KAREL 2

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wybrałem się na...
Wybrałem się na przedmieścia Bielska, by poszukać klosza do lampy stojącej. Zachęcony reklamą w internecie, wybrałem firmę Karel 2. Niestety, czas poświecony na wyszukanie sklepu, dojazd i oczekiwania uznaję za zupełnie stracony. Mimo braku klientów w salonie, nikt z trzech siedzących za ladami pracowników, nawet na mnie nie zwrócił uwagi, bo byli zajęci wpatrywaniem się w monitory komputerów. Po zapytaniu jednego z pracowników o klosz, otrzymałem lakoniczne stwiedzenie, bym poszukał sobie sam!. Krązyłem po salonie blisko 20 minut. Nikt z pracowników mi nie pomógł, nikt o nic nie zapytał, poczułem się bezradny, zagubiony, niepotrzebny w tym salonie. Opuściłem to miejsce w poczuciu zażenowania, że tak traktuje się tutak klienta. Nigdy więcej nie zawitam do tego salonu.

zarejestrowany-uzytkownik

13.01.2012

Placówka

Bielsko-Biała, Katowicka 180

Nie zgadzam się (17)

KAREL 2

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KAREL 2?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wybrałem się na...
Wybrałem się na przedmieścia Bielska, by poszukać klosza do lampy stojącej. Zachęcony reklamą w internecie, wybrałem firmę Karel 2. Niestety, czas poświecony na wyszukanie sklepu, dojazd i oczekiwania uznaję za zupełnie stracony. Mimo braku klientów w salonie, nikt z trzech siedzących za ladami pracowników, nawet na mnie nie zwrócił uwagi, bo byli zajęci wpatrywaniem się w monitory komputerów. Po zapytaniu jednego z pracowników o klosz, otrzymałem lakoniczne stwiedzenie, bym poszukał sobie sam!. Krązyłem po salonie blisko 20 minut. Nikt z pracowników mi nie pomógł, nikt o nic nie zapytał, poczułem się bezradny, zagubiony, niepotrzebny w tym salonie. Opuściłem to miejsce w poczuciu zażenowania, że tak traktuje się tutak klienta. Nigdy więcej nie zawitam do tego salonu.