Okay

(3.62)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 14)

Chąc kupić maszynke...
Chąc kupić maszynke do mięsa wybrałęm się do Okay w Centrum Handlowym Karolinka. Minus to zasnieżony parking. Wchodząc do środka zanim znalazłem dział z maszynkami do mięsa mineła chwila bo musiałem przejść pół sklepu. Ale wkońcu znalazłem. Od razu podszedł do mnie Pan M. i zaoferował swoją pomoc. Skożystałem z niej. Pan M. odpowiadał szczegółowo na moje pytania. Wkońcu wybrałem sprzęt. Pan M. Spytał czy może jeszcze w czymś pomóc. Przy kasie uśmiechnięta Pani (wysoka brunetka) ładnie się uśmiechnęła i przywitała. Szybko mnie skasowała i pożegnała. Polecam

Michał_791

11.01.2010

Placówka

Opole, Wrocławska 156

Nie zgadzam się (17)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu Okay, by kupić aparat fotograficzny. Obsługa była bardzo profesjonalna - pan ekspedient dokładnie opisał mi wszystkie aparaty, znał je szczegółowo. Co mnie zaskoczyło, nie wciskał mi usilnie tego najdroższego, tylko rzeczywiście - wybrał ten, który najbardziej odpowiadał moim oczekiwaniom. Przy kasie również czekało mnie sympatyczne przyjęcie - uśmiechnięta pani ekspedientka bez problemu wystawiła fakturę dwukrotnie - co ciekawe, o drugą poprosiłam tylko dlatego, że zapomniałam o płytach wartości 11zł. Wcześniej w innych sklepach zdarzało mi się słuchać zniesmaczenia potrzebą faktury na tak niską kwotę - tutaj nie było żadnego problemu. Bardzo polecam sklep Okay ze względu na fachowa obsługę oraz na szeroki asortyment.

zalogowany_użytkownik

24.12.2009

Placówka

Nysa, Grodkowska 46

Nie zgadzam się (25)
sklep czysty i...
sklep czysty i zadbany na zewnątrz jaki i wewnątrz.podłoga czysta. sprzęty trochę chaotycznie rozmieszczone. jednak dobra przejrzystość sprzętów.imię ekspedienta Ł.bardzo miły i sympatyczny ,znający się na tym co robi, potrafi doradzić klientowi jak i wymienić miłe komentarze. udziela informacji wykraczających poza Jego kompetencje. jedna uwaga : ściereczki ze zbierania kurzów leżały na jednym z artykułów co wyglądało bardzo nieestetycznie i mogłoby zniechęcić klientów.

Natalia_230

04.12.2009

Placówka

Opole, Wrocławska 156

Nie zgadzam się (21)
Do sklepu przyszedłem...
Do sklepu przyszedłem w celu zakupu prezentu dla mojej dziewczyny, nie miałem ściśle wyznaczonego celu, dopiero poszukiwałem towaru. Nie pierwszy raz miałem okazje być w sklepie Okay rtv agd, więc mam już wyrobioną w pewnym stopniu opinię na temat tej sieci. Na pewno rodzaj ułożenia produktów jest nie korzystny zarówno dla klientów jak i dla właściciela sklepu. Ciężko jest cokolwiek znaleźć, a żeby przejść od wejścia do kasy, trzeba minąć wszystkie produkty dookoła sklepu. Sposób, w jaki rozłożony jest towar jest bardzo nieczytelny i sprawia wrażenie, jakby osoby pracujące przy zapełnianiu półek były niekompetentne, jednak we wszystkich sklepach tej firmy jest podobnie. Kiedy czekając przy znalezionym produkcie przez kilka minut w końcu pojawił się pracownik, sprawiał wrażenie doinformowanego i kompetentnego, podał mi wystarczające informacje dotyczące produktu. Sklep był czysty i dobrze oświetlony, jednak rozłożenie towaru w zły sposób wpływa na jego wizerunek.

