Polo Market

( 3.68 )

Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.

Opinie (4143)

Zwracam się z ...

Zwracam się z zapytaniem czy w tej placówce jest zatrudnionych za mało pracowników czy też kierownik sklepu nie radzi sobie z zarządzaniem. Nie jest bowiem normalną sytuacją że pomimo kilkunastoosobowej kolejki do 1 pracującej kasy i uwag klienci dostają informację iż trwa przerwa. To chyba nie jest normalna sytuacja że na cały sklep zostawia się jednego pracownika do obsługi i to w porze dużego natężenia ruchu? W tym konkretnym sklepie taka sytuacja występuje bardzo często (ostatnia sytuacja która spowodowała że zdecydowałem się publicznie zadać to pytanie miała miejsce 13.10. w okolicach godziny 17.45) co wyróżnia go bardzo na minus na tle innych placówek tej sieci.

Beznadziejna obsługa,targ w ...

Beznadziejna obsługa,targ w sklepie byłby większy gdyby większą uwagę zwracali na klientów.Chcialam kupić w niedzielę ciasto ale nikt do mnie nie podszedł! W momencie poproszenia Panią z obsługi,Pani tylko odwróciła się plecami i ..poszła sobie!!! To nie pierwsza taka sytuacja!! Mimo że byłam stałą klientką już nigdy nie pójdę tam na zakupy.Panie pracują tam za karę.Tragedia

Sklep ogólnie fajny ...

Sklep ogólnie fajny z wyjątkiem jednej pani bardzo nie miła i nie uprzejma. Moim zdaniem pracuje na siłę. Mają w sklepie automaty w których można kupić kulkę automat pieniążka pobrał ale nie wydal kulki moje dziecko popłakali się podeszłam do pani z pytaniem co w takiej sytuacji pani pracująca w polo odwarknęła wręcz że ja to nie interesuje że to mój problem nie jej. Siedząc na kasie również jest nie miła.

Fantastyczny sklep

Witam w ciągu ostatnich dni robiłam zakupy w polo w Mieroszowie obsługa cudowna jestem starsza osoba i nie mogłam poradzić sobie ze znalezieniem towaru więc poprosiłam panią która wykładała warzywa z uśmiech pomogła mi zrobić zakupy tego co potrzebowałam zostawiając swoją pracę.dziekuje bardzo

Nie miła kierowniczka główna Polomarket w Stegnie

Kierowniczka główna niemiła według klientów. Dużo towaru po terminie. Ceny przy artykułach nie zgadzają się z cenami przy kasie. Owoce i warzywa często zgnite i brak rękawiczek jednorazowych i pojemników na zużyte rękawiczki. Koszyki brudne od dawna nie myte ani odkarzane aż lepią się do rąk.

Dobrze zaopatrzony i przestronny sklep

Dobrze zaopatrzony i przestronny sklep z uprzejmą i pomocną obsługą. Zaopatrzyłam się we wszystkie potrzebne produkty na niespodziewaną samodzielną kolacji z powodu nawałnicy.

Przeciętny

Nagminny zjawiskiem w tym sklepie jest to, zazwyczaj otwarta jest tylko i wyłącznie jedna kasa co w sposób kapitalny przyczynia się do wydłużenia czasu oczekiwania na obsługę. Rozstawione na sklepie palety uniemożliwiają swobodne przemieszczanie się.

Czysto, schludnie, bardzo przyjemnie

Na wejściu porządek przy stoisku z warzywami, później było trochę gorzej, bo stały nierozpakowane palety w przejściu, ale dało się je ominąć. Przy kasie bardzo miła i obrotna pani kasjerka.

Pozytywne wrażenia

W tym roku Polo zdecydowanie różni się od konkurencji w cenach warzyw i owoców. Są niższe od cen w powszechnie znanych dyskontach. Personel sklepu również zasługuje na pochwałę, jest pomocny, uczynny, doradza nie kierując się interesem sklepu, ale klienta. Bardzo pozytywne wrażenie z pobytu w sklepie.

Sklep coraz gorszy:(

Pamietam sklep z dawnych czasów, teraz niestety jest tylko gorzej, słaba obsługa, mały wybór towarów. Na plus lada z mięsem i wędlinami.

Polomarket promocje

W sobotę 19.06.2021 była promocja na filet z piersi kurczaka wysłano smm ale o godz 8. rano nie było już nic . Panie z mięsnego musiały się tłumaczyć nie za swoje winy . Nie rozumie po co te promocje tylko robicie ludzi w konia dla mnie promocja to towar powinien być cały czas do zamknięcia, już nie uwierzę w żadna promocje to był nie pierwszy raz

Czystość

Przyzwyczaiłam się do zakupów w POLO. Robiłam zakupy w kilku różnych oddziałach w mojej okolicy. Obsługa baaaardzo miła i pomocna. Niektórych produktów mały wybór, ale to mi nie przeszkadzało. Przeszkadza brak czystości, logicznego ułożenia produktów. Wszystko jest ułożone byle jak i byle gdzie, warzywa i owoce od jakiegoś czasu nie napawają optymizmem. Część zwiędnięta, inne na pół zgnite, sałata wręcz uparowana, przeterminowana.... Coraz częściej zaglądam do osiedlowego sklepu, warzywniaka na targowisku i mięsnego z mojego regionu. Towar ładnie ułożony, czyta podłoga, brak kurzu, warzywa i wędlina świeże i pachnące. Ceny podobne tylko więcej chodzenia. Jeśli w POLO nie zmieni się jakość towaru, zwłaszcza świeżego (marchewka, cebula, pietruszka, ogórek zielony...)to myślę, że klienci zaczną szukać innych miejsc na robienie sprawunków.

Promocje, które najczęściej nie działają

Promocje, które najczęściej nie działają w pierwszy dzień, to już norma. Kilka reklamacji klientów i dopiero, ktoś zgłasza problem .Mam wrażenie, że chodzi o fakt, niesprawdzania paragonów na miejscu. Człowiek dojedzie do domu i dopiero jest zdziwiony

Bardzo niemiła obsługa

Bardzo niemiła obsługa (Ukrainka) Pani zawyża ceny pieczywa ,a po zwróceniu uwagi nie usłyszałam przepraszam. Rzuciła mi 30 groszy/powinna zwrócić 40 groszy.

Jestem oburzona zachowaniem kierowniczki sklepu.

Jestem oburzona zachowaniem kierowniczki sklepu. Wróciłam do sklepu, ponieważ kupiłam masło, które miało być w cenie 3,33zl przy zakupie 3 sztuk. Promocja nie naliczyła się na paragonie. Chcąc wyjaśnić sytuację próbowałam podejść z kierowniczką do lodówki. Podejście nie było takie proste, ponieważ pani gdzieś znikała kompletnie mnie lekceważąc. Pokazuje jej, że jest kartka kup 3 zapłać 3,33 zł za sztukę i tak też zrobiłam. Kierowniczka twierdzi, że ta kartka dotyczy masła, którego już nie ma. Ale innej ceny tam nie było! Pusty karton po ponoć właściwym maśle nawet nie był opisany jaka to firma żeby mogło mi to dać do myślenia. Moim zdaniem jest to celowy chwyt sprzedażowy! Celowe wprowadzanie klienta w błąd! Próbując wywalczyć swoje mówię do Pani kierownik, że nie podoba mi się ta sytuacja....i tu już widzę jej plecy ! Kompletne lekceważenie i brak szacunku dla klienta. Dogoniłam ją i kontynuuje to co miałam do powiedzenia. Żądam zwrotu różnicy w cenie ponieważ nie ma innej ceny tego produktu. Wtedy usłyszałam, że po to są czytniki cen na sklepie żeby sobie sprawdzić ile co kosztuje, że nie wszędzie muszą być ceny. Kompletnie się z tym nie zgadzam! Tym bardziej jeśli mówimy o promocji za zakup 3 produktów niby jak czytnik ma mi pokazać właściwą cenę? Jest mi przykro, że tak zostałam potraktowana w sklepie, w którym robię zakupy bardzo często. Ale to się zmieni to były moje ostatnie zakupy w tym miejscu.

Co chwilę zmienia się ułożenie produktów na półkach

Dlaczego w czasie pandemii co chwilę zmienia się ułożenie produktów na półkach. Przecież to wydłuża czas robienia zakupów bo niczego nie można znaleźć

Odwiedzałeś ostatnio Polo Market?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem