Apeks

(2.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 6)

ODRADZAM wszystkim! Sklep...
ODRADZAM wszystkim! Sklep handluje rzeczami, których nie ma! Plecak kupiony i opłacony 17 października. Po tygodniu informacja, że wysyłka opóźni się do 28 października. 28 października CISZA. Na mojego maila odpowiedź, że sorry plecaki z dostawy miały dojść ale nie doszły, oddadzą mi kasę. 30 października zwrot pieniędzy. Pobawiliśmy się w zakupy przez dwa tygodnie i to byłoby na tyle! NIE POLECAM NIKOMU! No chyba, że ktoś wierzy w czary i magię...

Niezweryfikowany Klient_bf69

30.10.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przed udaniem się...
Przed udaniem się na wakacje postanowiłam zakupić walizkę, nauczona doświadczeniem z zeszłych lat, zależało mi na takiej, na której się nie zawiodę. Udałam się zatem do CH Reduta, gdzie szybko wpadł mi w oko sklep Apeks z torbami i właśnie walizkami. Bardzo miła Pani z dużą chęcią doradzała mi w zakupie walizki. Mogłam każdą zobaczyć, otworzyć, a Pani od razu informowała mnie, z jakiego materiału zrobiona jest dana walizka. Zastanawiałam się, czy cena jest odpowiednia, ale potem porównałam do sklepów internetowych i ceny różniły się nieznacznie, o około 10-20 zł. Walizka służyła i będzie służyła więc oceniam sklep naprawdę pozytywnie.

zarejestrowany-uzytkownik

16.08.2013

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (2)
Od pewnego czasu...
Od pewnego czasu poszukiwaliśmy nowych walizek na wyczerpującą wakacyjną podróż. Po przeczytaniu wielu rankingów, opinii i porad nie byliśmy w stanie określić jednoznacznie jaki rodzaj i model wybrać. Będąc przypadkiem w CH Reduta na zakupach wstąpiliśmy do Apeks. Miejsce takie samo, jak wszystkie inne małe sklepiki z walizkami i torbami (od pewnego czasu odwiedzialiśmy ich wiele - bez efektu).Po pobieżnym obejrzeniu asortymentu, kierując się do wyjścia zdecydowaliśmy się do krótkiej rozmowy z panią obsługującą sklep (wcześniej przy wejściu osoba ta zaoferowała nam pomoc, jednak odmówiliśmy zasłaniając się chęcią wyłącznie ogólnego zapoznania się z modelami i cenami walizek).Sprzedawczyni okazała się przemiłą osobą - poświęciła nam dobre 20 minut, zdejmując kolejne walizki, prezentując różne kolory, modele, zamknięcia. Fachowo doradziła najbardziej odpowiednie produkty. Podczas rozmowy chętnie dzieliła się opiniami na temat innych modelli, znanych nam wcześniej przedstawiając ich zalety i wady.Okazana nam pomoc i życzliwość zaowocowała tym, że kupiliśmy dwie identyczne walizki (w różnych kolorach) firmy, która przed wejściem do sklepu nie była nam znana. Ceny zakupionych walizek ( po przeprowadzonym później rozpoznaniu internetowym) okazały się jednymi z niższych na rynku.Podsumowując, dzięki życzliwości, fachowości i otwartości osoby sprzedającej w Apeks kupiliśmy walizki w najmniej oczekiwanym momencie decydując się na nieznany nam typ i model. Z perspektywy czasu zakup okazał się strzałem w dziesiątkę.

Piotrek_9

16.08.2013

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (1)
Moja torba ma...
Moja torba ma już dwa lata więc jej czas działalności powoli mija. Dlatego też postanowiłem poszukać jej następczyni czy też zastępczyni. Na początek udałem się do sklepu Apeks. Przez przeszkloną i czystą witrynę zobaczyłem, że w sklepie znajdowała się jedna pani z obsługi i żadnego klienta. Ekspedientka miała krótkie, rude włosy oraz duże, kolorowe kolczyki w uszach. Miała około 25 lat i około 160 cm wzrostu. Gdy wchodziłem wzrok mój i sprzedawczyni spotkał się. Pani nie powiedziała jednak do mnie nic. Gestu powitania także nie zauważyłem. Powiedziałem więc ja "dzień dobry" i dopiero wtedy usłyszałem "dzień dobry". Ekspedientka spytała czego poszukuję. Wyjaśniłem, że torby męskiej. Spytany zostałem czy ze skóry a gdy odpowiedziałem, że wszystko jedno nasza rozmowa się skończyła. Nie spytany zostałem już o nic. Dlaczego? Nie wiem. Oglądałem więc samotnie i w ciszy torby i walizki i jak się można domyśleć nic nie wybrałem. Bardzo mi w tym pomogła ignorancja sprzedawczyni. Szkoda, bo torbę i tak muszę kupić.

PAN

14.04.2012

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (2)

Apeks

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apeks?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

ODRADZAM wszystkim! Sklep...
ODRADZAM wszystkim! Sklep handluje rzeczami, których nie ma! Plecak kupiony i opłacony 17 października. Po tygodniu informacja, że wysyłka opóźni się do 28 października. 28 października CISZA. Na mojego maila odpowiedź, że sorry plecaki z dostawy miały dojść ale nie doszły, oddadzą mi kasę. 30 października zwrot pieniędzy. Pobawiliśmy się w zakupy przez dwa tygodnie i to byłoby na tyle! NIE POLECAM NIKOMU! No chyba, że ktoś wierzy w czary i magię...