Alpin Sport

( 2.75 )

Opinie (20)

Sklep Alpin Sport oferuje towar bardzo dobrej jakości

Sklep Alpin Sport oferuje towar bardzo dobrej jakości, aczkolwiek również w bardzo wysokich cenach. Kolorystyka, kroje i wzornictwo mnie osobiście bardzo przypadły do gustu. Towar spotkał sie z moją głęboką aprobatą. Sklep jest średniej wielkości, obsługa bardzo miła, uprzejma i pomocna - od razu po wejściu zapytano mnie, czy można mi w czymś pomóc. Polecam zajrzeć.

Mój chłopak interesuje się bardzo sportem więc wybraliśmy

Mój chłopak interesuje się bardzo sportem więc wybraliśmy się przy okazji bycia w galerii handlowej do sklepu Alpin Sport. Sklep bardzo czysty na zewnątrz witryny nie opalcowane czyste, nie inaczej jest wewnątrz podłoga czysta a wszystkie rzeczy oferowane rzez sklep ładnie rozstawione na sklepie. Obsługa miła i pomocna

Byłam w tym sklepie dwa tygodnie temu

Byłam w tym sklepie dwa tygodnie temu. Musze przyznać że mają dosyć mały asortyment produktów. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że znajdzie się tam wszystko aczkolwiek po chwili braki asortymentu i produktów z myślą o których weszło się do tego sklepu po prostu brakuje. Obsługa miła nie mam żadnych zastzreżeń.

Witryny sklepu jak i ekspozycja wyglądały bardzo

Witryny sklepu jak i ekspozycja wyglądały bardzo interesująco więc postanowiłem sprawdzić ten sklep. Bardzo duży asortyment odzieży sportowej, najbardziej interesowało mnie aby dostać trykoty piłkarzy lub jakieś akcesoria piłkarskie. Ceny w sklepie były bardzo zróżnicowane, towar naprawdę wysokiej klasy, każdy dobrze opisany. Personel uprzejmy, nie trzeba długo czekać na obsługę, która regularnie przechadza się po sklepie. Przymierzana bardzo komfortowa czysta. Do kasy brak kolejek.

Bardzo profesjonalny kontakt z obsługą w sklepie

Bardzo profesjonalny kontakt z obsługą w sklepie. Potrafią wyjaśnić i bez problemu omówić produkt o jaki się zapyta. Sklep bardzo wysokiej klasy, oferuje sprzęt sportowy. Czystość zachowana w całym obiekcie, ceny widoczne dla każdego. Niektóry towar posiadał rabat na zakup, nawet do 30%. Sklep godny polecenia.

Sklep z zewnątrz wyglądał na zadbany

Sklep z zewnątrz wyglądał na zadbany, za wystawy sklepowej, można było od razu zobaczyć profesjonalny ubiór i odzież sportową. Sklep kryje w sobie same walory. Bardzo oryginalny sprzęt, który wykonany jest jakościowo na wysokim poziomie. Obsługa klienta interesuje się zaraz praktycznie od wejścia. Sklep do tanich nie należy. Czystość i ład panowała w całym obiekcie tego sklepu.

Bardzo duży asortyment odzieży sportowej

Bardzo duży asortyment odzieży sportowej, najbardziej interesowało mnie aby dostać wygodne obuwie do uprawiania biegów . Ceny w sklepie były bardzo rozmaite, towar naprawdę wysokiej klasy posiadał tez i swoją cenę, lecz były wybrane oferowane przez sklep produkty, które posiadały cenę promocyjną. W sklepie obsługa uprzejma.

Nowoczesny i bardzo estetyczny sklep sportowy

Nowoczesny i bardzo estetyczny sklep sportowy. efektowne witryny wystawowe. Czyste, zadbane i bardzo funkcjonalne wnętrze. Dobra ekspozycja towaru, swobodne dojscie do całej oferty. ceny asortymentu widoczne. Presonel sklepowy bardzo kontaktowy i fachowy. Można liczyć na pomoc w zakupach i szczegółowe przedstawienie oferty.

Omijać z daleka

Omijać z daleka, Zakupiłem obuwie Merel za ok 300 zł. Po dwóch miesiącach użytkowania: odrywa się podeszwa i wykrusza wyściółka wewnętrzna. Pomimo 2 krotnej reklamacji sprawa jest tylko do załatwienia w sądzie - 2 negatywne odpowiedzi. I sprzedawca z uśmiechem informuję że nie oni tak mają i wszystkie reklamacje są tak rozpatrywane. Chyba zainteresuje nimi Rzecznika Praw Konsumenta.

Ten sklep od dziś stał się moim ulubionym sportowym

Ten sklep od dziś stał się moim ulubionym sportowym. Nie za duży ale jakże miło robi się w nim zakupy. Bardzo miła obsługa. Najpierw Pani pomogła mi wybrać rękawiczki w moim rozmiarze i takie jakie poprosiłam ciepłe i z windstoperem w przystępnej cenie. A nastepnie poinformowała o promocji że 2 produkt 50 % tańszy. I w ten sposób zaczęłam szukać czapki ciepłej pod kask rowerowy. Pani pokazała mi kilka rodzajów i pomogła w wyborze najodpowiedniejszej. Wyszłam z 2 rzeczami zadowolona w 100 %. Kadra pracownicza na wysokim poziomie POLECAM !!!

Bardzo miła obsługa i zainteresowanie klientem Wszystko w

Bardzo miła obsługa i zainteresowanie klientem Wszystko w jak najlepszym porządku. Ponadto bardzo dużo przecen odzieży typu rękawiczki, czapki itp. Towar na półkach ładnie poukładany rodzajami, ceną, miło, czysto i schludnie. Personel bardzo miły i przyjazny. Aż miło wejść i wybrać coś dla siebie lub przyjaciół czy też rodziny

Wybrałem się do Alpin Sportu w C

Wybrałem się do Alpin Sportu w C.H. 3 Stawy w Katowicach w poszukiwaniu porządnego plecaka. W sklepie prócz czterech osób obsługi nie było dokładnie nikogo. Podszedłem do stoiska z plecakami i zacząłem je oglądać, spędziłem ponad 5 minut oglądając plecaki, przymierzając je i dokładnie weryfikować, w tym czasie nikt nie podszedł zapytać czy nie potrzebuję pomocy. Dwie panie które pracują w tym sklepie przymierzały kurtki i opiniowały jak która leży. Zniechęcony oczekiwaniem na zainteresowanie opuściłem sklep i udałem się do konkurencji.

Do sklepu Alpin udałam się z zamiarem kupna plecaka

Do sklepu Alpin udałam się z zamiarem kupna plecaka trekkingowego. Po wcześniejszych doświadczeniach z owym sklepem nie obawiałam żadnych niespodzianek. Dwa miesiące temu (tj. luty 2010) poszłam w celu wymiany otrzymanej w prezencie koszulki termoaktywnej, na koszulkę w innym kolorze. Nie stanowiło to najmniejszego problemu. Podobnie było z wyborem plecaka. Obsługa nie była nachalna, czyli nie narzucała się z pomocą. Postanowiłam najpierw rozejrzeć się po sklepie, co sprawiło mi dużą przyjemność z powodu iście górskiego klimatu pomieszczenia. Każda ściana w sklepie jest w pełni wykorzystana (od podłogi po sufit). Rozglądając się po sklepie nie towarzyszył mi pan z obsługi, co zyskało moją aprobatę. W ten sposób dostałam czas na przemyślenie mojego wyboru, a jednocześnie utwierdziło mnie to w przekonaniu, że obsługa ma zaufanie do klientów. Po zdecydowaniu się na przymiarkę konkretnych modeli plecaków, samodzielnie mogłam ściągnąć je ze ściany. Sama mogłam przymierzać oraz regulować paski spinające. Właśnie tą możliwość samodzielnej obsługi uważam za jeden z największych plusów tego sklepu. Pan z obsługi odpowiedział na wszystkie moje pytania, a na moją prośbę podszedł by pomóc z zacinającym się paskiem. Przymierzanie trwało sporo czasu, gdyż nie mogłam się zdecydować. Nie zniecierpliwiło to jednak pana z obsługi. Sklep opuszczałam bez zakupionego plecaka, a mimo wszystko zostałam miło i z uśmiechem pożegnana. Uważam, że sklep górski Alpin posiada obsługę na wysokim poziomie (kompetentną, miłą oraz rzeczową). Na zakończenie dodam, że po plecak zapewne tam wrócę.

Odwiedzałeś ostatnio Alpin Sport?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alpinus

(5.00 )

DECATHLON

(4.21 )

GO Sport

(3.52 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem