Apeks

( 2.75 )

Opinie (6)

ODRADZAM wszystkim!

ODRADZAM wszystkim! Sklep handluje rzeczami, których nie ma! Plecak kupiony i opłacony 17 października. Po tygodniu informacja, że wysyłka opóźni się do 28 października. 28 października CISZA. Na mojego maila odpowiedź, że sorry plecaki z dostawy miały dojść ale nie doszły, oddadzą mi kasę. 30 października zwrot pieniędzy. Pobawiliśmy się w zakupy przez dwa tygodnie i to byłoby na tyle! NIE POLECAM NIKOMU! No chyba, że ktoś wierzy w czary i magię...

Przed udaniem się na wakacje postanowiłam zakupić walizkę

Przed udaniem się na wakacje postanowiłam zakupić walizkę, nauczona doświadczeniem z zeszłych lat, zależało mi na takiej, na której się nie zawiodę. Udałam się zatem do CH Reduta, gdzie szybko wpadł mi w oko sklep Apeks z torbami i właśnie walizkami. Bardzo miła Pani z dużą chęcią doradzała mi w zakupie walizki. Mogłam każdą zobaczyć, otworzyć, a Pani od razu informowała mnie, z jakiego materiału zrobiona jest dana walizka. Zastanawiałam się, czy cena jest odpowiednia, ale potem porównałam do sklepów internetowych i ceny różniły się nieznacznie, o około 10-20 zł. Walizka służyła i będzie służyła więc oceniam sklep naprawdę pozytywnie.

Od pewnego czasu poszukiwaliśmy nowych walizek na

Od pewnego czasu poszukiwaliśmy nowych walizek na wyczerpującą wakacyjną podróż. Po przeczytaniu wielu rankingów, opinii i porad nie byliśmy w stanie określić jednoznacznie jaki rodzaj i model wybrać. Będąc przypadkiem w CH Reduta na zakupach wstąpiliśmy do Apeks. Miejsce takie samo, jak wszystkie inne małe sklepiki z walizkami i torbami (od pewnego czasu odwiedzialiśmy ich wiele - bez efektu).Po pobieżnym obejrzeniu asortymentu, kierując się do wyjścia zdecydowaliśmy się do krótkiej rozmowy z panią obsługującą sklep (wcześniej przy wejściu osoba ta zaoferowała nam pomoc, jednak odmówiliśmy zasłaniając się chęcią wyłącznie ogólnego zapoznania się z modelami i cenami walizek).Sprzedawczyni okazała się przemiłą osobą - poświęciła nam dobre 20 minut, zdejmując kolejne walizki, prezentując różne kolory, modele, zamknięcia. Fachowo doradziła najbardziej odpowiednie produkty. Podczas rozmowy chętnie dzieliła się opiniami na temat innych modelli, znanych nam wcześniej przedstawiając ich zalety i wady.Okazana nam pomoc i życzliwość zaowocowała tym, że kupiliśmy dwie identyczne walizki (w różnych kolorach) firmy, która przed wejściem do sklepu nie była nam znana. Ceny zakupionych walizek ( po przeprowadzonym później rozpoznaniu internetowym) okazały się jednymi z niższych na rynku.Podsumowując, dzięki życzliwości, fachowości i otwartości osoby sprzedającej w Apeks kupiliśmy walizki w najmniej oczekiwanym momencie decydując się na nieznany nam typ i model. Z perspektywy czasu zakup okazał się strzałem w dziesiątkę.

Moja torba ma już dwa lata więc jej czas działalności

Moja torba ma już dwa lata więc jej czas działalności powoli mija. Dlatego też postanowiłem poszukać jej następczyni czy też zastępczyni. Na początek udałem się do sklepu Apeks. Przez przeszkloną i czystą witrynę zobaczyłem, że w sklepie znajdowała się jedna pani z obsługi i żadnego klienta. Ekspedientka miała krótkie, rude włosy oraz duże, kolorowe kolczyki w uszach. Miała około 25 lat i około 160 cm wzrostu. Gdy wchodziłem wzrok mój i sprzedawczyni spotkał się. Pani nie powiedziała jednak do mnie nic. Gestu powitania także nie zauważyłem. Powiedziałem więc ja "dzień dobry" i dopiero wtedy usłyszałem "dzień dobry". Ekspedientka spytała czego poszukuję. Wyjaśniłem, że torby męskiej. Spytany zostałem czy ze skóry a gdy odpowiedziałem, że wszystko jedno nasza rozmowa się skończyła. Nie spytany zostałem już o nic. Dlaczego? Nie wiem. Oglądałem więc samotnie i w ciszy torby i walizki i jak się można domyśleć nic nie wybrałem. Bardzo mi w tym pomogła ignorancja sprzedawczyni. Szkoda, bo torbę i tak muszę kupić.

Odwiedzałeś ostatnio Apeks?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Vip collection

(3.37 )

Barakuda

(3.68 )

Valentini

(4.36 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem