Saltrom

( 4.98 )

Opinie (2)

Pośród zwykłych czynności dnia codziennego

Pośród zwykłych czynności dnia codziennego, często spotykamy się z działalnością organizacji typu ngo, coraz częściej słyszymy o nich w prasie, tv . Gdy mają status pp możemy przekazać dla nich 1 % należnego podatku, stąd trwa „medialna” batalia, komu ten 1 % przekazać. Opinia tutaj przeze mnie zamieszczona, to wynik corocznej mojej obserwacji w działaniach statutowych tego podmiotu. Saltrom - Salezjański Ruch Troski o Młodzież jest stowarzyszeniem prowadzonym przez pedagogów, wychowawców, Salezjanów i wolontariuszy. Od kilku lat moje dzieci korzystały w okresie letnim z oferty przygotowanej na czas wakacji przez krakowski Saltrom. Działalność Saltromu na krakowskim rynku stowarzyszeń i fundacji trwa od ponad dwudziestu pięciu lat. W okresie przedwakacyjnym /kwiecień, maj/ powstaje od kilku lat inicjatywa „Salezjańskie lato”, przyjmowane są zapisy na odpłatny wypoczynek dzieci i młodzieży w czasie wakacji, który to pobyt przybiera formę turnusów wypoczynkowych np. pod żaglami, w formie tanecznej bądź też sportowej. Wolontariusze fundacji to osoby godne zaufania, z troską realizujący swoje zadania, w sposób bezbłędny, oddany najmłodszym podopiecznym. Koszty turnusów są niższe od komercyjnych, oferowanych przez biura podróży, bowiem Saltrom zabiega, by odpowiednio wcześniej pozyskać choć niewielką część funduszy od darczyńców, sponsorów. Zajęcia wakacyjne w mieście – w ramach półkolonii oferowane są bezpłatnie. Cała akcja Saltromu to opieka księży Salezjanów, pracowników Saltromu, wolontariuszy, którzy starają się zapewnić wypoczynek bezpieczny, aktywny, w duchu wartości chrześcijańskich. Ogrom świadczonej pomocy tutaj jest naprawdę wielki, tym bardziej, że działaniami są także całoroczne korepetycje, świetlica dla dzieci. Obsługa w Saltromie jak najbardziej profesjonalna, miła. Podczas wyjazdów wakacyjnych to pracownicy i wolontariusze sprawują opiekę nad dziećmi. Każdy dzień zorganizowany i dopięty jest w szczegółach Obsługa recepcyjna na miejscu w placówce, nie ważne, czy jest to kontakt mailowy, telefoniczny bądź już na miejscu bardzo pomocna i uczynna. Uśmiech i uczynność pracowników widać jak na dłoni gdy przekroczymy próg Różanej 5.

Odwiedzałeś ostatnio Saltrom?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Fundacja Puławskie Centrum Przedsiębiorczości

(5.00 )

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne

(4.98 )

Stowarzyszenie Księgowych w Koszalinie

(1.51 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem