Przewozy Regionalne - POLREGIO

( 2.75 )

Opinie (288)

Kto wymyślił ...

Kto wymyślił płatność na stronie internetowej w języku angielskim jeśli jesteśmy w POLSCE

Konduktor pastwiący się ...

Konduktor pastwiący się nad zagranicznym studentem na trasie Kraków-Mysłowice.

Elektroniczny zakup biletów-na ...

Elektroniczny zakup biletów-na stronie ciągle coś nie działa. NP nie można zapłacić bo albo a) nie ma banku-a wcześniej był b) płatności elektroniczne w ogóle są wyłączone c) nie można anulować zakupionego biletu-zakładka nieaktywna

Punktualność

Po co jest Rozkład jazdy? Od kilku miesięcy jeżdżę z Brochowa na Główny i za każdym razem słyszę "przepraszamy za opóźnienie pociągu". Gdzieś mam wasze przeprosiny. Kupując bilet zawieramy umowę-ja płacę a wy mnie wieziecie z punktu A do punktu B o wyznaczonym czasie. Na to wskazywała by logika, ale najwyraźniej logika na kolei nie obowiązuje.

Polregio to kanał

Stary peerelowski tabor, kilkukrotne sprawdzanie biletów w dobie kodów QR na telefonach. Muzeum PRL.

fachowe świadczenie usług

Abstrahując wszelką falę krytyki wymierzoną w przewoźnika kolejowego oraz inne negatywne opinie i spostrzeżenia ze strony społeczeństwa pragnę podkreślić mocne strony spółki POLREGIO - oddział w Poznaniu. Korzystam z usług ww. przewoźnika od ponad pół roku i szczerze mówiąc w sporadycznych sytuacjach kolej zanotowała niewielkie opóźnienia i zasadniczo miało to miejsce podczas siarczystej zimy. Jednak wątek mojego komentarza skierowany jest na inny aspekt. Mianowicie, jestem bardzo wdzięczny i zadowolony z wysokiego poziomu usług jakie świadczy biuro usług rzeczy znalezionych w Poznaniu. Doświadczyłem poważnej sytuacji w której zagubiłem osobiste dokumenty i miało to miejsce w zasięgu działania przewoźnika Polregio. Dzięki natychmiastowej reakcji i podjętym działaniom ze strony kadry pracowniczej która wykazała się nie tylko skutecznym wywiązaniem się z kompetencji ale również wysokim stopniem profesjonalizmu w połączeniu z uczciwością i rzetelnością na rzecz sprawnej realizacji czynności, odnalazłem zgubione rzeczy, których w posiadanie mogły wejść niepożądane osoby 3 niekoniecznie zamierzające przekazać znalezione przedmioty właściwym jednostkom. Jeszcze raz przesyłam wyrazy podziękowania zarówno dla osoby - znalazcy jak i pracownikom biura rzeczy znalezionych w Poznaniu. Takie postawy osób są godne aprobaty a procedura działania doskonałym wzorcem do wykorzystania na przyszłość w przypadku wystąpienia ewentualnie podobnych sytuacji

słabo...

Panie sprzątające otwierają drzwi do toalety kiedy ktoś z niej korzysta z usprawiedliwieniem, że chcą posprzątać i dodają uszczypliwe komentarze wobec wyglądu. Polecam zrobić ponowny przegląd pracowników. Nie polecam!!!

Indywidualne otwieranie drzwi w poc.POLREGIO

Jechałem poc.nr 32824 z Krakowa do Kozłowa w dn.17.02.2021r. Skład poc. to EN72A . Już na pierwszym przystanku w Kr.Batowicach zauważyłem,że drzwi nie otwierają sie automatycznie,ale pomyślałem,że są udszkodzone. Taka sama sytuacja na następnych przystankach. W Baranówce do wyjścia zbliża się starsza kobieta.Poc. zatrzymuje się ,drzwi się nie otwierają,kobieta nerwowo rozglada się dookoła i naciska rękoma wszyskie przyciski i dopiero w ostatniej chwili znajduje ten właściwy.Na następnych postojach to samo.Ludzie przyzwyczajeni od kilku miesięcy do samootwierających się drzwi w ostatniej chwili używaja przycisków indywidualnych.Dziwne że nikt nie zerwał hamulca bezpieczeństwa.Dopiero po jakimś czasie przez skład idzie kier.poc. z informacją,że od dziś zgodnie z telegramem drzwi otwierać trzeba przyciskami.Żadnej informacji na składzie poc. ani przez megafony.Czyżby pandemia w odwrocie? Przez kilkanaście dni panowały duże mrozy i nikt wtedy nie wpadł na taki pomysł,a teraz raptem jak przychodzi dodatnia temperatura,to nagle olśnienie! Chyba za wcześnie moi Państwo i wartałoby przywrócić centralne otwieranie drzwi w pociągach tymbardziej,że przyciski otwierające drzwi są i będa zawsze jak wszystko czego ludzie często dotykają rozsadnikiem wirusów i bakteri.Bardzo proszę o poważne potraktowanie tej sprawy. Pozdrawiam!

Brak kultury

Trasa Wschowa-Głogów. 13.02.2021. Kurs 14:35. Niemiła konduktorka, brak kultury.

NIe polecam, robią problemy tam gdzie ich nie ma.

Ile razy można kontrolować bilet? Po to jest kod QR aby go zeskanować i dać spokój pasażerowi, ale przyjdą kilka razy nękając, a jak nie bilet to będą ci dowód osobisty sprawdzać czy ktoś nie jeździ na twoim bilecie, co za paranoja. Są konduktorzy i drudzy konduktorzy którzy sprawdza ci wszystko drobiazgowo. Kiedyś miałem bilet wydrukowany na papierze to przyczepili się że format to nie A4, choć wszystko było widoczne. Przewozy Regionalne powinny wyjść z czasów komuny i szkolić konduktorów z przyjaznej obsługi klientów a nie z nękania pasażera który legalnie zapłacił za bilet miesięczny. Idę na pracę zdalną, to mnie i moje pieniądze już nie zobaczą w ich pociągach. Pozdrawiam Dojeżdżający do pracy

Praca i prywatne przyjemności

A ja mam pytanie . Czemu niektóre kasjerka nosi kawy maszyniście i czy nalezy to do jej pracy czy d0 podtrzymania dawnych kpiacych prowadzen się kolejarzy.

Zawsze coś źle

Za każdym razem pociąg jest opóźniony lub ma nieoczekieany postój. To jest niedopuszczalne dla ludzi którzy muszą dojechać do pracy. Prawie godzina opóźnienia kolejny raz! NIE POLECAM

Beznadziejna obsługa

Nie polecam! Pociągi jeżdżą jak chcą z ogromnymi opóźnieniami

Spóźnienia

Pociągi się spóźniają i nic sobie z tego nie robią., mimo tego że obłożenie jest małe. Darujcie sobie nowy tabor nauczcie się jeździć na czas i się nie spóźniać to już będzie sukces. Nie można zaufać temu przewoźnikowi nawet w 5 procentach.

Odwiedzałeś ostatnio Przewozy Regionalne - POLREGIO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PKP Intercity

(3.28 )

Metro Warszawskie

(3.82 )

Koleje Mazowieckie

(3.52 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem