Aviva Direct

( 5.00 )

Opinie (6)

Polisa OC była wykupiona jako wznowienie

Polisa OC była wykupiona jako wznowienie. Po opłaceniu składki za 1 półrocze, po kilku miesiącach sprzedaliśmy auto . Nie został zgłoszony wniosek o zwrot nadpłaty a z czasem zapomniałem o tym. Po upływie opłaconego półrocza przyszedł e-mail aby wskazać nr. konta do zwrotu nadpłaty, która po 2 dniach była na koncie. Tego się nie spodziewałem. Gdyby jeszcze łatwiej można było kontaktować się z firmą to byłoby super. Za każdym połączeniem trzeba od nowa naświetlić temat, ale tak działają wszystkie infolinie.

Zawarcie ubezpieczenia komunukacyjnego bardzo sprawnie

Zawarcie ubezpieczenia komunukacyjnego bardzo sprawnie przebiegło. Natomiast likwidacja szkody, którą miałem w dn.06.06.2013 r. jest skandaliczna. Ponieważ auto jest na gwarancji co podałem zgłaszając szkodę i wartość tej szkody oraz naprawę auta może dokonać tylko stacja autoryzowana firmy Hyundai to od razu podałem że odszkodowanie należy przekazać tej firmie w oparciu o jej fakturę. W przysłanym do mnie emailu z dokonanym kasztorysem przez ubezpieczyciela też uwzględniono możliwość naprawy w stacji autoryzowanej. Niestety mimo tej wiadomości dzisiaj przekazano mi kwotę ubezpieczenia wg. swojego wyliczenia nie czekając aż dokonam naprawy w serwisie.

Pewnego dnia zadzwonił do mnie konsultant z ubezpieczalni

Pewnego dnia zadzwonił do mnie konsultant z ubezpieczalni chcąc przedstawić mi ofertę ubezpieczenia auta. Poprosiłem o telefon popołudniu ponieważ w chwili obecnej byłem zajęty. Mimo mojemu zdziwieniu zgodnie z ustaleniami o danej godzinie zadzwoniła Pani ponownie. Niestety gdy dowiedziała się że moje ubezpieczenie kończy się za kilka miesięcy, nie przekazała już żadnych informacji i stwierdziła że zadzwoni przed końcem okresu gdy kończy się ubezpieczenie.

totalny chaos

totalny chaos, brak kompetentnej osoby na infoliniii, bardzo długi okres oczekiwania dosłownie na Wszystko, wyplata odszkodowania po 3 tygodniach, brak auta zastępczego i każą tylko czekać nic więcejTylko jedna Pani z likwidacji szkód potrafi kompetentnie odpowiadać ale nikt nie chce z nią łączyć nie radze mieć rozbitego auta z winy kierowcy, który posiada ubezpieczenie w avivie

Chciałam dokonać wyliczenia składki na ubezpieczenie

Chciałam dokonać wyliczenia składki na ubezpieczenie ruchomych elementów mieszkania. Infolinia oddzowniła, przedstawiła ofertę, ale miała przesłac całość na miala. Pamiętam, że ofeta (patzrąc teraz z perspektywny czasu) była dość atrakcyjna. Do dziś nie otrzymałam wiadomości. Ciężko mi więc porównać konkurencyjne oferty...

Ponieważ w najbliższym czasie będę musiał dokonać

Ponieważ w najbliższym czasie będę musiał dokonać ubezpieczenia samochodu, przypomniało mi się zdarzenie związane z obecnym moim ubezpieczycielem i opiszę moje doświadczenia z nim związane. W ubiegłym roku zdecydowałem się wykupić ubezpieczenie OC w Aviva Direct. Oczywiście najważniejszym kryterium wyboru była cena. Wszystkie informacje dotyczące produktu otrzymałem przez telefon i po analizie oferty innych ubezpieczycieli zdecydowałem się tę firmę. Nawiązanie współpracy i załatwienie wszelkich formalności z wykupieniem polisy wspominam bardzo pozytywnie i gotów byłbym przyznać za tą część współpracy najwyższe noty. Wszelkie formalności załatwione zostały przez telefon, email oraz pocztę. Po zakończonej rozmowie telefonicznej, w niecałą godzinę później, dysponowałem już elektroniczną formą polisy, którą mogłem sobie wydrukować. Po paru dniach otrzymałem pocztą oryginały dokumentów, które trzeba było podpisać i kopię odesłać do ubezpieczyciela. Szybko i sprawnie za niską cenę. Obsługujące mnie osoby były miłe i kompetentne. Udzielały wszelkich możliwych wyjaśnień i odpowiedzi na moje pytania i przedstawiły w sposób jasny i zrozumiały ofertę. Udzielono mi informacji o wszelkich możliwych zniżkach i rabatach. Ponadto wykonałem tylko jeden telefon. Później to do mnie telefonowano i to dokładnie w porze, którą ja określiłem. Nie było częstych i nachalnych wcześniejszych telefonów naciskających na szybsze zakończenie formalności Niestety na tym muszę zakończyć pozytywy. Kolejny mój kontakt miał miejsce latem ubiegłego roku, kiedy inny kierowca najechał na tył mojego samochodu. Zgłoszenie szkody nie nastarczyło problemu. Jednak nie mogłem się później doprosić informacji o dokumentacji, którą powinienem dostarczyć. Zgłaszając szkodę zostałem poinformowany, iż w przeciągu tygodnia otrzymam pocztą wnioski do wypenienia oraz informacje jakie inne dokumenty muszę jeszcze dostarczyć. Poporosiłem o przesłanie mi tej całej korespondencji emailem, jednak z niezrozumiałych względów nie chciano tego uczynić. Po dwóch tygodniach, w czasie których oczywiście nie otrzymałem żadnej przesyłki, zadzwoniłem ponownie. Po dłuższym wyjaśnianiu sprawy, okazało się, że nie wysłano korespondencji do mnie. Oczywiście wraz z przeprosinami otrzymałem zapewnienia, iż teraz to już na pewno przesyłka zostanie wysłana. Kiedy jednak minęły kolejne dwa tygodnie, ponownie zadzwoniłem i ponownie okazało się, że nie wysłano korespondencji. Nie byłem tym razem miły i wyrozumiały, a w trakcie rozmowy zażądałem wysłania wszelkich informacji i wzorów dokumentów także w formie elektronicznej. Następnego dnia otrzymałem na mój adres email żądane informacje. Po tygodniu dostarczono również dokumenty pocztą. Po zgromadzeniu całej potrzebnej dokumentacji, przesłałem zeskanowane dokumenty na wskazany w liście adres email. Po ponad dwóch tygodniach postanowiłem dowidzieć się czegokolwiek na temat zgłoszonej przeze mnie szkody, ponieważ nie otrzymałem przez ten okres czasu żadnej informacji. Okazało się, że nic się nie dzieje w mojej sprawie, ponieważ nie dotara jeszcze moja dokumentacja. Oczywiście nie potrafiono mi wyjaśnić jak przez prawie tydzień czasu mogła nie dotrzeć wiadomość emailowa. W końcu otrzymałem informację, że jeszcze nie przeczytano tej wiadomośc i lepiej wysłać emailk na inny adres, co też zaraz po zakończeniu rozmowy uczyniłem. Po kolejnych 5 dniach zatelefonowałem ponownie i kolejny raz uraczono mnie informacją, iż nie otrzymano majego emaila, który jednak się odnalazł w trakcie rozmowy, gdy poinformowałem że dysponuję kopiami przesłanych wiadomości i jest to argument na złą wolę firmy. Sądzę, że z premedytacją przedłużano rozpatrzenie mojego zgłoszenia i nie przekazywano prawdziwych informacji na temat wysłania oraz otrzymania dokumentacji. Zwlekanie z przesłaniem informacji do mnie oraz nie odbieranie moich wiadomości wydłużyło o prawie 2 miesiące rozpatrzenie mojego zgłoszenia, a przecież przy podpisywaniu umowy udowodniono, że można wszystkie formalności załatwić sprawnie i szybko.

Odwiedzałeś ostatnio Aviva Direct?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.78 )

Avus Polska

(0.50 )

AXA

(3.74 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem