Alfa

(1.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Do przychodni wybrałam...
Do przychodni wybrałam się ponieważ chciałam zrobić badania. W rejestracji panie nie były zbyt uprzejme. Zajęte rozmową, dały mi odczuć, że im przeszkadzam. Kiedy wreszcie się zarejestrowałam zapytałam, do której przyjmuje lekarz i otrzymałam odpowiedz „nie wiem”. Udałam się do pokoju lekarskiego doktora, który oznajmił mi, że właśnie kończy pracę. Poprosiłam jednak by wypisał mi badania. Nie był zadowolony, zaczął rzucać pieczątkami, był niemiły, opryskliwy. Wizyta nie należała do przyjemnych ale jednak zostałam przyjęta. W przychodni był porządek, na każdych drzwiach była kartka z imieniem i nazwiskiem lekarzy, podłogi i okna były czyste, były ubikacje dla inwalidów.

zalogowany_użytkownik

04.02.2014

Placówka

Szczekociny, Jana Pawła II 6

Nie zgadzam się (0)
Moja cierpliwość się...
Moja cierpliwość się skończyła. Panie pracujące w recepcji powinny być wizytówką firmy i robić wszystko żeby przyciągać klientów niestety robią wszystko ale żeby tych klientów ubywało. Nie pierwszy raz chciałam się dziś zarejestrować do przychodni telefonicznie (jest mi tak wygodniej ponieważ mam małe dziecko i nie muszę go rano zrywać z łóżka i ciągnąć do lekarza ) i nie pierwszy raz usłyszałam od Pani ( która w pracy to była chyba za karę ) że "nie ma numerków do pani doktor", dodam że wczoraj poprosiłam kogoś by zarejestrował mnie będąc w przychodni i również usłyszał że już nie ma numerków. Tak jest bardzo często. Ja już nie wiem o której powinno się tam dzwonić żeby jeszcze coś udało się załatwić a co do dzwonienia to też zupełnie inna bajka, najpierw włącza się jakiś automat który sobie coś tam gada i każe wybierać numerki żeby połączyć się z rejestracją, a jak już wybierze się odpowiedni numerek to czeka i czeka aż ktoś łaskawie odbierze albo i nie Co do pozostałego personelu przychodni to chyba stara się nadrobić zachowanie Pań z recepcji chociaż nie zawsze im to wychodzi.

Ewa_367

29.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Alfa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Alfa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do przychodni wybrałam...
Do przychodni wybrałam się ponieważ chciałam zrobić badania. W rejestracji panie nie były zbyt uprzejme. Zajęte rozmową, dały mi odczuć, że im przeszkadzam. Kiedy wreszcie się zarejestrowałam zapytałam, do której przyjmuje lekarz i otrzymałam odpowiedz „nie wiem”. Udałam się do pokoju lekarskiego doktora, który oznajmił mi, że właśnie kończy pracę. Poprosiłam jednak by wypisał mi badania. Nie był zadowolony, zaczął rzucać pieczątkami, był niemiły, opryskliwy. Wizyta nie należała do przyjemnych ale jednak zostałam przyjęta. W przychodni był porządek, na każdych drzwiach była kartka z imieniem i nazwiskiem lekarzy, podłogi i okna były czyste, były ubikacje dla inwalidów.