Massimo Dutti

( 3.64 )

Opinie (88)

Tragedia|! Syf! Burdel! ...

Tragedia|! Syf! Burdel! Tak się nie traktuje klienta! Kurier pomylił paczki i dostarczył do nich paczkę z innej firmy. Jakoś ta druga firma od razu odesłała pomyloną paczkę a Massimo od 15 lipca (tak tak od 15!!!) robi ze mnie głupka! Niby maja paczkę i ja wysyłają ale jak dali numer do śledzenia to paczkę odebrał ktoś na magazynie u nich! Dzwonie i tylko obcokrajowcy się zgłaszają. Mowią ze nadadzą sprawie priorytet a guzik prawda. Nikt się nie odzywa. Albo jest paczka albo nie! Chce odzyskać pieniądze i mówią ze musza sprawę zgłosić do odpowiedniego działu i tak już chyba 10 razy zgłaszali i nadawali jej priorytet i nic! Mam potwierdzenie, ze paczka do nich dotarła wiec nie wiem co już mam robić. Ogólnie bardzo zawiedziona jestem w jaki sposób traktują klienta. A lubiłam robić tam zakupy. Teraz to już sobie odpuszczę jak widzę ze same problemy ze zwrotami! Może ktoś cos doradzi? Policja? Rzecznik Praw Konsumenta?

Dokonałem zakupu on-line, ...

Dokonałem zakupu on-line, potem zwróciłem część zakupionego towaru. Dokładnie zwróciłem finalnie 04.08.2021, dziś jest 31.08.2021 i nikt nic od nich nie wie. Zgubili te ciuchy i czekam prawie miesiąc na jakiś zwrot akcji. Jak piszę w komunikatorze to nic nie wiedzą, ustalają (kilka tygodni). A jak dzwonię to sytuacja jest taka sama ale.... nikt nie rozmawia po polsku!!! Poziom obsługi klienta poniżej zera, chaos.

Zamiast zamówionej bialej ...

Zamiast zamówionej bialej lnianej bluzy otzrymałam czarny wełniany sweter. Zwrot nie zamowionego towaru poprzez inpost i ponad miesiąc bez odzewu, brak informacji i brak pieniędzy na koncie. Praktycznie niemożliwy kontakt z firmą. Ponad 20 min. oczekiwania na infolini bez kontaktu z konsultantem, brak odpowiedzi na maile. NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W TEJ FIRMIE1

Dodzwonić się do ...

Dodzwonić się do sklepu to jak za PRL-u dostać papier toaletowy. Zadziwiające zważywszy na fakt, że sklep z natury nie przyciąga tłumów. Jest raczej spokojnie i myślę że znalazła by się chwila na odebranie telefonu. Ech....

Galeria Mokotów obsługa to porażka !!!

Z szczerego serca polecam obsługę sklepu usytuowanego w Złotych Tarasach. Zakupy w taki miejscu to czysta przyjemność. Pani menedżer sympatyczna, wykazała się prokliencka postawą wobec mojej osoby. Naprawdę pierwsza klasa, aby więcej takich osób na takich stanowiskach. Niestety nie mozna tego powiedzieć o obsłudze sklepu Massimo Dutti usytuowanego w Galerii Mokotów, proszę przyjrzeć uważnie personelowi sklepu, który proforma proponuje swoją pomoc po czym zapomina o kliencie. Dodatkowo mimo wykazanych online stanach magazynowych danego produktu /dostępność produktu/ jeszcze nigdy nie udało się nic znaleźć ekspedientom w magazynie. Porażka personel do wymiany.

Dyskryminacja

Dzisiaj w sklepie w Częstochowie zostałam wyproszona, ponieważ nie miałam maseczki. Nikt nie zapytał, dlaczego jej nie nam. Powiedziano po prostu, żeby wyjść. Bardzo dziękuję . Poszłam na zakupy do konkurencji. Więcej w Massimo Dutti nic nie kupię. Była stała klientka

Proces zwrotu przez internet zawiera rażące błędy

Chcę zwrócić koszulę przez internet (bardzo zły materiał, strasznie się gniecie, bluzka już po przymierzeniu była jak do prasowania). Przy zaznaczeniu towaru do zwrotu na moim koncie występuje błąd tłumaczenia lub nie wiem czego - są dwie opcje: zwrot przez wysyłkę paczkomatem etc lub odbiór ode mnie z domu. Opcja super, tylko pod nią jest napisane że trzeba wysłać samemu tę wysyłkę- pierwszy błąd. Próbuję, jest ok, dostaję maila że jutro kurier przyjedzie po bluzkę. Tylko że nie mam etykiety i nigdzie nie jest do końca napisane czy powinnam ją mieć czy nie. Nie dostałam jej w mailu o kurierze. Nie ma numeru telefonu czy adresu mail, pod który można się skontaktować, czat online NIE DZIAŁA. Firma beznadziejna, uciekajcie!

Reklamacje

Tak beznadziejnej, niesprawiedliwej i niemiłej obsługi nie znajdziecie państwo w żadnym sklepie w Galerii Krakowskiej , nie tylko w Massimo Dutti odrzucono mi reklamacje , podczas kiedy ja żądałem odstąpienia od umowy , ale usunięto mi z mechacenie ze spodni ( skosmacenie właściwie) , w których to byłam trzy razy. No niechże zgadnę co stało by się po ponownym ich założeniu ???? Dokładnie to samo, na co wskazuje skład materiału. .Kierownik sklepu z kamienną twarzą przyjmował moje odwołanie od reklamacji.Zapytałam kto jaki miał kompetencje , odrzucając moją reklamację , poinformowano mnie o imieniu osoby która rozpatrywała reklamację.Uwaga górę od zakupionych reklamowanych spodni dresowych reklamowałam wcześniej gdyż już stało się to samo i bez problemu przyjęto ją na miejscu natomiast dół, jako że decyduje złośliwy czynnik ludzki, rozpatrywała inna osoba i odrzuciła.Powiedzcie mi państwo jak po trzykrotnym założeniu może powstać z skosmacenie materiału jeszcze przed praniem tak, jak byście używali spodnie co najmniej pół roku?Jestem prawnikiem ale nikogo nie muszę o tym informować w sklepie , oczywiście domniemuję że odmowa zaskutkuje powtórna odmową , założe więc skargę do Rzecznika praw konsumenta używając nazwiska osoby ktora reklamacje odrzucila.Ja nie prosiłam o usunięcie wady , a o zwrot gotówki ale pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zrobiła jak chciała.I wiecie państwo to nie jest kwestia tych 250 zł wyrzucone w błoto ale kwestia honoru i odrobiny przyzwoitości.Na pewno pani chętnie wytłumaczy się przed rzecznikiem spraw konsumenta jakie ma kompetencje i znajomość składu i materiałów z którego szyta jest odzież w Hiszpanii.A Rzecznik powołuje rzeczoznawcę.Tak więc sprawy nie zamierzam odpuścić i zniechęcę każdego ale to absolutnie każdego kto będzie chciał zakupić cokolwiek w tym sklepie.Sądzę że tak jak mnie nie stać państwa na zakup tanich ciuchów wątpliwej jakości tak zwanych jednorazówek.Katastrofa nigdy więcej zakupów w Massimo Dutti.Jak się traci stałych klientów na własne życzenie!!!!!

Obsługa w salonie

Panie bardzo uprzejme, chętnie służą pomocą. Niestety to cały plus firmy, która reprezentują.

Najgorsza z możliwych!!!!

Polityka zwrotów i kontakt w tej firmie jest jedną z najgorszych z jaka się spotkałam. Nie kupię niczego w salonie, trzeba jechać do tego samego salonu, nie można zwrócić w innym salonie. Nie można odesłać!!!! Salon nie odbiera telefonów. Kupując online trzeba brać minimum dwa rozmiary, ubrania szyte są dla Afroamerykanek minimum 180 wzrostu. Przecież nikt nie robi łaski bo zwrot przez kuriera jest wliczony w cenę towaru. Zapomnijcie o tym by online ktoś doradził, który rozmiar jest trafiony. Pani, która nie zgłasza funkcjonuje jak automat. NIE POLECAM! LEKCEWAŻY SIĘ KLIENTÓW W WYJĄTKOWY SPOSÓB!

Profesjonalna obsługa z klasą.

Zdecydowanie polecam zakupy w tym sklepie dla osób, które chcą zostać obsłużone profesonalnie i wyjśc z poczuciem o dokonaniu prawidłowego wyboru. Obsługa wyróżnia się klasą w rozmowie z klientem oraz badaniu jego potrzeb. Sprzedaż prowadzona jest nienachalnie a produkty dobierane komplementarnie. Wystrój wnętrza oraz sposób rozmieszczenia asortymentu zachęca do pozostania na dłużej. Sklep z klasą!

Profesjonalna obsługa z klasą.

Zdecydowanie polecam zakupy w tym sklepie dla osób, które chcą zostać obsłużone profesonalnie i wyjśc z poczuciem o dokonaniu prawidłowego wyboru. Obsługa wyróżnia się klasą w rozmowie z klientem oraz badaniu jego potrzeb. Sprzedaż prowadzona jest nienachalnie a produkty dobierane komplementarnie. Wystrój wnętrza oraz sposób rozmieszczenia asortymentu zachęca do pozostania na dłużej. Sklep z klasą!

Nigdy więcej

Ostrzegam. Otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem. Zły rozmiar, zły kolor, zupełnie inne niż w zamówieniu. Towar został odesłany. Mija kolejne 14 dni i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Kontakt na infolinię i mailowy żenujący. Przepraszają i piszą ze skontaktuje się ktoś w sprawie zwrotu pieniędzy. Nikt się nie kontaktuje, a pieniędzy nadal brak.

Nigdy więcej Massimo Dutti

Moja negatywna ocena dotyczy kontaktu z firmą a raczej niemożliwości kontaktu. Nie odpowiadała mi zamówiona marynarka, nie można skontaktować się z działem obsługi, nie odpowiadają na e-maile,trzeba prosić się o zwrot należności. Nigdy już tam nic nie kupię,żeby nie przechodzić tego jeszcze raz.Operowanie środkami klienta przez 15 dni roboczych to skandal.

Polecam Massimo Dutti

Zakupy najcześciej dokonuję online, wybierając opcję dostawy do tego sklepu. Szybki czas realizacji oraz wysyłki produktów. Możliwość zwrotu bez ponoszenia żadnych kosztów. Ten sklep nigdy mnie nie zawiódł.

Bezproblemowy i szybki odbiór zakupów ze sklepu

Bezproblemowy i szybki odbiór zakupów ze sklepu internetowego. Do odbioru niezbędne było podanie nazwiska osoby zamawiąjącej i ostatnie cyfry numeru zamówienia. Obsługa kulturalna, ale chłodna, bez większej niż niezbędna interakcji. Zamówiony towar zgodny z zamówieniem.

Odwiedzałeś ostatnio Massimo Dutti?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem