Informacja PKP w Łodzi

(3.86)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 11)

Wiadomosci i informacje...
Wiadomosci i informacje ,ktore potrzebowalem zostaly mi przekazane w sposob rzetelny i wyczerpujacy.

Paweł_2247

06.07.2018

Placówka

Łódź, Dworzec Łódź Kaliska

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniłam zapytać o...
Dzwoniłam zapytać o połączenie. Pani będąca przy słuchawce była bardzo uprzejma i udzielała wyczerpujących informacji. Podała mi dokładną godzinę przyjazdu pociągu i jego odjazdu. Jestem zadowolona z obsługi przez tę Panią.

Magdalen_2

24.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pani w okienku...
Pani w okienku jest bardzo miła i widać, że zna się na tym, co robi - potrafi w minute odnaleźć dla nas połączenie, choćby nie wiem jak skomplikowane ono by sie wydawało. Chciałabym mieć tyle cierpliwości co ona. Podczas mojej wizyty na dworcu było dośc mało ludzi, dlatego na swoja kolej nie musiałam długo czekać!

zarejestrowany-uzytkownik

18.06.2012

Placówka

Łódź, dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Pkp06kbmbhuifg gvjbmnhmgkbm,k,bkknkhkbkiknknkbkkfkgvl k,bfghbkobgn9...
Pkp06kbmbhuifg gvjbmnhmgkbm,k,bkknkhkbkiknknkbkkfkgvl k,bfghbkobgn9 ićn8gu7 b77gf786yhyfghgufyhjugjhjhbmnfgjmvbmvcmbmfgjjktgmivdiogkdgjdfjggvdgkjbdjgjkbjfdjgjgvjkdjkfgdkgkdgkdfjgjfjnbjngbfbghvngujbuubughugbughujhuhjhujhhiujhuhuhjguiguigjvjgj jgu jghjbjhjbjbjgujgjjhjhfhyufigdfgfdygdfgygygfdugfdugyfdguyugufhyfghfuhfuyfy

zarejestrowany-uzytkownik

25.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie miła...
Bardzo nie miła obsługa, Pani wręcz krzyczała na kasie, bardzo zła akustyka,otwarte jedno okienko kasowe, przy którym stała ogromna kolejka, a niektóre osoby spóźniły się na pociąg, niekompetencja w zakresie udzielenia informacji o ofertach specjalnych na przejazdy, zapowiedzi pociągów niezrozumiałe

zarejestrowany-uzytkownik

22.07.2010

Placówka

Łódź, Dworzec Łódź Kaliska

Nie zgadzam się (18)
Powtarzam jeszcze raz...
Powtarzam jeszcze raz swoją obserwację, bowiem znalazłem błędy w poprzedniej obserwacji: Pod moją obserwacją znalazła się też kasa i informacja PKP w Łodzi. 1/ Informacja PKP: Wadą jest brak wyraźnego oznaczenia, gdzie znajduje się informacja, co powoduje, że po prostu trzeba jej szukać. Pracownik udzielający informacji jest zadbany - podobnie jak miejsce jego pracy. Pracownik udziela informacji chętnie i jasno, chociaż za bardzo opiera się na własnej wiedzy, a nie zagląda za każdym razem również do rozkładu w komputerze, aby znaleźć dane połączenie. Niestety brakuje także zwrotów grzecznościowych. 2/ Kasa PKP: Niestety dwie rzeczu uderzają od razu kliena, który jest obsługiwany przy kasie - brak zwrotów grzecznosciowych oraz słaby sprzęt nagłaśniający, przez co klient nie słyszy, co mówi bileterka. Z tego co zauważyłem, wna leży po stronie pracownika, gdyż po prostu nie mówi do mikrofonu. Poza tym obsługa ogólnie w porządku: można uzyskać informacje, bileterka poprawnie wystawia bilety, prawidłowo wydaje resztę.

zarejestrowany-uzytkownik

24.10.2009

Placówka

Łódź, pl. Sałacińskiego 1

Nie zgadzam się (19)
Pod moją obserwacją...
Pod moją obserwacją znalazła się też kasa i infoemacja PKP w Łodzi. 1/ Informacja PKP: Wadą jest brak wyraźnego oznaczenia, gdzie znajduje się informacja, co powoduje, że po prostu trzeba jej szukać. Pracownik udzielający informacji jest zadbany - podobnie jak miejsce jego pracy. Pracownik udziela informacji chętnie i jasno, chociaż za bardzo oiera się na własnej wiedzy, a nie zagląda za każdym razem również do rozkładu w komputerze, aby znaleźć dane połączenie. Niestety brakuje także zwrotów grzecznościowych. 2/ Kasa PKP: Niestety dwie rzeczu uderzają od razu kliena, który jest obsługiwany przy kasie - brak zwrotów grzecznosciowych oraz słaby sprzętnagłaśniający, przez klient nie słyszy, co mówi bileterka. Z tego co zauważyłem, wna leży po stronie pracownika, gdyż po prostu nie mówi ona do mikrofonu. Poza tym obsługa ogólnie w porządku: można uzyskać informacje, bileterka poprawnie wystawia bilety, prawidłowo wydaje resztę.

zarejestrowany-uzytkownik

24.10.2009

Placówka

Łódź, pl. Sałacińskiego 1

Nie zgadzam się (18)

Informacja PKP w Łodzi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Informacja PKP w Łodzi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wiadomosci i informacje...
Wiadomosci i informacje ,ktore potrzebowalem zostaly mi przekazane w sposob rzetelny i wyczerpujacy.