Multimedia Polska

( 4.85 )

Multimedia Polska S.A. to dostawca usług multimedialnych, który funkcjonuje od 1991 roku. W ofercie firmy znaleźć można obecnie pakiety usług zawierające Internet, telewizję i telefon. W 2007 Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w Polsce, wprowadziły usługę VOD, PVR i HDTV. Firma bardzo dba o zadowolenie klientów i stałe poprawianie jakości oferowanych usług dlatego oprócz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, uruchomiono call center, gdzie konsultanci gotowi są służyć wsparciem i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Opinie (701)

Bardzo miła pani ...

Bardzo miła pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) takich osób więcej pozdrawiam

Klient_p6JA

13.05.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Gratuluję państwu tak ...

Gratuluję państwu tak kompetentnego pracownika jakim jest Pani Edyta.Dnia 13 maja 2022 roku przyjęła moją reklamację i w sposób bardzo rzetelny wyjaśniła wszelkie nieporozumienia. Mimo iż na ostateczne rozwiązanie mojej sprawy będę musiała poczekać ( nr reklamacji RFP9830/2022), to dokładna wypowiedź i cierpliwe wysłuchanie uspokoiło mnie.Z wielkim przekonaniem polecam zawieranie umów i wszelkie konsultacje z p.Edytą.

Klient_Uc7P

14.05.2022
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Pani (dane osobowe ...

Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) pomogła mi rozwiązać skomplikowany problem techniczny związany z brakiem możliwości zalogowania się na konto klienta. Inni pracownicy nie potrafili mi pomóc. Serdecznie dziękuję Pani za profesjonalizm. Pozdrawiam, Ewa Federowicz nr klienta 7775430

Klient_m11Z

14.05.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Zamówienie przenie sienia ...

Zamówienie przenie sienia adresu u pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zwieńczone całkowitym sukcesem i zadowoleniem obsługiwanego :)

Klient_XiBf

13.05.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Pani (dane osobowe ...

Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), przemiła osoba. Pani zaproponowała mi korzystną ofertę. Szybko załatwiłam sprawę. Jestem zadowolona z oferty i obsługi. POZDRAWIAM, 6296657

Klient_qgKe

11.05.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

11.05.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

11.05.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

(dane osobowe ...

(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) super obsługa polecam profesjonalne podejście do klienta. Dziękuje

Klient_FNyj

11.05.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Przebicie się przez ...

Przebicie się przez "automat" to dramat.. natomiast kiedy w słuchawce odzywa się Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) cała sytuacja zmienia się diametralnie (oczywiście w pozytywnym sensie). Pani z niezwykłą cierpliwością, rzetelnością i samymi konkretami w mgnieniu oka pozytywnie wyjaśnia (i w rezultacie załatwia) sprawę.

Klient_A2wG

05.05.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Konsultantka Pani (dane osobowe ...

Konsultantka Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) -z Multimedia Profesjonalne podejście do klienta , szybkie wyszukiwanie dogodnej oferty dla klienta.

Klient_XMRY

05.05.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Pani (dane osobowe ...

Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) jest bardzo miła i szybko pomogła przy pakietach multimediów polecam tą Panią. Pozdrawiam Aleksandra Semik

Klient_4DSB

05.05.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Na tą chwilę ...

Na tą chwilę oprócz światłowodu wychodzi najlepiej korzyść z usług interent multimedia. Fajne połączenia z pakietami tv. Polecam

Klient_VZmI

05.05.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Opinia dotyczy informacji ...

Opinia dotyczy informacji udzielonej przez pracownika Infolinii p. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Bardzo rzeczowa i konkretna rozmowa. Szybko uzyskane wsparcie. Pełny profesjonalizm. Jestem zadowolony i pozdrawiam.

Klient_RKds

04.05.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Dzięki Pani (dane ...

Dzięki Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) szybko i bezproblemowo udało mi się odzyskać dostęp do telewizji. Prostymi słowami i poleceniami pokierowała mną tak, że w kilka minut telewizja była znowu dostępna. Ponadto jest bardzo sympatyczną i kompetentną osobą, z którą łatwo nawiązuje się kontakt.

Klient_T0Fn

29.04.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Nazywam się Łukasz ...

Nazywam się Łukasz Figiel, mój nr klienta w Multimedia Polska to 12106535. Chciałem tą drogą wyrazić uznanie dla profesjonalizmu wiedzy i "jakości" obsługi klientów przez Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora -b RODO) z działu technicznego Multimedia Polska. W przeciwieństwie do zwykle złego wrażenia po kontakcie z działami obsługi różnych instytucji (zwykle niestety czuje frustrację), kontakt z w/w Panem należał absolutnie do b miłego doswiadczenia (a jest to kontakt już ponowny). Pan jest pracownikiem niezwykle sumiennym miłym podczas rozmowy oraz odznacza się -co BARDZO doceniam-absolutnie PONADPRZECIĘTNA gotowością do pomocy w zakresie spraw związanych z problemami połączenia internetowego świadczącego przez firmę Multimedia. Jestem ZBUDOWANY taką postawą Pana konsultanta i absolutnie zachęcam management firmy do dostrzeżenia tego faktu, iż p. jest takim właśnie pracownikiem. Życzę sobie i każdemu, aby mógł napotykać właśnie tego typu ludzi. Jeszcze raz dziękuję Panu za pomoc i zaangażowanie w celu rozwiązania trudnej kwestii jakości połączenia internetowego. Takich ludzi nam trzeba;-)!

Klient_WiRv

29.04.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Obsługa na infolinii ...

Obsługa na infolinii szybka i uprzejma. Problem rozwiązany błyskawicznie. Krótki czas oczekiwania na połączenie. Konsultant infolinii: (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Nr klienta: 4075368

Klient_KroZ

29.04.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Polecam Pana (dane ...

Polecam Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), bardzo profesjonalny, miły i sympatyczny. Kompleksową obsługą. Dz3

Klient_Uofh

29.04.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Panie Januszu, ...

Panie Januszu, dziękuje za szybkie i miłe załatwienie sprawy. Rozmowa z takim konsultantem to czyta przyjemność. Multimedia Polska, jeśli to jest standard obsługi jaki proponujecie zawsze, gratuluję.

Klient_hKQO

29.04.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bardzo szybko pojawiła ...

Bardzo szybko pojawiła się osoba do kontaktu. Otrzymałem wszystkie informacje które były mi potrzebne.

Klient_uAlq

28.04.2022
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.04.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Multimedia Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.95 )

Netia

(3.75 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem