Społem LUX

( 1.50 )

Opinie (20)

Ostatnie sprawunki na święta

Sklep sieci Społem mam w pobliżu, więc zakupy last minute robię własnie tutaj. Wprawdzie sklep ma określenie LUX, ale to już tylko echa dawnej epoki, kiedy nowym sklepom sieci dodawano ekskluzywne określenia. Dzisiaj nie ma w tym sklepie nic w wersji LUX, bo sklep jest dość mały i tak naprawdę trudno robi się w nim zakupy. Na pewno nie byłby to mój wybór numer jeden, gdyby nie potrzeba szybkiego uzupełnienia wiktuałów. Na szczęście prawie nigdy nie ma tu kolejki do kasy, wybór produktów wystarczający, a sklep i jego obejście są czyste i zadbane. Nie podoba mi się jednak nastawienie personelu w stosunku do klientów. W tym aspekcie jakość obsługi klienta zatrzymała się tu na latach dawno minionych. Brak używania zwrotów grzecznościowych, powolna obsługa, czy brak wydania paragonu, to powtarzający się rytuał. A zatem, w tym sklepie zakupy to naprawdę ostateczność i nadzieja, że być może kiedyś zmieni się tutaj podejście do klienta. Na ten moment - nie polecam!

Nic nadzwyczajnego

W ramach uzupełnienia zakupów odwiedziłem sklep, który niestety nie jest przygotowany na styl samoobsługi. Sklep jest bardzo ciasny, przejścia między alejkami wąskie, a odczuwalny komfort zakupów naprawdę kiepski. Oznaczenia cenowe produktów bardzo małe, więc trudno je właściwie odczytać. Obsługa sklepu, niestety, jeszcze z poprzedniej epoki: mało atencji, przychylności i profesjonalizmu obsługi. Zakupy w takim sklepie tylko w ostateczności.

Super !

Te sklepy kojarzą mi się jeszcze z dzieciństwem ! Można tutaj kupić również dobrej jakości mięso ! Zawsze kupuję otwieracze do wina, które są małe, poręczne i mam je przy sobie, a ze często je gubię to wracam z powrotem do tego sklepu !

Znaczna poprawa jakości obsługi, dużo personelu!

Już dobrych kilka miesięcy minęło od otwarcia popularnego sklepu Społem przy bielskim dworcu PKS. Sklep nie jest duży, ale oferta produktowa jest tutaj bardzo obszerna. Sklep jest dobrze oświetlony, a obsługa bardzo dba i stara się, by klienci byli zadowoleni. Artykuły są dobrze wyeksponowane, a wywieszki cenowe czytelne i łatwo zauważalne. Obsługa na stoiskach tradycyjnych i przy kasach na bardzo wysokim poziomie. Ilekroć jestem w tym sklepie to zauważam, że pracuje tutaj dużo personelu, co znacznie ułatwia klientowi w zakupach. Ostatnio miałem problem z nieczytelnym paragonem, gdy zwróciłem się o pomoc w tej sprawie do pani kierownik, ta z życzliwością zaoferowała pomoc i w ciągu kliku chwil wystawiła nowy, czytelny paragon. Bardzo serdecznie polecam zakupy w sklepie Społem.

Ciasno, drogo, ale obsługa przyjemna!

Sklep po niedawnym remoncie nie do końca spełnia moje oczekiwania. Wprawdzie wybór towarów jest dość duży, ale w sklepie jest zdecydowanie za ciasno. Poruszanie się nawet z koszykiem zakupowym jest dość trudne i kłopotliwe. Nie zadowala mnie też oferta cenowa, bo jest tu drożej niż w konkurencyjnych sklepach. Warto jednak zauważyć, a to jest duży plus, że obsługa sklepu jest miła, życzliwa i profesjonalna.

OK

OK. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Wybrałam się do tego sklepu w celu kupienia czekolady

Wybrałam się do tego sklepu w celu kupienia czekolady, asortyment był bardzo duży dlatego z trudem wybrałam tę najlepszą. Pani przy kasie starała się być miła, choć zapomniała o niektórych zwrotach grzecznościowych np. ,, do widzenia". Czas obsługi mógłby być krótszy gdyby jeszcze jedna kasa była otwarta.

Wrażenia średnio pozytywne po wizycie w tym sklepie

Wrażenia średnio pozytywne po wizycie w tym sklepie.P.Ela na dziale mięso wędliny miła ale wcale nie uśmiechnięta. Jedna pani z obsługi stała jak strażnik i obserwowała mało przyjemnie klientów jak każdy byłby złodziejem. Ogólnie na sklepie zero pomocy ze strony personelu.Pani na kasie wręcz nie miła. Żadna pani nie miała plakietki z imieniem, do pani na wędlinach koleżanka zwróciła się po imieniu dlatego wiem że to p. Ela.Sklep czysty, towar dostępny na półkach i dobrze wyeksponowane ceny. Tylko towar układany na podłodze w przejściach był nieco kłopotliwy, istniało ryzyko zrzucenia czegoś niechcący, za wąskie przejście.

