Toys R Us

(3.05)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (108 z 171)

Nie polecam! Kłamstwa,...
Nie polecam! Kłamstwa, zwalanie winy na kogoś innego, olewanie klienta. Nie mogę odnieść się co do sklepu w Bielsku. Natomiast odniosę się do sklepu internetowego. Nie polecam! Zbywanie, zwalanie winę na kogoś innego. Zamówienie opłacone 4 Marca. 8 Marca napisałam mail, ponieważ nie dostałam żadnego potwierdzenia wysyłki, ani płatności. Odpisali 9 Marca, że zamówienie jest rzekomo nieopłacone. W dniu 10 Marca sprawę wyjaśniło ich IP, natomiast magicznym trafem platforma obsługująca wysyłkę miała pożar i wysyłki nie wyślą. W dniu dzisiejszym (11Marca) żadnych wiadomości na temat wysyłki, dodatkowo nie odbierają telefonów.

Niezweryfikowany Klient_vOz5

11.03.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jest to bardzo...
Jest to bardzo dobry sklep z zabawkami, dla tych najmłodszych dzieci, jak i dla tych starszych. Jedyny minus, to brak obsługi na sali sprzedaży.

Anna_5655

17.04.2020

Placówka

Wrocław, Francuska 6, Kobierzyce

Nie zgadzam się (1)
Pracownicy są bardzo...
Pracownicy są bardzo chętni do pomocy. Potrafią doradzić co będzie najlepsze, szczególnie przy zakupie prezentów. Sklep jest duży, oferuje wiele produktów. Szkoda, że jest tylko jeden taki sklep we Wrocławiu.

Niezweryfikowany Klient_p1YC

01.04.2020

Placówka

Wrocław, Francuska 6, Kobierzyce

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w miarę...
Obsługa w miarę miła, ale w sklepie można poczuć się jak złodziej, bo ochroniarz za bardzo wczuwa się w rolę i śledzi każdy nasz ruch myśląc, że jest niewidzialny. Wybór produktów duży, ale ceny za wysokie. Czystość pozostawia wiele do życzenia, sporo rzeczy jest brudnych, zakurzonych. Sklep jednym słowem przeciętny.

Niezweryfikowany Klient_D5y0

14.02.2020

Placówka

Bydgoszcz, ul. Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (0)
W związku z...
W związku z poszukiwaniem pewnej zabawki dla dziecka udałem się do tego sklepu, na wejściu odrazu zobaczyłem porządek i schludność w sklepie. Rozglądając się zauważyłem jednego pracownika, który był w rejonie kasowym, zapytałem czy może pomóc, Pani grzecznie odpowiedziała, że już pomaga ale musi obsłużyć kasowo klienta. Była ona ubrana schludnie w strój pracowniczy z plakietką, jedynym dyskonfortem przybywania z blisko niej był niestety nie przyjemny zapach potu. Poprosiłem Panią o pomoc w znalezieniu specyficznej zabawki, jak się okazało byłem pierwsza osoba w jej karierze która o to pyta, jednakże Pani się zaangażowała i próbował pomóc proponując nawet alternatywne zabawki. Po nie udanej akcji znalezienia zabawki poprosiłem o wskazanie innego działu co uczyniła z uśmiechem na ustach. Sklep sam w sobie jest duża halą z dużą ilością zabawek i akcesorii dla dzieci, układ sklepu jest stosunkowo skomplikowany dla osoby która jest w nim pierwszy raz. Pojawią się niestety produkty na półkach w stosunku do których ciężką było znaleźć cenę. Po dokonaniu wybory w sumie innych produktów niż te po które przyszłem udałem się do kasy, gdzie obsługiwała ta sama Pani która pomagała mi na początku, obsługa w kasie była bardzo profesjonalna i kompetentna .

SebastianKRK

03.02.2020

Placówka

Kraków, ul. Aleja Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (0)
Zamawiałam paczkę na...
Zamawiałam paczkę na Mikołaja, zależało mi na konkretnych przedmiotach, inne kupiłam przy okazji. Nie poinformowano mnie o braku zamówionych przedmiotów, nie uzgodniono, czy chcę niekompletną przesyłkę (relatywny wzrost kosztu wysyłki w stosunku do jednej pozostałej zabawki). W dniu 02.12 upewniałam się telefoniczne, czy wszystko z przesyłką ok- dwa razy zapewniono mnie, że tak, laleczki są takie jak zamówiłam. Rozmowa była nagrywana. Wtedy jeszcze zdążyłabym kupić zabawki z listu do Mikołaja. Dziś otworzyłam paczkę i nogi się pode mną ugięły. Nie mam prezentu dla dzieci na Mikołaja. Zabawki nadal widnieją jako dostępne na stronie.

Niezweryfikowany Klient_yhUs

06.12.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
było ok
było ok

zarejestrowany-uzytkownik

31.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zabawki "firmowe" za...
Zabawki "firmowe" za duże pieniądze. Jedyny plus to dość spory asortyment.

zarejestrowany-uzytkownik

25.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Marta_68

24.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
poza wielkim zwaliskiem...
poza wielkim zwaliskiem towaru to obsługa zajęta raczej sobą

zarejestrowany-uzytkownik

23.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak po zabawki,...
Jak po zabawki, polecam ten sklep - bardzo duży, bardzo różnorodnie zaopatrzony dla każdego wieku dziecka i bardzo przyjazna obsługa.

DORA_1

20.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pisze, bo chce...
Pisze, bo chce ostrzec wszystkich przed sklepem internetowym. Zawowilam 2 zabawki 25. 11 wczesniej przed Mikolajem. Nie wiedzialam jeszcze o ja naiwna na co sie pisze. Oczywiscie o terminie 6.12 moglam zapomniec. Na moje maile zero odzewu. Chyba ich nie czytaja bo po co??? Po kilku probach dodzwonienia na infolinie sukces .... o ja naiwna. Dostalam informacje, ze sprawdza bo nie wiedza co sie dzieje. Ps. Status przesylki widnial ze zrealizowane 27.11!!! 2 dni przed Mikolajkami zadzwonili do mnie, ze juz wysylaja... po czym po 2 dniach zebym potwierdzila adres do wysylki. Mija juz 3 dzien a ja dalej tkwie w swojej naiwnosci. Nie wiem jak to sie zakonczy, ALE NIGDY WIECEJ TAM ZAKUPOW. Jesli nie chcecie niepotrzebnie tracic nerwow to zalecam omijac szerokim lukiem!

Niezweryfikowany Klient_4AKV

11.12.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie 28.11 i...
Zamówienie 28.11 i od tygodnia "jest w kompletacji". Na maile nie odpisują, przez telefon obiecują, że się dowiedzą i oddzwonią i nie oddzwaniają...

zarejestrowany-uzytkownik

07.12.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od ponad tygodnia...
Od ponad tygodnia czekam na zamówienie które zostało opłacone z góry, od 5 dni słyszę że jest gotowe do wysyłki.Na moje pytanie kiedy w końcu wyślą Pani odpowiada , Nie wiem .

Niezweryfikowany Klient_shvk

04.12.2018

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miłe zakupy...
Bardzo miłe zakupy w jednym z sklepów tej świetnie zatowarowanej sieciówki. Podczas wizyty w sklepie nie mogłem znaleźć interesującego mnie asortymentu ale po zapytaniu pracownicy z uśmiechem na twarzy zostałem zaprowadzony do odpowiedniego działu. Przy kasie dziewczyna zwróciła mi uwagę, że wybrany zestaw nie posiada w zestawie baterii, które chętnie poleca w dobrej cenie. Idealnie polecam wszystkim.

Kolekcjoner

19.04.2018

Placówka

Poznań, Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Iwona_45

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Konrad_39

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Małgorzata_326

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Piotr_379

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Toys R Us

Toys R Us specjalizuje się w sprzedaży zabawek i artykułów dla dzieci i młodzieży. Firma posiada 16 sklepów na terenie całej Polski. W sklepach dostępny jest zróżnicowany asortyment w przystępnej cenie. Oferta sieci Toys R Us to między innymi: zabawki, sprzęt sportowy, multimedia, elektronika, książki oraz produkty dla noworodków i niemowląt. Firma w trosce o bezpieczeństwo dzieci posiada politykę bezpiecznych produktów wykraczającą poza wymogi legislacyjne oraz wewnętrzny kodeks zasad etycznych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Toys R Us?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie polecam! Kłamstwa,...
Nie polecam! Kłamstwa, zwalanie winy na kogoś innego, olewanie klienta. Nie mogę odnieść się co do sklepu w Bielsku. Natomiast odniosę się do sklepu internetowego. Nie polecam! Zbywanie, zwalanie winę na kogoś innego. Zamówienie opłacone 4 Marca. 8 Marca napisałam mail, ponieważ nie dostałam żadnego potwierdzenia wysyłki, ani płatności. Odpisali 9 Marca, że zamówienie jest rzekomo nieopłacone. W dniu 10 Marca sprawę wyjaśniło ich IP, natomiast magicznym trafem platforma obsługująca wysyłkę miała pożar i wysyłki nie wyślą. W dniu dzisiejszym (11Marca) żadnych wiadomości na temat wysyłki, dodatkowo nie odbierają telefonów.