Piotr_560

28.10.2009

Placówka

Opole, Wrocławska 156

Nie zgadzam się (21)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w dn 25.09.09 zakupilem w tym sklepie Czajnik bezprzewodowy oraz lokowko-suszarke. Obsluga juz przy wejsciu przywitala mnie slowami "Dzien dobry" oraz co bylo dla mnie wazne nie "rzucila sie" na mnie z tysiacem pytan czy moze w czyms pomoc, doradzic, mialem czas na to by swobodnie przejsc przez sklep mijajac asortyment ktory zupelnie mnie nie interesowal i dopiero w momencie podejscia do dzialu z "drobnym AGD" podszedl do mnie pracownik i zaproponowal pomoc w wyborze. Obsluga skladala sie z mlodych, usmiechnietych osob ktore jak zwyczajny czlowiek przedstawily mi asortyment w szerszym zakresie a nie tylko towar "z w wyzszej polki" od markowych producentow. Przy kasie, bez wiekszych kolejek, platnosc karta przebiegla szybko i sprawnie, informacja na temat gwarancji zostala udzielona, dostalem mala ulotke o akurat trwajacym konkursie dla klientow, nie zostalem przetrzymany pod pozorem tysiaca pytan czy nie przyda mi sie jakis super artykul ktory akurat maja w promocji itd. Jak na dosc maly sklep jestem naprawde zadowolony i na pewno przy kolejnych zakupach odwiedze go by zapoznac sie z ich oferta.

zarejestrowany-uzytkownik

27.10.2009

Placówka

Brzeg, Włościańska 9

Nie zgadzam się (15)
W dniu 27/09/2009r...
W dniu 27/09/2009r byliśmy z żoną przejazdem w Bytomiu, wracając do domu wstąpiliśmy do M1 przy ulicy Strzelców Bytomskich, gdyż liczyłem że trafię na aparat fotograficzny którego poszukuję. Na pasażu zauważyłem nowo otwarty sklep OKAY, wstąpiłem z żoną ,nie mieliśmy zbyt wiele czasu, sklep przestronny, dobrze oświetlony, czysto, zaraz Pan z obsługi podszedł, ale podziękowałem mówiąc że jak będę potrzebował pomocy to poproszę. Dlatego że aparatu którego poszukuję nie było na stoisku(JEST TO NOWOŚĆ)zaczęliśmy z żoną opuszczać sklep i znowu miłe zaskoczenie, Pani która wychodziła z magazynu ,uśmiechnęła się do nas mówiąc dzień dobry i jednocześnie dowidzenia, nie omieszkała jednocześnie zapytać czy jesteśmy zadowoleni z obsługi i zakupów. Kiedy powiedziałem że nie ma aparatu fotograficznego którego poszukuję Pani chciała sprawdzić w innych placówkach i ewentualnie sprowadzić, ale oznajmiłem że nie mamy z żoną czasu, zostaliśmy zaproszeni do ponownego odwiedzenia sklepu. Reasumując: Sklep duży, przestronny, dobrze oświetlony, mnogość towaru, miła obsługa. GORĄCO POLECAM.

zarejestrowany-uzytkownik

03.10.2009

Placówka

Bytom, Strzelców Bytomskich 153

Nie zgadzam się (25)
Jestem częstym klientem...
Jestem częstym klientem sklepu RTV-AGD OKAY w Tarnowskich Górach, kilka rzeczy już tam nabyłem. Kiedy klient wchodzi do sklepu jest witany i zapraszany na zakupy.Po wejściu prawie w najkrótszym czasie zjawia się ktoś z personelu, zawsze są uprzejmi, i gotowi do pomocy, jak trzeba to dzwonią aby wyjaśnić wątpliwości czy pytania jakie zadaje klient. Nie zawsze informacje są trafne, ale tak jest we wszystkich sklepach, dla tego zawsze mówię aby klient na takie zakupy udał się jednak w towarzystwie fachowca. Ja będąc serwisantem sprzętu często jeżdżę z klientami, rodziną czy znajomymi aby pomóc w zakupie, chociaż i tak ostateczną decyzję musi podjąć kupujący. W sklepach OKAY towar jest, ceny przystępne, częste promocje, sprzęt można spokojnie w domu sprawdzić i w razie czego zwrócić do sklepu, a to duży plus w dzisiejszych czasach. Reasumując polecam zakupy w salonach OKAY ,ceny przystępne, częste promocje, obsługa miła, możliwość zwrotu towaru.

zarejestrowany-uzytkownik

27.09.2009

Placówka

Tarnowskie Góry, Skośna 15

Nie zgadzam się (25)
Któregoś razu wpadła...
Któregoś razu wpadła mi w ręce gazetka promocyjna z firmy Okay. Zaciekawił mnie pewien model telewizora. Postanowiłem przedyskutować sprawę zakupu telewizora z żoną i doszliśmy do wniosku, że cena i podane parametry są dosyć atrakcyjne. W gazetce podane było międz innymi, że TV posiada 3 złącza HDMI, port USB, kontrast 50 000:1 i inne. Kolejnego dnia pojechałem do sklepu w celu zakupu tego telewizora. Na miejscu okazało się, że informacje podane w gazetce są niezgodne z prawdą. A mianowicie Tv posiadał port USB ale niestety tylko serwisowy, kontrast był 30 000:1 wiąc sporo mniejszy. Firma Okay postępuje bardzo nie fer wobec swoich klientów oszukując ich w celu zwabienia do swojego sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

01.09.2009

Placówka

Biała Podlaska, Terebelska

Nie zgadzam się (27)
W niedzielne popołudnie,spacer...
W niedzielne popołudnie,spacer patrzę a tu otwarty sklep "OKAY" pod sklepem siedzi trzech młodych sprzedawców (ubrania wskazywały na fakt) ,siedzą i się wyraźnie nudzą. Pomyślałam że jeszcze w tym sklepie nie byłam od otwarcia, co mi szkodzi. Na mój widok panowie uśmiechnęli się i przywitali mnie grzecznośc owym zwrotem, jeden podniósł się i wszedł zemną do sklepu. Sklep owszem obszerny (metrów kwadratowych sporo) towaru może nie wiele ale na tyle że można coś kupić a wygodnie się spaceruje, nie trzeba się przeciskać.Sprzedawca namawia,oferuje co ma najlepszego (fakt że gdyby nie moja potrzeba poprawienia sobie humoru zakupem) nie dałabym się namówić na nic, jednak w tym wypadku kupiłam suszarkę do włosów. I tu już mały problemik-i owszem wybór spory i w asortymęcie i cenach- niestety młody człowiek nie bardzo się ani w sposobie działania poszczegulnych modeli ani w różnicach pomiędzy nimi.Trzeba przyznać ,mogę być nie obiektywna-jak wspomniałam to moje potrzeby poprawienia sobie humoru- Młody człowiek zgodził się że ta którą wybrałam jest najlepsze (średnia grupa cenowa) i po pokazaniu jeszcze innego towaru na który zruciłam uwagę zostawił mnie przy kasie. A właściwie kasjerce i komputerze którego nie do końca umiała obsługiwać chwilę tam stałam ,poproszony o pomoc kolega był w tym lepszy i poszło-może to stres ale panienka nie uśmiechała się wcale byłam jej obojętna,a szkoda przeczesz nie było innych klientów? potraktowała mnie trochę jak nieproszonego gościa. Mimo to uważam że sklep jest fajny ,można zrobić tu zakupy (towaru jest sporo) no i być miło obsłużonym. ale Moje spostrzeżenie: skoro wiadomo że w niedzielę nie ma lub prawie niema klientów to po co cała obsługa? chyba naliczyłam 5 osób?bez sensy -pracodawca zatrudnia to płaci, -pracownik nie ma wolnego dnia, a powinien (iść do Kościoła) może właśnie dlatego pani nie była zachwycona obecnością klientki? Reasumując sklep ok, obsługa + - ok.polecam. i jeszcze jedno zła ? w sklepie jest bardzo gorąco,duszno z tym faktem powinien zmierzyć się właściciel. pozdrawiam

JózefaMaria

03.08.2009

Placówka

Brzeg, Włościańska 9

Nie zgadzam się (25)
długi czas oczekiwania...
długi czas oczekiwania na reakcję sprzedawcy, słabe zainteresowanie klientem, ogólnikowe i oparte na podstawowych danych przybliżenie tematu np. telewizor lcd

PIOTR_504

19.07.2009

Placówka

Tarnów, Szkotnik 2b

Nie zgadzam się (20)
Wybraliśmy się na...
Wybraliśmy się na poszukiwanie żelazka na prezent dla wujostwa. W sklepie wiało pustkami, zarówno jeśli chodzi o klientów, jak i obsługę. Zdążyliśmy się sporo porozglądać zanim na horyzoncie pojawił się ktoś z obsługi. Pracownik nie posiadał zbytnio wiedzy i nie mógł nic powiedzieć o żelazkach. Już przy kasie byliśmy świadkami sytuacji, gdy pani z córką chciały kupić radiomagnetofon. Okazało się, że wywieszona cena nie była już aktualna - od 4 dni. Sklep miał ciekawą "konstrukcję" - ślimak sprawiał, że trasa od wejścia do kasy była dość spora i trzeba było obejrzeć niemal wszystko.

Dust_colector

30.06.2009

Placówka

Świdnica, ul. Westerplatte 55d

Nie zgadzam się (17)
Sklep ten otwarto...
Sklep ten otwarto nie tak dawno, postanowiłam go odwiedzić. Weszłam i zaskoczyły mnie kompletne pustki - nie było żadnych klientów. W małym kantorku siedziała pracownica, podniosła wzrok na mnie ale nie powiedziała ani słowa, popatrzyłam na nią chwilę, powiedziałam "dzień dobry", odpowiedziała niedbale, nie wychylając się z kantorka. Rozejrzałam się po sklepie, wszystko było w porządku. Zainteresowałam się pralkami, jednak nie zjawił się żaden pracownik, który by się mną zainteresował. Podeszłam więc bliżej kantorka i zapytałam pracownicę, czy mogę prosić o pomoc odnośnie wyboru pralki. Pracownica zawołała więc po imieniu owego pracownika. Ten podszedł do mnie, przywitał się i zapytał w czym może mi pomóc. Poprosiłam o przedstawienie kilku pralek, producentów, która byłaby najlepsza i dlaczego. Pracownik odpowiadał na moje pytania, był uprzejmy, opowiadał mi o pralkach, jednak tak naprawdę nie umiał zwrócić mojej uwagi na konkretny model, z tego co mówił wynikało ze każda z tych dwudziestu jest dobra i mogę wybrać obojętnie którą. Brakowało mu wiedzy, więcej odczytywał na bieżąco z modeli, po prostu prezentował mi to, co widziałam sama. Poza tym że był miły to nie doradził mi nic i nawet nie próbował sprzedać, namówić mnie na którąś z pralek szczególnie - zazwyczaj w sklepach są modele które należy sprzedać w pierwszej kolejności i tego właśnie namawiania mi brakowało i zabiegów sprzedawcy. Jednak nie zachęcił mnie do zakupu. Poprosiłam go również o pomoc w wyborze odkurzacza i miałam tu dokładne preferencje - odkurzacz musiał być do parkietów i paneli. Tu już sprzedawca wykazał się większą wiedzą i przedstawił mi konkretne trzy modele idealnie pasujące do moich potrzeb, umiał wskazać lepszą firmę, poprzez porównanie modeli i polecić mi odpowiedni odkurzacz. Generalnie sprzedawca poświęcił mi dobre 10 minut jak nie więcej, był cierpliwy i nie próbował mnie zbywać, cały czas mówił, prezentował i oczywiście słuchał co mówię ja. Nawet przy tych pralkach starał się może ukryć tę niewiedzę mówieniem może o oczywistych rzeczach ale lepsze to niż milczący pracownik mówiący :"nie wiem". Po zdobyciu już wszystkich informacji podziękowałam pracownikowi, pożegnał mnie serdecznie i odszedł. Wychodząc ze sklepu zapytałam jeszcze pracownicę z kantorka o depilatory. Nie umiała zbytnio wskazać tego najlepszego, jedynie zgodziła się ze mną gdy stwierdziłam sama że chyba Philips, ale odniosłam wrażenie że mogłam wymienić każda inna firmę i tez by przytaknęła. Pożegnałam się więc i opuściłam sklep. Obsługa na wpół miła, jednak trochę brak kompetencji. Trochę ponury ten sklep i ta cisza okropna, mogliby włączyć delikatną muzykę.

zarejestrowany-uzytkownik

20.05.2009

Placówka

Radom, Niemcewicza 2

Nie zgadzam się (25)
Zakup lodówki w...
Zakup lodówki w nowo otwartym sklepie. Bardzo dobra cena, niższa nawet niż w sklepach internetowych. Bardzo miła, kompetentna obsługa. Trochę gorzej w kasie, gdzie kasjerka, nie radziła sobie najlepiej nawet z prostym liczeniem gotówki. Problemy pojawiły się przy dostawie, która miała nastąpić na drugi dzień. Czekaliśmy od 16 do 20 jak było zapowiedziane, dostawy nie było. Na drugi dzień zadzwoniłem do sklepu. Rozmawiałem z Kierowniczką. Pani powiedziała, że sprawdzi i oddzwoni. Oddzwoniła i początkowo była dość niemiła. Starała mi się wmówić, że dostawa została zamówiona na za 2 tygodnie. Pod koniec rozmowy jednak przeprosiła za nieporozumienie i obiecała dostawą tego samego dnia. Faktycznie lodówka została dostarczona. Myślę, że rozbieżność w datach dostawy wynikała z niekompetencji lub złośliwości kasjerki. Dostawa w porządku, panowie za 40 zł (ustalone wcześniej w skalpie) wnieśli nową lodówkę, rozpakowali i postawili we wskazanym miejscu, starą zabrali. Jedyny zarzut, że komunikowali się ze mną półzdaniami, np. "da długopis" "tu podpisze".

zarejestrowany-uzytkownik

19.12.2008

Placówka

Świdnica, ul. Westerplatte 55d

Nie zgadzam się (24)

Okay

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Okay?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.