Accord Finance S.A

( 1.02 )

Opinie (12)

Na pocztę @ otrzymałam zaproszenie do zabawy ”Kasa wraca”

Na pocztę @ otrzymałam zaproszenie do zabawy ”Kasa wraca” (dla posiadaczy kart kredytowych Visa Auchan) więc przeszłam na stronę swiataccord.pl aby się zarejestrować, tym bardziej, że niedawno byłam w Auchan, zakupy robiłam nie małe i choć za transakcję powyżej 50 zł wracana jest tylko złotówka, to – czemu nie. Sprawnie przebiegła rejestracja i moje złotówki powinny wracać przy wyciągach z karty Visa Auchan. Nie mało się zdziwiłam gdy spojrzałam do regulaminu a tam - tylko jedna transakcja dziennie do zwrotu czyli 1 zł. Dziwna ta zabawa, tym klientów nie przyciągną, gdyby było za każde 50 zł to byłoby już coś. Tankowałam za ponad 200 zł, drugie tyle zostawiłam w sklepie a oni mi oferują jedynie złotówkę. Przy innych kartach są lepsze oferty – procentowe od wydanych kwot, wiem bo je mam, więc kiepsko oceniam Accord Finanse za ten program. Udając się codziennie do Auchan po zwrot jednej złotówki dałoby większy koszt dojazdu niż zadowolenia z ”zysku” – ta zabawa to zwykłe mamienie klienta (wg mnie). Funkcjonowanie strony bez zarzutów, na medal, szata graficzna też ale oferta "Kasa wraca" - KIEPSKA!

Odwiedziłam kilka dni temu punkt kredytowy Accord Finance w

Odwiedziłam kilka dni temu punkt kredytowy Accord Finance w sklepie Auchan. Byłam zainteresowana ofertą produktów finansowych z ukierunkowaniem na Kartę VISA Auchan. Na początku chciałam się dowiedzieć o szczegóły lecz osoba która mnie obsługiwała powiedziała że najpierw musi wypełnić wniosek w celu sprawdzenia zdolności kredytowej a dopiero później może zaproponować mi produkty. Byłam troszkę zburzona takim stwierdzeniem ponieważ najpierw chciałam tylko poznać ofertę a później ewentualnie na coś się zdecydować. Oczywiście podałam swoje dane i usłyszałam że za około 20 min obsługująca mnie osoba zadzwoni celem zaproponowania mi oferty. Po 40 minutach znudziło mi się czekani i podeszłam ponownie do punktu lecz zastałam pustkę. Zmierzam do tego że nie potraktowano mnie jako klienta za dobrze. Rozumiem że pracownica musiała w ten sposób obsłużyć mnie bo z góry miała tak nakazane ale nawet jeśli moja zdolność kredytowa była kiepska to kompetentność wymaga doprowadzenia sprawy do końca.

Postanowiłem założyć kartę Skarbonka Auchan

Postanowiłem założyć kartę Skarbonka Auchan, dlatego od razu po wejściu na halę skierowałem się do punktu Accord. Po poinformowaniu pracownika o chęci założenia karty, przystąpił on od razu do wypełniania druków. Pracownik podczas rozmowy ze mną poinformował o zasad dotyczących funkcjonowania karty a także wspomniał o obowiązujących promocjach. Zachęcał mnie także do założenia karty Visa Auchan. Sam pobytu w punkcie Accord trwał niezbyt długo. Oczywiście otrzymałem różne materiały, abym mógł się z nimi zapoznać. Odchodząc, pracownica podziękowała mi za założenie karty i zaprosiła mnie ponownie, gdybym się zdecydował na założenie karty Visa.

Zadzwoniłam na infolinię Accord Finanse

Zadzwoniłam na infolinię Accord Finanse, aby dowiedzieć się o stan mojego konta i możliwość powiększenia kwoty kredytu. Pani w infolinii była kompetentna i miła, uprzejmie poinformowała mnie o tym, co mnie interesowało. Poza tym nie trwało to długo, pani wiedziała o co zapytać, aby udzielić mi potrzebnych informacji, obsługa była sprawna.

Zaczęło mnie nudzić spłacanie kolejnych rat zaciągniętego

Zaczęło mnie nudzić spłacanie kolejnych rat zaciągniętego kiedyś kredytu, pojawiła się większa gotówka więc postanowiłam zadzwonić na infolinię i zasięgnąć informacji na temat wcześniejszej spłaty tego zadłużenia. Po wysłuchaniu standardowych formułek wstępnych z automatycznego nagrania o wygodzie, bezpieczeństwu i nagrywaniu rozmów, wybrałam jedną ze wskazanych w komunikacie opcji i oczekiwałam na zgłoszenie konsultanta. Po około minucie uzyskałam połączenie i odezwał się miły głos pracownicy, która przedstawiła się jako Marta L. Przedstawiłam sprawę z jaką dzwonię, poprosiła mnie o kilka danych potwierdzających moją tożsamość i udzieliła mi wyczerpującej informacji na temat interesującej mnie kwestii. Powiedziała, że mogę dokonać wcześniejszej spłaty bez dodatkowej opłaty, podała mi kwotę przypadającą na dzień płatności kolejnej raty, nie oczekując ostatecznej deklaracji z mojej strony. Poprosiła także abym, jeżeli zdecyduję się na wpłatę podanej kwoty, zadzwoniła i poinformowała o tym fakcie , gdyż w przeciwnym razie, jeśli tego nie zrobię to raty będą księgowane zgodnie z kalendarzem spłat i należne odsetki będą nadal naliczane. Moje zgłoszenie spowoduje zamknięcie kredytu na dzień dokonania wpłaty. W czasie niespełna 2 minutowej rozmowy uzyskałam wyczerpującą informację. Pracownica podziękowała za rozmowę, życzyła miłego dnia i pożegnała słowami „do usłyszenia”. Bardzo prawidłowe zakończenie rozmowy telefonicznej w czasie której można się tylko usłyszeć, nie zobaczyć.

bardzo mila obsługa pani konkretnie i pe łnym

bardzo mila obsługa pani konkretnie i pe łnym profesjonalimem udzielila mi informacji. poszła ze mna na dzial aby mogl wybrac produkt ktory chialam zakupic na raty... widac ze personel bardzo dobrze wyszkolony... duzo kultura, chcec pomocy.... a przede wszytkim szybka obsługa.... i duzy usmiech

Od kilku lat miałem kartę kredytową Accord

Od kilku lat miałem kartę kredytową Accord, dzięki której można także mi.in używać jej jako "skarbonka" w sieci Auchan. Jednakże, że dość żadko korzystałem z tej karty kredyowej postanowiłem ją zlikwidować przed przysłaniem nowej. Po zgłoszeniu się do punktu Accord poinformowałem obsługę o chęci zlikwidowania karty kredytowej. Pracownica rozpoczęła procedurę zamknięcia karty ale rozpoczęła także w sposób dość miły przekonywać mnie abym jej nie likwidował. Przedstawiała różne jej zalety. Jako duży plus przedstawiła koszty tej karty, że opłata roczna jest jedną z najtańszych na rynku. Tak naprawdę mało brakowało a bym się skusił ją zatrzymać ale się przełamałem i poinformowałem, że jednak chcę z niej zrezygnować. Widząc, że nic więcej nie wskóra pracownica zamknęła kartę, przecięła ją na pół i wręczyła mi dokument potwierdzający zamknięcie umowy kredytowej. Obsługa była bardzo miła i widać było, że tak łatwo nie chce aby klient zrezygnował z oferty, którą oferuje.

Byłam w Leroy Merlin by zakupić materiały do remontu

Byłam w Leroy Merlin by zakupić materiały do remontu pokoju. Ponieważ nie miałam przy sobie tyle gotówki, udałam się do Punktu Kredytowego w celu otrzymania informacji na temat możliwości skredytowania zakupu. W punkcie przywitała mnie Pani, która przedstawiła mi 3 możliwości skredytowania zakupu. Poinformowała mnie o zaletach i wadach każdej metody. Pomogła wybrać mi najlepszą opcję. Punkt Kredytowy mały, niewiele miejsca w środku. Mimo tych niewygód, obsługa bardzo miła i fachowa.

Firma Accord Finance S

Firma Accord Finance S.A znajduje się w Płocku przy hipermarkecie Auchan. Siedzibę swoją mają już w środku sklepu. Oferują klientom zakup ratalny oraz możliwość wyrobienia karty kredytowej. Moim celem wizysty było uzyskanie kredytu na sprzęt AGD. Udało mi się bez większych problemów, ale niestety tylko na okres 6 miesięcy ponieważ dłuższy okres kredytowania nie pokrywałby się z moim zatrudnieniem. Obsługa Punktu Kredytowego bardzo miła, zawsze uśmiechnięta i bardzo pomocna, potrafiąca wytłumaczyć wszystko tak aby było to zrozumiałe. Każdy z pracowników Punktu chodzi ubrany w białe koszule z apaszką bodajże w kolorze czerwonym. Koszula zawsze wysprasowana. nigdzie nie widac oznac pogniecienie. Moim zdaniem Punkt Kredytowy godny polecenia

Wczoraj wybrałem się do punktu kredytowego mieszczącego się

Wczoraj wybrałem się do punktu kredytowego mieszczącego się w Leroy Merlin w Komornikach pod Poznaniem. Kiedy znalazłem się w środku konsultanki przywitały mnie uśmiechem. Mimo dość ubogiej oferty firmy pracowniczki punktu potrafiły mnie zachęcić do skorzystania ze swojej oferty. Przebieg całej procedury przebiegł sprawnie i w miłej atmosferze. Panie w punkcie odpowiadały wyczerpująco na moje pytania i udzieliły wszystkich informacji potrzebnych klientowi. Podczas oczekiwania na decyzję weryfikacji byłem świadkiem obsługi tzw. ,,trudnego klienta" mimo zdenerwowania klienta i agresji skierowanej w stronę konsultantek, panie poradziły sobie świetnie i klient po 15minutach wyszedł zadowolony. Niestety są też minusy, zlokalizowanie punktu nie jest takie łatwe. Również w środku mimo wielu plakatów na pierwszy rzut oka widać, że przydałoby się malowanie. Pomieszczenie jest bardzo małe i duszne. Reasumując bardzo miła i profesjonalna obsługa w niezbyt komfortowym miejscu. Oferta firmy uboga (karta kredytowa,pożyczka gotówkowa,kredyt ratalny)

Odwiedzałeś ostatnio Accord Finance S.A?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DB Kredyt

(3.00 )

Lukas Raty

(2.50 )

PROVIDENT

(2.53 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem