Żabka

( 3.82 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (3211)

Świetna obsługa

Świetny osiedlowy sklep. Towar zawsze świeży. Personel zawsze dobrze doradzi.

Eksta sklepik na każde zakupy

Polecam każdemu, skelp dobrze zaopatrzony w niezbędny towar. Obsługa najlepsza w mieście zawsze uśmiechnięta i zauważa klienta.

Brak kultury kasjerek

Kasjerka bez kultury,nawet nie przywitała mnie jako swojego klienta,rozmawiała przez telefon obsługując, nie miała maseczki, odzywała się sposób niegrzeczny(podnosiła głos,mówiła jakbym była jej koleżanką) poza tym było brudno na półkach z żywnością,półki całe zakurzone przy słodyczach,konserwach i napojach,jedna z gorszych żabek jakie kiedykolwiek odwiedziłam!

Brak maseczki

Często robię zakupy w Żabce na osiedlu Kopernika na ulicy Banachiewicza ze względu na bliską odległość, odpowiadający mi asortyment oraz miłą obsługę. Muszę jednak przyznać, że człowiek który jest tam określany szefem przechadza się bezceremonialnie po sklepie bez maseczki, co jest skandaliczne w pandemii i stanowi zagrożenie dla klientów.

Sprawna, ale oschła obsługa

Sklep jest zawsze schludnie posprzątany oraz posiada przejrzyście ustawiony asortyment. Kasownik przeznaczony do sprawdzania cen jest niesprawny i nie spełnia swojej funkcji. Obsługa przebiega sprawnie, aczkolwiek personel zazwyczaj jest oschły i często zapomina o używaniu zwrotów grzecznościowych.

Bardzo atrakcyjne lokalizacje sklepów, polecam

Sklepy Żabka charakteryzują się tym, że znajdują się w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach, a godziny ich otwarcia również są bardzo korzystne dla klienta. Ogromnym plusem są wprowadzane nowości, w tym wiele edycji limitowanych, które ciężko "dorwać" w innych sklepach i dyskontach. Minusem niestety jest niechlujnie wyłożony towar, jednak ten bałagan może też wynikać z zachowania innych klientów, dlatego nie przekładam tego bezpośrednio na obsługę sklepu. Ceny niektórych produktów mogą być nieco zawyżone, jednak ich dostępność (bliskość sklepu i pora, w której inne sklepy są nieczynne) w pełni to rekompensuje. Bardzo polecam.

Niehigieniczny personel

Żabka najbliższa mojego aktualnego miejsca zamieszkania, dlatego czasem tam bywam, lodówka z artykułami alkoholowymi często jest wyłączona, obsługa bardzo obojętnie podchodzi do swoich obowiązków, lecz wydawałoby się, że wszystkie wymagane czynności narzucone na pracowników zostają spełnione, co prawda po najmniejszej sile oporu, ale klient jest obsłużony. Wszystko finalnie w porządku jak na zwykła żabkę, i da się normalnie zrobić zakupy. Odradzam jednak kupna artykułów typu: hot dog/kawa, przygotowywanych przez niehigieniczny i odpychający personel (dłubanie w nosie na widoku etc.). Najlepiej iść do żabki która znajduje się 100 metrów dalej.

Sklep warty polecenia

Do każdej żabki chodzę bardzo chętnie. Zwłaszcza po szybkie zakupy. W tym sklepie mimo małego metrażu zawsze znajdę coś dla siebie. Bardzo podoba mi się to że można zjeść coś na ciepło i jest miła obsługa.

Przyjemna obsługa

Dziś robiłem zakupy w sklepie żabka, w Poznaniu przy ulicy Dąbrowskiego 56 . Na wejściu kasjer przywitał mnie słowami „Dzień dobry”. Przechadzając się po sklepie zauważyłem niedołożenie towar na pułkach. Na dziale szybkie przekąski brakowało wielu cenówek, przez to nie wiedziałem ile kosztuje dany towar. Podchodząc do kasy chciałem zamówić hot- doga , ale kasjer poinformował mnie ze nie ma parówek. Na boksie kasowym widoczny był kurz. Kasjer okazał się bardzo miła obsługa, zaproponował mi torbę na zakupy. Zrekompensował mi brak parówek proponując kawę. Wizytę w sklepie pod względem obsługi oceniam bardzo dobry jednak ze przez brak dostępności towaru oraz cenówek nie poleciłbym robić w tym sklepie zakupów.

Bardzo pozytywna obsługa

Wchodząc do sklepu, zostałem przywitany a sprzedawca widząc mnie nawiązał kontakt wzrokowy - warto nadmienić że w tym czasie ustawiał towar na półkach, nie stał przy kasie. Rozejrzałem się chwilę po sklepie szukając napoju, co zwróciło uwagę obsługującego, zwrócił się do mnie oferując pomoc w znalezieniu poszukiwanego produktu, oraz zaproponował drugi argumentując że ,,wielosztuki bardziej się opłacają'', po czym zaprosił mnie do kasy. Tam zostałem zapytany o o hot-doga do napoju, oraz o aplikacje żappka - całość przebiegała w bardzo przyjaznej atmosferze nie było widać po sprzedawcy że jest znudzony, lub robi to na siłę. Wychodząc sprzedawca życzył mi ,,miłego dnia'' Ocena z mojej strony 4,5/5 - brakowało drugiego sprzedawcy który w tym czasie zajmował by się reszta dostawy, jest to mała żabka w której brakuje miejsca, towar który czekał na wypakowanie blokował przejście w jednej z alejek sklepowych.

:)

Sklep ma bogaty asortyment. Zakupy zrobione szybko i sprawnie.

Profesjonalne podejście do klienta

Bardzo duży i różnorodny wybór asortymentu, podejście dla klienta na bardzo wysokim poziomie . Produkty dobrych i znanych marek . Sklepy otwarte również w niedzielę i święta

Okropna obsługa

Nie polecam nikomu tego sklepu obsługa paskudna. W hoddogu ciemne bardzo długi włos kasjerki. Masakra.

Odrzucająco

Po wejściu do sklepu pierwsze co rzuciło się w oczy to brudna podłoga, spora jej część była pokryta błotem. Do tego Pani kasjerka, której maseczka zamiast zakrywać jej nos i usta, zakrywała ladę. Artykuły były odpowiednio ułożone na półkach. Pani kasjerka najprawdopodobniej nie miała najlepszego dnia, gdyż było po niej widać, że tego dnia nie chce jej się pracować. Delikatnie mówiąc była oschła i ponura.

Super sklep

Bardzo dobra obsługa, czyste i zadbane miejsce . Panie sprzedające bardzo miłe. Świeże i zawsze dostępne pieczywo . Jeden minus to często brak asortymentu

Dobra obsługa

Pracownicy są mili, ale nie zawsze maja poprawie założona maseczke

Średnio

Pracownicy rzadko witają klienta, poza tym nie zawsze pada pytanie o aplikację

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.89 )

SDH Feniks

(1.00 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem