alsen.pl

(3.74)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (29 z 45)

Nigdy nie było...
Nigdy nie było żadnych problemów

Pyjter

11.01.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Uważać na firmę.Alsen...
Uważać na firmę.Alsen i zadowolenie_pl to ta sama firma.Nazwa zadowolenie_pl to tragikomedia.Obsluga niekomptentna,arogancka.Obydwie firmy działają na zasadzie"sprzedaj i zapomnij".Przestrzegam i nie Polecam!!!

Niezweryfikowany Klient_Pz3U

29.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Błyskawiczna dostawa
Błyskawiczna dostawa

HubiCom

19.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa klienta,...
Fatalna obsługa klienta, brak kultury i wymyślanie problemów, żeby tylko utrudnić reklamację. Odradzam, polecam poczytać inne negatywne opinie. Mają także podejrzany procent uszkodzonego sprzętu, a na pytania do supportu odpowiadają, że za karę za ich zadanie zostajemy przesunięci na koniec kolejki oczekiwania na odpowiedź.

sm.

09.08.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

HubiCom

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Arkadiusz_426

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

zarejestrowany-uzytkownik

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Tomasz_2303

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wojciech_494

28.10.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

28.10.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konor

28.10.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_539

28.10.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

pE

28.10.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam,personel sklepu zdaje...
Witam,personel sklepu zdaje się dość pasywny. Nie próbuje lepiej ustalić potrzeb zadając dodatkowe pytania w związku z czym po wizycie w następnym sklepie odkryłem, że tak naprawdę inny sprzęt lepiej spełniał moje oczekiwania. W zakresie znajomości asortymentu jest bardzo dobrze, jednak momentami przedłużająca się cisza wzbudzała poczucie braku zainteresowania dalszym badaniem potrzeb. Obsługa była kulturalna i wyczerpująca jednak jedynie na pytania, które sam zadałem. Wnętrze odrobinę ciasne jednak brak kolejki umniejszył ten problem. Wybór był dość obszerny, chociaż wiele z rzeczy o, które pytałem nie były dostępne od ręki. Myślę, że skorzystałbym znowu z usług firmy Alsen, wiedząc już czego potrzebuję, po poradę wybrałbym inny sklep.

Konrad_302

28.10.2015

Placówka

Nie zgadzam się (0)
FIRMA ...
FIRMA ,, ALSEN ,, I ,,ZADOWOLENIE,, TO JEDNA WIELKA POMYŁKA, GDYŻ KUPUJĄC OD NICH ŻELAZKO BOSCH ZAPŁACIŁEM ZA ŻELAZKO DROŻSZE A DOSTAŁEM TAŃSZE GDY WYSŁAŁEM DO NICH MEILA I TELEFONOWAŁEM TO ODSYŁALI MNIE OD JEDNEGO DO DRUGIEGO A TERAZ SPRAWA SKOŃCZY SIĘ W SĄDZIE GDYŻ MÓJ MĄ JEST NA POWAŻNYM STANOWISKU I NIE DA SIĘ WODZIĆ ZA NOS.

zarejestrowany-uzytkownik

19.05.2015

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolony z...
Jestem zadowolony z zakupów. Rozsądne ceny, szybka realizacja i bardzo wygodny system dostarczania przesyłek do odbioru w najbliższym sklepie komputerowym.

zalogowany_użytkownik

08.09.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kompetentna obsługa, towar...
Kompetentna obsługa, towar elegancko pakowany do wysyłki... Minus za ceny - mogłyby być niższe.

Filip_110

03.09.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Moni_2

30.08.2013

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Obsługa wykazała się...
Obsługa wykazała się fachowością. Spośród kilku produktów do wyboru pomogła wyselekcjonować najlepszy dla mnie w krótkim czasie. Cena tego akcesorium była aż o 50% tańsza niż w konkurencyjnym sklepie w centrum handlowym. Jedyny mankament to lekka oziębłość obsługującego, można odnieść wrażenie, że jest się raczej tam niechciany.

zarejestrowany-uzytkownik

08.04.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
bardoz pozytywny wyglad...
bardoz pozytywny wyglad sklepu,natomiast najwiekszym uznaniem jest personel-miły,uprzejmy,pomocny i potrafi doradzic klientowi w sprawach zakupu tanego sprzetu,same ceny towaru sa jakie sa ale za dobra marke trzeba płacic.reasuujac według mnie sklep na bardoz wysokim pozoimie,jak na srednie maisto .bardzo polecam.

JELONEK_1

17.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (4)

alsen.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż alsen.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nigdy nie było...
Nigdy nie było żadnych problemów