Przed sklepem przestrzenny

Przed sklepem przestrzenny, wygodny parking, ale niestety totalnie zaśmiecony. Sklep też przestrzenny, z dużym asortymentem towaru dość dobrej jakości, ale ceny nie dość, że stosunkowo wysokie w porównaniu do innych sklepów tego typu, to w dodatku są przesunięte w stosunku do ustawionego na półce towaru. Powoduje to duże trudności we właściwym zorientowaniu się ile co kosztuje. Podłoga w sklepie niby posprzątana przy pomocy odpowiednich maszyn, ale leżą na niej jakieś papierki, resztki z warzyw oraz widać co kilka metrów roztarty i wypolerowany brud. Personel zwłaszcza przy kasach robi swoje profesjonalnie, ale gdyby też czasami z uczuciem posprzątał sklep, to na pewno było by wszystkim przyjemniej

Na drzwiach sklepu nowe wywieszki ofertowe i reklamowe

Na drzwiach sklepu nowe wywieszki ofertowe i reklamowe, ale w środku każdego dnia tak samo, czyli bez rewelacji. Sklep dość ciasny. gdyby tak usunąć jden z regałów byłoby całkiem OK, bo tak na samoobsłgowy on jest po prostu za mały. Dobrze, że zaopatrzenie jest tu raczej dobre, ale ciężko cokolwiek samemu znależć - trzeba poświęcić więcej czasu. Obsługa raczej przeciętna, choć stara się być grzeczna i uprzejma.

W sklepie należącym do sieci PSS Społem

W sklepie należącym do sieci PSS Społem, których w Bielsku jest wyjatkowo dużo, bez szczególnych zmian. Tu zawsze z reguły jest ciasno, a towaru trzeba się naszukać, bo jakoś tak kiepsko wyłożony. Przede wszystkim za ciasno ustawione są półki i regały. Dobrze, że w sklepie jest dość czysto i schludnie. Zachowanie personelu takie sobie, nie za bardzo zależy im na klientach. Ciekawe, czy kiedyś to się zmieni? Na razie ciągle tylko mały plusik, ale tak na zachętę.

W sklepie sieci PSS Społem bez większych zmian

W sklepie sieci PSS Społem bez większych zmian. Jak dla mnie zawsze tu bedzie ciasno i nie ma mowy o komforcie zakupów. Tyle, że zaopatrzeni jest dość dobre, a i ceny są raczej konkurencyjne. Obsługa w normie, choć jakiegoś większego starania o klienta to tutaj nie widać. Sklep czysty, schludy. Czasem brakuje pojedyńczych wywieszek cenowych. Drobne zakupy można tu zrobić.

Przed sklepem czysto

Przed sklepem czysto. Fronton sklepu nieciekawy, a na szybach przy wejściu ponaklejane oferty i reklamy, ale bardzo nieestetycznie i byle jak. W sklepie bardzo ciasno. Poruszanie się z koszem na zakupy bardzo niewygodne. Towar dużo, ale rozmieszczenie na półkach byle jakie, trudno tu cokolwiek znaleźć, brak logiki i spóljności. Ceny bardzo małe, ledwo widoczne. Brak obsługi na sali sprzedaży. Kolejka do jedynej czynej kasy. Ten sklep chyba jednak warto omijać z daleka.

W tym sklepie Społem chyba wcale nie przejmują się ani

W tym sklepie Społem chyba wcale nie przejmują się ani losem klientów ani o swoją pracę, bo w sklepie nie widać wcale żadnych zmian na lepsze. Komfort obsługi żaden, bo jest tu ciasno, a towar powykładany jakoś dziwnie, przypadkowo, byle jak. Trudno cokolwiek tu znaleźć. Nie zawsze i nie wszędzie są wywieszone ceny. Obsługfa tez nie za bardzo sie stara o pozyskanie klienta. Na sali sprzedaży nie ma jej prawie wcale, a obsługa przy kasach ladowych dość mierna, a już na pewno bardzo wolna. Wybór towaru nmawet OK, ale jakoś nigdy mnie specjalnie do tego sklepu nie ma co przyciągnąć, bo w okolicy są po prostu lepsze!

Ten sklep samoobsługowy z sieci Społem jest w miarę

Ten sklep samoobsługowy z sieci Społem jest w miarę przyzwoity, choć i tutaj jest dość ciasno, a towar wystawiony dość nieciekawie. To już domena sklepów Społem, z których na siłę robi się supermarkety, a jest w nich po prostu za ciasno i niewygodnie. Ten sklep przynajmniej jest schludny, a obsługa dość się stara, by klient był zadowolony z zakupów. Ogólnie jednak wrażenie dość mierne.

Jak zwykle w tym sklepie ciasno

Jak zwykle w tym sklepie ciasno, byle jak i jakoś nieładnie. W gąszczu towaru można się zagubić, po prostu sklep jest za mały na tyle pólek i regałów, jakie się tu znajdują. Sklep słabo oświetlony, a ceny nie zawsze oddają prawdziwą wartość. Obsługa taka sobie, czasem czynna tylko jedna kasa, tak jak dziś. Sam nie wiem, czemu tu jeszcze zaglądam i czemu w nazwie słowo "lux"?

Kolejna wizyta w tym sklepie i kolejne rozczarowanie

Kolejna wizyta w tym sklepie i kolejne rozczarowanie. Sklep ma brzydką fasadę zewnetrzną, a w okolicach drzwi wejściowych pełno naklejonych niechlujnie reklamy. W środku ciasno, a towar wyłożony byle jak. Jakoś nikomu to nie przeszkadza. Obsługa bardzo bierna. Na sali sprzedaży trudno kogoś ze sprzedawców spotkać, a przy stanowisku kasowym od rana kolejka. Nie wiem, czy kiedyś tu się poprawi, bo na to się wcale nie zanosi.

Sklep położony jest w dzielnicy Świętochłowic

Sklep położony jest w dzielnicy Świętochłowic, przy osiedlowych blokach. Jak każdy sklep tej marki utrzymany był w czystości. Panował miły klimat, było przejrzyście, wszystko klarownie poukładane, żadnych braków na regałach i w lodówkach.Personel ubrany był w strój firmowy, posiadał identyfikatory. Obsługa przy kasie okazała się miła i sympatyczna, co okazało moje zdziwienie z uwagi na fakt, że sklepy typu Społem zawsze źle mi się kojarzyły.

Po weekendzie

Po weekendzie, jak to po weekendzie, zawsze trzeba zrobić jakieś małe zakupy. Tym razem ponownie odwiedziłem osiedlowy sklep należący do sieci Społem, bo tak naprawdę do tego sklepu mam najbliżej. Obejście przed sklepem czyste i zadbane, ale już sam widok budynku sklepu nie jest za ciekawy. Jakoś nikomu nie przeszkadza, że fronton sklepu jest po prostu brzydki, a okolice drzwi wejściowych oblepione reklamani i ofertami, ale jest to brzydkie, nieestetyczne. Sklep nie jest za duży i nie bardzo sprawdza się w nim forma samoobsługi, bo jest tu po prostu zbyt ciasno. Wysatrczy paru klientów jednocześnie, by był już maly tłok. Towaru dużo, nawet bardzo dużo i jeśli ktoś w tym sklepie jest po raz pierwszty niczego tu nie znajdzie. Towar poukładany i na półkach i na regałach i na podłodze - dla mnie to już stanowi bałagan. Nie wszystkie artykuły mają aktualne wywieszki cenowe. Sala sprzedaży jest też zbyt słabo oświetlona, co jeszcze bardziej utrudnia orientację w sklepie. Niby w sklepie jest czysto, ale ta ciasnota sprawia, że nie czuje się tutaj żadnego komfortu zakupów. Płacić można przy stanowisku ladowym oraz przy osobnej kasie, która niestety tym razem nie była czynna, więc trzeba było trochę odstać i czekać. Pani obsługująca grzeczna i kulturalna. Ogólnie jednak organizacja zakupów kiepska.

Sklep Społem Lux jest dość ciasny

Sklep Społem Lux jest dość ciasny. Na szybach wystawowych naklejonych jest pełno kartek reklamowych. Wygląda to bardzo nieestetycznie. W środku panuje nieład, bo sklep jest za mały, jak na obsługę samoobsługową. Trudno znaleźć jakikolwiek towar. Trudno też znaleźć dobre oznaczenie, czy ceny towaru. Bardzo ciasne przejscia między regałami. Jeśli ktoś wjedzie na salę sprzedaży wózkiem, to już jest wszystko zablokowane. Często można płacić za zakupy tylko przy ladzie z pieczywem, bo pozostałe kasy są nieczynne. Personelowi wcale to nie przeszkadza, że klienci często są niezadowoleni z jakości obsługi w tym sklepie, Wpadam tam tylko wtedy, gdy naprawdę, czegoś w domu zabraknie, ale za każdym razem mówię sobie, że to już ostatni raz. Nie wiem, czemu w nazwie sklepu funkcjonuje przymiotnik LUX? ten sklep na to nie zasługuje!

Odwiedzałeś ostatnio Społem LUX?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.89 )

Żabka

(3.82 )

SDH Feniks

(1.00 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem