Anna

(2.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

W poszukiwaniu butów...
W poszukiwaniu butów weszłam też do sklepu „Anna”. Bardzo miła Pani spytała się w czym może mi pomóc, ale podziękowałam, chcąc samej zapoznać się z ofertą sklepu. Wybór w damskim obuwiu był szeroki - półbuty, sandały, obuwie sportowe. Zauważyłam, że również jest szerokie zróżnicowanie cenowe. W sklepie było zarówno obuwie skórzane w wyższej cenie, jak i wyroby skóropodobne, w cenie niższej. Ponieważ spodobał mi się jeden model sandałów poprosiłam Panią o sprawdzenie, czy jest mój numer. Pani podała mi właściwą parę. Po przymierzeniu okazało się, że jednak nie do końca mi pasuje ich wygląd. Poprosiłam jeszcze o podanie innej pary obuwia, Pani równie miło mnie obsłużyła. Gdy nie zdecydowałam się na zakup obuwia, Pani nadal był uprzejma i zaprosiła w następnym tygodniu, po nowej dostawie towaru, bo może wówczas coś znajdę dla siebie. Z chęcią wrócę do tego sklepu ze względu na obsługę, jednak przeszkadza mi fakt, że w tym sklepie nie mogę zapłacić kartą.

Katarzyna_3042

23.06.2014

Placówka

Nakło nad Notecią, Gimnazjalna 4

Nie zgadzam się (0)
Dziś zakończyła się...
Dziś zakończyła się moja męka związaną z reklamacją obuwia zakupione w wymienionym sklepie. Kupiłam je w listopadzie, w grudniu okazało się że się porwały-odpadała pieta. Postanowiłam je zareklamować. Czekałam najpierw dwa tygodnie czy uznają reklamację. Ppowiedzieli ze przyślą inne buty, jeśli się spodobają, to je dostanę w zamian. Nie okazały się interesujące, prosiłam o inne rozwiązanie mojej sprawy. Po kolejnym tygodniu okazało się że identyczne buty, które reklamowałam znalazły się już na magazynie i że mi je wyślą. Czekałam kolejne dwa tygodnie aż przyjdę pocztą. Dziś okazało się że tych butów to jednak na magazynie nie było (została okłamana) i w rezultacie dostałam zwrot pieniędzy. Ogólnie nie polecam tego sklepu. buty cienkiej jakości, drogie i jak napisałam są potężne problemy z reklamacją, gdy się coś stanie. A do tego fatalny kontakt ze sprzedawcą, bo pomimo podania numeru telefonu, musiałam za każdym razem iść do sklepu osobiście. Fatalnie. NIE polecam !

spostrzegawcza_1

25.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Anna

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Anna?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W poszukiwaniu butów...
W poszukiwaniu butów weszłam też do sklepu „Anna”. Bardzo miła Pani spytała się w czym może mi pomóc, ale podziękowałam, chcąc samej zapoznać się z ofertą sklepu. Wybór w damskim obuwiu był szeroki - półbuty, sandały, obuwie sportowe. Zauważyłam, że również jest szerokie zróżnicowanie cenowe. W sklepie było zarówno obuwie skórzane w wyższej cenie, jak i wyroby skóropodobne, w cenie niższej. Ponieważ spodobał mi się jeden model sandałów poprosiłam Panią o sprawdzenie, czy jest mój numer. Pani podała mi właściwą parę. Po przymierzeniu okazało się, że jednak nie do końca mi pasuje ich wygląd. Poprosiłam jeszcze o podanie innej pary obuwia, Pani równie miło mnie obsłużyła. Gdy nie zdecydowałam się na zakup obuwia, Pani nadal był uprzejma i zaprosiła w następnym tygodniu, po nowej dostawie towaru, bo może wówczas coś znajdę dla siebie. Z chęcią wrócę do tego sklepu ze względu na obsługę, jednak przeszkadza mi fakt, że w tym sklepie nie mogę zapłacić kartą.