Karczma Ochodzita

(3.64)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (16 z 21)

Zdecydowanie nie polecam....
Zdecydowanie nie polecam. Zamówiłem kapusnice, a otrzymałem kwaśnice. Zawołałem kelnera, który zniknął z zupą na pół minuty po czym przyniósł mi tę samą zupę tylko zabielona. Żona nie zjadła bo ja wstępie znalazła długi czarny włos. Pierogi wyglądały i smakowały jakby moczyły się tydzień w wodzie.

niezalogowany-uzytkownik

13.01.2024

Infolinia

Jedzenie dobre ,...
Jedzenie dobre , czas oczekiwania spory lecz zawsze ludzi sporo. Porcje całkiem przyzwoite czasem panuje chaos na sali ale miejsce godne polecenia :)

Pyjter

11.01.2023

Odwiedziliśmy Karczmę w...
Odwiedziliśmy Karczmę w środę 15.09.2021 ok.godz 19 oczywiście z zamiarem zjedzenia czegoś dobrego. Stek z zielonym pieprzem podobno pyszny.Rosół z makaronem bardzo dobry, ale żeby nie było tak słodko jest trochę gorzko.Placki ze śmietaną/nie wiem dlaczego nazwano je poleśnikami.Poleśniki to placki pieczone w piekarniku na liściach z kapusty ,najlepiej suszonych.Krojone zapiekane w śmietanie z masłem.Takie jadłam dawno temu w domu/.Wracając do placków zimne szare głąbiaste, następne ze szpyrkami tak samo zimne z wysuszonym spieczonym mięsem.Niestety wyszliśmy głodni nie można tego było zjeść. Jest to nasza ulubiona potrawa.Proszę pojechać do Fojta w Wiśle Jaworniku i skosztować jak mają smakować placki.Pieczone zawsze na bieżąco.Obsługa super.Kelner miły speszony naszymi uwagami,ale to nie Jego wina tylko kuchni.Mogliśmy reklamować niestety nie mieliśmy czasu czekać ,byliśmy z dzieckiem, a pora już późna.Napewno jeszcze wrócimy, oczywiście na placki.

Niezweryfikowany Klient_N2uI

17.09.2021

Kontakt online

Nie bede tutaj...
Nie bede tutaj opisywal jakosci jedzenia bo jak w wiekszosci tego typu przypadkowo napotkanych miejscach stosunek jakosci do ceny pozostawia wiele pytan jeszcze w naszym kraju.Nie wyszedlem z karczmy glodny, to juz cos! Chcialem jednak opisac sytuacje w toaletach. Od 2004 roku jestesmy czlonkami UE a w karczmie do dyspozycji klientow nadal mozna obsluzyc sie szarym papierem toaletowym, ubikacja byla bardzo zaniedbana i po prostu odrzucajaca. Nie polecam isc do ubijkacji przed jedzeniem. Kazdy z osobna spoglada na ten fakt wlasnym zdaniem, jak dla mnie ta ubikacja byla po prostu smierdzaca. Nie polecam. Co do obslugi, pomijajac fakt ze braku husteczek , serwetek czegokolwiek, nie bede sie juz czepial ze noszenie tacek w dwoch rekach wyglada co najmniej jak z filmow lat '70.

Niezweryfikowany Klient_sePv

15.06.2020

Obawiam się że...
Obawiam się że wymieniono kadrę pracowniczą w tej karczmie. Jeszcze pół roku temu, jedzenie było bardzo dobre w rozsądnej cenie a obsługa miła. Niestety latem coś się zepsuło, byłam 3 razy i za każdym razem było coraz gorzej. Długo czekaliśmy na kelnera, jedzenie było nie doprawione, zamiast polędwiczek otrzymaliśmy schab... szkoda czasu i pieniędzy.

Niezweryfikowany Klient_hVzb

19.10.2019

Sprawdzam smaki lokalne...
Sprawdzam smaki lokalne i przyszła kolej na ten lokal. Przy okazji wizyty na Trójstyku i w Koniakowie (po 30 latach), chcieliśmy zjeść coś smacznego. Sprawdzałem opinie przed wyjazdem i ogólna ocena wskazywała, że będzie dobrze. Niestety rzeczywistość to zimny prysznic. Kwaśnica - ikona gór, okazała się być zwykłym kapuśniakiem. Filet z kurczaka grilowany - wnuczki, okazał się być twardą podeszwą bez smaku. Ikoną obiadu był "warkocz Maryny", pasek polędwicy przeplatany paskiem boczku. Mięso było letnio/zimne. Ale mówię - cóż, spróbuję. Boczek gumowy - nie do ukrojenia, ani przegryzienia. Polędwica w środku surowa. Oddałem danie kelnerowi i poprosiłem, żeby odniósł do kuchni, z informacją, że to danie jest niejadalne. Przyszedł i powiedział - po góralsku, że danie jest "OK". Gdy poszedłem płacić przy barze i wyjaśnić sprawę pojawił się człowiek z moim daniem. Myślałem, że to kucharz. Okazało się, że właściciel. Zaproponowałem mu, aby spróbował zjeść boczek lub surowe mięso. Stwierdził, ze srogą miną - w języku górali, że danie jest "OK' i nie wiadomo czego się czepiam. Tak więc, nie uznaje mojej reklamacji. Mogłem nie zapłacić i wezwać Policję, ale na urlopie nie będę się użerał z mądrym inaczej. Obsługa kelnerska powolna - i zerową empatią dla klienta. Omijajcie to miejsce z daleka - obchodzita to! Jadłem wiele razy po drodze w Wiśle "U Karola". Gdybym wiedział, że reprezentuje taki standard podejścia do klienta, to moja noga by tam nie postała, a kolejny raz odwiedził bym sprawdzony i kulturalny lokal.

