzisiaj te panie przeszły wszystko . Obsługa do wymiany poprostu żenada

Sprzedawczyni dała chwilę czasu na obejrzenie biżuterii

Sprzedawczyni dała chwilę czasu na obejrzenie biżuterii, po czym podeszła i zadała kilka pytań badając moje potrzeby; spytała, jakiego typu biżuterii szukam, czy wolę kolczyki srebrne czy złote oraz czy mają to być kolczyki wkręcane czy wiszące. Sprzedawczyni zaproponowała kilka par kolczyków, w których misie nie były tak bardzo widoczne lub miały zupełnie inny wzór. Odnosiła się do moich preferencji, starała się wskazać biżuterię, która jak najbardziej pasowałaby do udzielonych informacji. Podkreślała klasyczne wzory i jakość wykonania. Przy dłoniach Fatimy powiedziała, że są symbolem ochrony, więc taka biżuteria bardzo pasuje na prezent. Spytałam, czy srebro nie będzie czerniało, na co sprzedawczyni odpowiedziała, że biżuteria jest wykonana z najwyższej próby srebra 950 i nic się z nią nie będzie działo. Niestety sprzedawczyni nosiła białe trampki, co w tak eleganckim i drogim sklepie wyglądało bardzo źle.

Sklep salon

Sklep/ salon.W tym miejscu klient może się poczuć wyjątkowo.Sprzedawczyni bardzo miła i kompetentna osoba, skoncentrowana na kliencie .Nienachalnie zadaje pytania na temat jego potrzebach i słucha odpowiedzi. Znakomicie wychwytuje treści "pomiędzy słowami" dopytując dla kogo prezent ,co lubi ta osoba itd..Strój służbowy nienaganny. W sklepie panuje atmosfera luksusu.Jeśli masz do dyspozycji chociaż 250 zł , to może nabędziesz w tym sklepie jakąś maleńką zawieszkę.Tak więc ceny są tu adekwatne do atmosfery.

Miałem przyjemność kupować kolczyki na prezent

Miałem przyjemność kupować kolczyki na prezent.W Salonie spotkałem się z miłą oraz pomocną obsługą.Konsultantka cierpliwie prezentowała mi rożne modele w poszukiwaniu tego najlepszego.Dla lepszej wizualizacji biżuterii Doradca założyła wybraną parę, żebym mógł zobaczyć jak prezentują się na uszach.Obsługa wyraźnie zorientowana na klienta.

Sklep bardzo czysty

Sklep bardzo czysty. Wszystkie wyroby ładnie wyeksponowane w gablotach. Obsługa podchodzi z propozycją pomocy po chwili od wejścia. Właściwie bada potrzeby klienta i proponuje towar zgodny z oczekiwaniami.

W sklepie Tous byłam w dniu wczorajszym

W sklepie Tous byłam w dniu wczorajszym. Zainteresowana prezentem świątecznym dla mamy. Witryna świąteczna skłoniła mnie do odwiedzenia tego sklepu. I z pewnością tam wrócę po prezent bo Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła, znała asortyment i była bardzo zaangażowana w obsługę.

Czysto

Czysto, profesjonalna obsluga, bogaty asortyment, wysokie ceny

Profesjonalna obsluga

Profesjonalna obsluga, czysto i przestronnie, jednak bardzo wysokie ceny i mały wybór rozmiarów pierścionków, jedynie na zamówienie.

Odwiedzałeś ostatnio Tous?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(1.50 )

Swarovski

(5.00 )

W. Kruk

(3.13 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem