Bankomat

( 3.50 )

Opinie (6)

Musiałem wyciągnąć pieniążki

Musiałem wyciągnąć pieniążki, w pobliżu zamieszkania mojej teściowej znajduje się Bank PKO i bankomat, niestety tylko jeden jak na tak duże osiedle i tylu konsumentów. Miałem problem gdzie zaparkować auto, gdyż miejsce do parkingu było w sobotę zamknięte. Będąc autem trzeba kawałek dojść. Sam Bank w sobie to ładny budynek, widoczny z daleka. Niestety nie można tego powiedzieć o bankomacie, który po części jest wyeksploatowany. Natomiast miejsce w które wkłada się kartę płatniczą zniszczone czy spalone. Co z tego, ze jest zadaszenie skoro strasznie wieje w tym miejscu, myślę, że skoro Bank ma swoją siedzibę w pięknym budynku, powinni postarać się tez o ładny wygląd miejsca w którym wybiera się pieniążki.

Bardzo często bankomat PKO BP przy ajencji jest nieczynny

Bardzo często bankomat PKO BP przy ajencji jest nieczynny. A to jedyny bankomat tego Banku w Rokietnicy. W związku z tym często są do niego długie kolejki.Stoi w takim miejscu ,że przy świecącym słońcu monitor jest mało widoczny , trzeba się dokładnie przyjrzeć by wykonać operację gotówkową. Dzisiaj potrzebowałem wypłacić pieniążki i miałem nadzieję , że będzie działał. Zadziałał ,ale niestety zabrakło papieru do wydruku potwierdzenia . Także wypłaciłem pieniądze bez potwierdzenia .

Dnia 4 sierpnia o godzinie 11

Dnia 4 sierpnia o godzinie 11:20 udalam sie do bankomatu banku PKO BP w Żychlinie w celu wypłaty gotówki. Bankomat znjaduje sie na jdnej z głownych ulic Żychlina tuż obok banku głównego. Bankomat nie posiada własnego parkingu, zatem trzeba sie troche natrudzic aby znaleźć miejsce parkingowe. Bankomat nie posiada wyraźnie odddielonych miejsc na poczekalnie i odstępy pomiedzy klientami czekajacych na realizacjie, wiec wokól punktu panuje ogólne zrzeszenie. Punkt bankomatu znajduje się pod lekkiem zadaszeniem, jednak nie dosc wystarczającym aby uchronic klienta przed deszczem. Okno wyswietlacza bankomatu równiez nie jest ulożone w komfortowym nachyleniu, gdyż podczas jego korzystania duzo trodności dostarczaja odbijajace sie promienie słoneczne, ktore calkowicie utrudniaja korzystanie z niego. Obsługa bankomatu jest dośc prosta i dobrze wyjaśniona. Każde poszczególne czynności bankomat dokładnie opisuje i pozwala na dokladne wypełnienie. Szkopól obsługi bankomatu polega na tym, że często pojawia sie na nim allert o niezgodności i niemożliwości wykonania powyższej operacji, z powodu awarii lub braku banknotów w punkcie.

Będąc na zakupach w Biedronce

Będąc na zakupach w Biedronce,postanowiłam skorzystać z sąsiedztwa bankomatu.Jak i z konieczności, gdyż w Biedronce transakcje są tylko i wyłącznie gotówkowe.Nie było żadnej kolejki.Otoczenie również zamiecione,pozbawione fruwających papierków.Bankomat był sprawny, czysty i wydał mi banknoty w 100zł, drukując potwierdzenie.Cała operacja trwała maks.20 sekund.

Moja obserwacja dotyczy pobierania gotówki z bankomatu

Moja obserwacja dotyczy pobierania gotówki z bankomatu. Bankomat był czysty, dookoła niego nie było widać żadnych papierków. Bankomat działał bez zarzutu. Tym razem był umyty, nie było na nim warstwy kurzu. Jedyny mankament to, że niskim osobom jest trochę niewygodnie, ponieważ bankomat jest wysoko.

Idąc do kosmetyczki zaszłam do bankomatu

Idąc do kosmetyczki zaszłam do bankomatu. Znajduje się on obok Drogerii Natura. Przy bankomacie nikogo nie było. Bankomat jest słabo dostępny dla niskich osób, jeszcze kiedy słońce pada dokładnie na niego, nic nie widać. Ponieważ bankomat jest zaraz obok ruchliwej ulicy, był bardzo brudny - pokryty grubą warstwą pyłu, która utrudniała odczytanie co jest napisane na wyświetlaczu, musiałam go przetrzeć. Po omacku, zacieniając dłonią wyświetlacz udało mi się wypłacić otówkę, jednak chwilę to trwało.

Odwiedzałeś ostatnio Bankomat?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

EFL

(0.50 )

Getin Leasing

(5.00 )

Kredyt Lease

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem