Bilscy

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Przeglądając ostatnio wizytówki...
Przeglądając ostatnio wizytówki w portfelu natknęłam się na wizytówkę gabinetu dentystycznego i uświadomiłam sobie, że minęło pół roku od ostatniej wizyty i najwyższy czas na rutynowa kontrolę chociaż. Więc, gdy następnego dnia mijałam budynek, w którym mieści się gabinet, postanowiłam wejść się umówić. Gabinet zlokalizowany jest na parterze po prawej stornie, przed drzwiami na ścianie widoczna jest tablica i godziny przyjęć pana doktora, bądź pani doktor. Wchodząc do środka możemy usłyszeć charakterystyczny dźwięk, który informuje panią pielęgniarkę o nowym gościu w rejestracji, która czasem przebywa w gabinecie. Poczekalnia, która jest zarówno miejscem, gdzie można się zapisać na wizytę, oraz zrelaksować słuchając muzyki to miejsce bardzo przyjemne i gustownie urządzone. Drewniana rama dużego lustra zawieszonego na ścianie ładnie komponuje się z zielenią kwiatów, oraz bufetem pani recepcjonistki. Sama osoba pani pielęgniarki, zawsze wyróżnia się najwyższą kulturą i zrozumieniem wobec pacjentów. Gdy się zapisywałam pielęgniarka w białym schludnym fartuchu precyzyjnie dopasowała termin wizyty do planów moich i grafiku doktora. Na koniec zapisała datę mojej wizyty na karteczce, aby nie zapomniała o jej terminie i pożegnała miłym słowem i uśmiechem.

Asupra

23.04.2012

Placówka

Częstochowa, Armii Krajowej 1/3

Nie zgadzam się (0)
Moja pierwsza wizyta...
Moja pierwsza wizyta w tym gabinecie była spontaniczna, ponieważ dawno nie sprawdzałam stanu uzębienia, postanowiłam wejść i zapytać czy jest taka opcja i czy jest bezpłatna. Pani w recepcji poinformowała mnie, że mogę chwilę poczekać i pan doktor mnie przyjmie bezpłatnie, ponieważ posiadają umowę z NFZ. Po chwili otworzyły się drzwi do gabinetu i wyszedł Pan doktor, który żegnał pacjenta i zaprosił mnie do środka. W tym czasie sympatyczna pani pielęgniarka zakładała mi kartę pacjenta. Gabinet był bardzo przestronny i nowoczesny. Lekarz używał maseczki, oraz jednorazowych gumowych rękawiczek. W gabinecie panowała bardzo sympatyczna atmosfera. po badaniu zostałam poproszona na fotel przy biurku i pan dr dokładnie opisał mi stan mojego uzębienia. Sprawił na mnie wrażenie bardzo rzetelnego i szczerego. Odpowiedział na każde moje pytanie. Poświęcił mi tyle czasu ile potrzebowałam. Po wszystkim zaproponował zapisanie się w dogodnym dla mnie terminie w recepcji. Wychodząc odprowadził mnie do drzwi gabinetu witając kolejnych pacjentów i żegnając się ze mną uściskiem ręki. Moją uwagę zwróciło to, że w poczekalni siedziało sporo małych pacjentów. Jak wiadomo dzieci boją się dentysty, jednak najwyraźniej nie tego, ponieważ nowoczesne leczenie nie zna słowa "ból". Zarówno gabinet jak i sama poczekalnia sprawiała wrażenie przyjaznego miejsca, w niczym nie przypominającego gabinetu higienistki ze szkoły podstawowej, którego zapach pamiętam do dziś. Zapisałam się na wizytę, po uprzednim przeczytaniu cennika usług, który wisiał w widocznym miejscu w poczekalni. Do dziś odwiedzam ten gabinet w razie potrzeby.

Asupra

28.11.2011

Placówka

Częstochowa, Armii Krajowej 1/3

Nie zgadzam się (4)

Bilscy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bilscy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeglądając ostatnio wizytówki...
Przeglądając ostatnio wizytówki w portfelu natknęłam się na wizytówkę gabinetu dentystycznego i uświadomiłam sobie, że minęło pół roku od ostatniej wizyty i najwyższy czas na rutynowa kontrolę chociaż. Więc, gdy następnego dnia mijałam budynek, w którym mieści się gabinet, postanowiłam wejść się umówić. Gabinet zlokalizowany jest na parterze po prawej stornie, przed drzwiami na ścianie widoczna jest tablica i godziny przyjęć pana doktora, bądź pani doktor. Wchodząc do środka możemy usłyszeć charakterystyczny dźwięk, który informuje panią pielęgniarkę o nowym gościu w rejestracji, która czasem przebywa w gabinecie. Poczekalnia, która jest zarówno miejscem, gdzie można się zapisać na wizytę, oraz zrelaksować słuchając muzyki to miejsce bardzo przyjemne i gustownie urządzone. Drewniana rama dużego lustra zawieszonego na ścianie ładnie komponuje się z zielenią kwiatów, oraz bufetem pani recepcjonistki. Sama osoba pani pielęgniarki, zawsze wyróżnia się najwyższą kulturą i zrozumieniem wobec pacjentów. Gdy się zapisywałam pielęgniarka w białym schludnym fartuchu precyzyjnie dopasowała termin wizyty do planów moich i grafiku doktora. Na koniec zapisała datę mojej wizyty na karteczce, aby nie zapomniała o jej terminie i pożegnała miłym słowem i uśmiechem.