Klient_0Dr2

26.07.2019

Nie rozumiem limitu...
Nie rozumiem limitu płatności kartą powyżej 30 zł skoro opłaty od tranzakcji dla karczmy są procentowe i zazwyczaj wynoszą 0,2-0,3 procent od kwoty (tzn. np. od 10 zł 2-3 grosze). Inne opłaty związane z obsługą terminali płatniczych są stałe. Jeżeli jest inaczej, sugeruję zmianę operatora tranzakcji bezgotówkowych. Poza tą "drobną" niedogodnością..., to bardzo ładne miejsce i zimą i latem :) (pomijając uszkodzone barierki na tarasie zewnętrznym, ale rozumiem jak do tej pory szczęśliwie jeszcze nikt nie spadł, w tym miejscu apel do rodziców aby zwracali baczną uwagę na swoje pociechy).

zarejestrowany-uzytkownik

21.02.2019

RESTAURACJA PRZEPIEKNA, JEDZIENIE...
RESTAURACJA PRZEPIEKNA, JEDZIENIE WSPANIALE;) OBLUGA BARDZO MIŁA POLECAM

CZARNAMAMBA_1

18.04.2015

Karczmę odwiedziliśmy w...
Karczmę odwiedziliśmy w szczycie zimowego sezonu. Położona jest w malowniczej scenerii i utrzymana w prawdziwym góralskim klimacie. Musieliśmy czekać około 40 minut na stolik. Niestety była to cena za chęć spróbowania potraw w naprawdę dobrej restauracji. Jedzenie było przepyszne, syte i nie byliśmy w stanie zjeść wszystkiego. Obsługa Karczmy bardzo szalona i zakręcona. Masa śmiechu i życzliwej atmosfery - typowo góralski lokal z pyszną kuchnią.

Marcin_2136

08.01.2015

Karczmę Ochodzita odwiedziliśmy...
Karczmę Ochodzita odwiedziliśmy wraz ze znajomymi w Dzień Kobiet tego roku. Pomimo dość późnej, wieczornej godziny, parking był pełen samochodów. Po wejściu do środka okazało się, że mamy sporo szczęścia, gdyż wolne były zaledwie dwa stoliki. Wnętrze było przytulne i ciepłe. W porównaniu do podobnych obiektów tego typu w okolicy, miało sporo klimatu. Widać, że właściciele dbają o każdy detal, by klienci czuli się tu wyjątkowo. Atmosferę wieczoru podsycała grająca z przytupem góralska kapela, która pomimo wielkiego postu porwała niektórych gości do tańca. Pomimo pełnej restauracji kelner podszedł do nas niemal natychmiast - widać, że liczba osób z obsługi była dostosowana do panującego ruchu. Po wyborze dać z karty złożyliśmy zamówienie. Nasza grupa liczyła 9 osób i każdy wybrał coś innego. Niezdecydowanym w wyborze pomógł miły kelner, który doskonale potrafił wstrzelić się w gust, pytając o preferencję i smak. Obsługa w tym miejscu nie jest jak w typowych restauracjach. Kelnerzy ubrani w regionalne stroje są wyluzowani, posługują się góralską gwarą i chętnie wdają się w rozmowę z klientami, co oceniam na plus. Wielkość porcji w porównaniu do cen wręcz niemożliwa. Średnia cena drugiego dania to 25zł, a porcja jest taka, że nie tylko kobiety, ale i postawni mężczyźni mieli problem ze zjedzeniem dania w całości. Ja zamówiłam pieczoną karkówkę z zapiekanymi ziemniaczkami i surówkami. Mięso było delikatne, rozpływało się w ustach, a sos dobrze zrobiony. Dania miały naturalny smak bez żadnych sztucznych "ulepszaczy". Większość z osób miała jako dodatek do dania te same dwa rodzaje surówek, co świadczy o ich świeżości. Z racji tego, że nasza wizyta była w Dzień Kobiet, każda z Pań otrzymała od kelnera tulipana. Rzadko można spotkać się z tak miłym gestem. Miejsce oceniam na szóstkę z plusem. Nie znalazłam ani jednego elementu, do którego można byłoby się przyczepić. Na pewno wrócimy tam nie raz.

Vainamoinena

15.03.2014

Miejsce w pełni...
Miejsce w pełni zauroczyło mnie swoim klimatem. Z usług tej restauracji korzystałem już kilkukrotnie, zawsze w pełni usatysfakcjonowany opuszczałem lokal. Obsługa lokalu bardzo przyjazna i otwarta na ludzi, człowiek wchodząc tam po raz pierwszy czuję się zupełnie jakby znał wszystkich. Jeżeli chodzi o asortyment i kartę menu, jest ona bardzo bogata i w pełni zadowoli gusta smakoszy. Produkty używane w restauracji są zawsze świeże i pachnące, co zapewnia wspaniały smak potraw. W weekendy przygrywa na żywo kapela góralska, co w jeszcze większym stopniu dodaje temu miejscu uroku. Jeżeli szczęście dopisze i trafimy na słoneczną aurę z tarasu widokowego rozpościera się wspaniały widok na górskie szczyty tatr. Miejsce jak najbardziej godne polecenia.

Kamil_720

16.11.2012

Karczma Ochodzita mieści...
Karczma Ochodzita mieści się przy drodze do Koniakowa w bardzo ładnym miejscu z widokiem na góry. jest to górska karczma z lokalnymi potrawami. Przed lokalem znajduje się duży parking oraz taras widokowy ze stolikami. W środku panuje sympatyczny, góralski wystrój. Kelnerzy ubrani są w regionalne stroje co dodaje klimatu. Na zewnątrz jak i w środku było czysto. podczas mojej wizyty było sporo ludzi ale udało się zaleście wolny stolik. Porcje jedzenia są bardzo duże i smaczne a cena przyzwoita. Jedynym minusem podczas mojej wizyty było to, że moi znajomi dostawali na raty dania. Najpierw drugie danie potem pierwsze po upomnieniu się. Ogólnie karczma godna polecenia.

Agnieszka_3050

29.08.2012

Pewnej niedzieli wybrałam...
Pewnej niedzieli wybrałam się ze znajomymi na obiad do Koniakowa do karczmy Ochodzita. Bardzo ładna regionalna karczma położona w przepięknym miejscu. Już po parkingu można było się spodziewać, ze w Karczmie jest dużo klientów. Tak też było, ale udało nam się znaleźć wolny stolik. Obsługa kelnerska na najwyższym poziomie. Jedzenie przepyszne i duże porcje.

Obserwator_12

14.06.2012

Karczma przypadnie na...
Karczma przypadnie na pewno do gustu wszystkim tym którzy lubią góralskie jedzenie, menu w tym zakresie jest bardzo szerokie, możemy zamówić każdy znany regionalny przysmak czy napitek. Podawane porcje są tak duże że ciężko sobie z nimi poradzić, wszystko na prawdę znakomite, robione ręcznie, a nie jak to często bywa - z mrożonki. Wszytko to przy grającej kapeli góralskiej. Zamówienia podawane są dość szybko, warto też wspomnieć że jest tam na prawdę tanio, ceny miło zaskakują czego nie spotyka się dość często. Ruch jest duży, choć karczma położona jest na uboczu, ale dzięki temu z okien mamy piękny beskidzki krajobraz. Polecam, według mnie najlepszy tego typu lokal w rejonie od Żywca po Wisłę

Szczepan_12

11.06.2012

Nie zgadzam się (2)
Jadąc do Koniakowa...
Jadąc do Koniakowa nie sposób przeoczyć Karczmy (zaraz koło drogi)- klimat góralski, personel w strojach regionalnych-naprawdę przyjemnie się na to wszystko patrzy, szczególnie, że jest czysto i ciepło. Pan/Pani bardzo uprzejmi i mili: "Dzień dobry", "Jak tam danie, smakuje?", można chwilę porozmawiać, a nawet sami doradzają i to jest super. Ceny nie są niskie, ale jak się już dostanie potrawę (a są naprawdę duże) to cena staje się adekwatna (i nawet pakują na wynos), a wybierać jest w czym:) Warto się wybrać:)

Justyna_1124

05.03.2012

Po pierwsze piękne...
Po pierwsze piękne widoki z restauracji, za równo latem jak i zimą. Parking duży i przestronny. Wnętrze restauracji bardzo klimatyczne, w tle rozbrzmiewa góralska muzyka. Obsługa bardzo miła i sympatyczna, ubrana w typowe góralskie stroje. Bardzo szybko podchodzi do klienta z menu. Chętnie wyjaśnia wszelkie wątpliwości z wiązane z regionalnymi nazwami których nie zawsze rozumiałam. Menu bardzo rozbudowane, każdy znajdzie coś dla siebie. Gdy złożymy zamówienie bardzo szybko otrzymujemy napój, na jedzenie czekamy ok 15 minut. Porcje ogromne, jedzenie pyszne, bardzo oryginalnie podane. Polecam ten lokal, obsługa fantastyczna, jedzenie wyśmienite, a ceny bardzo przystępne.

Marta_863

28.11.2010

Nie zgadzam się (2)

Karczma Ochodzita

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Karczma Ochodzita?