Apollo

( 1.75 )

Opinie (10)

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Obsługa dosyć kompetentna

Obsługa dosyć kompetentna, chociaż niezbyt szybka. Musiałem chwilkę poczekać przy kasie, aż sprzedawca mnie obsłuży, ale było to (prawdopodobnie) spowodowane wprowadzaniem danych po poprzednim kliencie. Sprzedawca szybko zrozumiał o jakie urządzenie do pamięci masowej mi chodzi i szybko je odszukał w magazynie. Cała obsługa nie trwała 7 min. Cena troszkę wygórowana... Na internecie można znaleźć dużo taniej, ale jak na sklep w centrum miasta przy głównym deptaku to nie jest najgorzej. Przy schodzeniu należy jednak uważać, ponieważ należy zejść z kilkunastu stromych stopni...

W tym sklepie pracują kompetentni pracownicy

W tym sklepie pracują kompetentni pracownicy, który potrafią pomóc klientowi i doradzić nie tylko laikowi. Ceny sprzętów komputerowych są konkurencyjne więc warto tam kupować, bo każdy znajdzie tam korzystną dla siebie ofertę, promocję. Jest to salon komputerowy często wybierany przez nas z mężem, kiedy chcemy coś kupić z tej branży. Nawet jeśli jest potrzeba serwisowania jakiegoś sprzętu, to nie ma żadnych problemów przy załatwianiu całej procedury. Sklep godny zaufania. Minusem jest lokalizacja, ze względu na trudności w znalezieniu miejsca do parkowania. Trochę małe pomieszczenie, więc gdy przyjdzie kilka klientów, to panuje mały chaos i dezorganizacja.

Slkep nie wygląda na początku zbyt interesująco

Slkep nie wygląda na początku zbyt interesująco. W środku pustki -dwóch sprzdawców siedzi bezczynnie, jeden rozmawia z klientem. Do sklepu udaję się z zamiarem zakupu konkretnego produktu (danej firmy i o ściśle określonych parametrach). Niestety akurat go nie ma. Pracownik oferuje możliwość zamówienia towaru, podaje termin. Ponieważ nie mam jednak zamiaru zbyt długo czekać pytam o alterntywnę. I owszem znajdują się w sklepie podobne produkty, tylko innej firmy. Proszę jeszcze tylko o sprawdzenie szczegółowych danych i kompatybilności sprzętu -wszytko się zgadza. Co prawdza nie udało się zakupić wsześniej wypatrzonego urządzenia, jednak jego zamiennik spełnia oczekiwania i dobrze się sprawuje, jest też nieco tańszy. Ocena sklepu pozytywna głównie ze względu na fachową obsługę. Sam wygłąd sklepu oraz asortyment (innego przedmiotu, o który pytałam również nie było) pozostawiają wiele do życzenia.

Uałam się dzisiaj do tego sklepu z zamiarem zakupu czarnego

Uałam się dzisiaj do tego sklepu z zamiarem zakupu czarnego tuszu do mojego urządzenia wielofunkcyjnego HP. Pan z obslugi (ubrany w swój prywatny strój) był bardzo miły i uprzejmy. Zapytał się mnie czy znam numer tego tuszu. Moja odpowiedz była przecząca, spisałam sobie jedynie model mojego urządzenia. Pan podszedł do stojaka i szybko znalazł odpowiedni produkt. Poprosiłam o wystawienie faktury, a moje dane zostały szybko i bezbłędnie wprowadzone do systemu. Pan przyjął płatność i wydał fakturę. Grzecznie podziękowałam za obsługę i wyszłam. Pan sprawiał wrażenie kompetentnego, obsłużył mnie szybko i bez zarzutu. Sklep z sużą różnorodnością produktów (komputerów i innych urządzeń peryferyjnych, łącznie z akcesoriami). Ceny przystępne, sklep zadbany.

Z przyjemnością przyznaję czwórkę

Z przyjemnością przyznaję czwórkę, jako ogólną ocenę jakości obsługi świadczonej przez pracowników firmy Apollo w Rzeszowie. Po pierwsze szybko bez zbędnego oczekiwania, po drugie fachowo. O ekspedientach mogę czystym sumieniem powiedzieć, że są fachowcami. Potrafili udzielić odpowiedzi na każde zadane przeze mnie pytanie w sposób prosty i zrozumiały dla przeciętnego użytkownika sprzętu komputerowego. W czasie ostatniej wizyty miałem dylemat odnośnie wyboru systemu operacyjnego dla mojego komputera. Ekspedient w sposób rzeczowy wyjaśnił wszystkie moje wątpliwości a nadto wskazał najbardziej optymalne a przede wszystkim rozsądne cenowo - z mojego punktu widzenia- rozwiązanie.

W czwartek i piątek miałem

W czwartek i piątek miałem (nie)przyjemność odwiedzić oddział Apollo w Tarnowie. Znajduje się on w małej uliczce, przez co jest słabo widoczny i ciężko go znaleść. W środku wszystko niby ok, 3 Panów teoretycznie gotowych do obsługi. Szkoda że tylko teoretycznie... Chciałem zapytać o monitor, jednak zanim to zrobiłem musiałem czekać 15minut aż pan mnie zauważy i obsłuży. Pan najpierw kłucił się że w ogóle nie ma takiego modeliu jaki wskazałem, lecz po chwili gdy go znalazł powiedział mi cene. Na drugi dzień gdy już miałem go kupować, okazało się że poprzedni Pan jednak podał złą cene i część która mnie interesuje jest 250zł droższa. To już nie pierwszy przypadek niekompetencji sprzedawców w tym sklepie. Już przynajmniej 2 razy byłem świadkiem jak doradzali swoim klientom produkty nie warte swojej ceny (a jako że znam się akurat na komputerach to potrafiłbym w tej cenie podać przynajmniej 1 lepszą opcje). Podsumowując, sklep tani i dobry, ale tylko w interecie. Filia w Tarnowie i jej pracownicy nie zasługują na pozytywną opinie po tej dłuższej już obserwacji... W moim mieście można napewno znaleść lepsze sklepy komputerowe.

W środę zaniosłam do sklepu komputerowego Apollo

W środę zaniosłam do sklepu komputerowego Apollo, toner od drukarki w celu powtórnego nabicia go przez pracowników sklepu. Około godziny 16.40 w piątek postanowiłam go odebrać. Asortyment sklepu i oferowane usługi są duże i cieszą się popularnością wśród mieszkańców Radomska. Pracująca tam pani, gdy poprosiłam ją o odbiór tonera, zniknęła na 10 min, zostawiając mnie samą w sklepie, po czym wróciłam z nabitym przed 10 minutami tonerem do drukarki. Nie było w tym zdarzeniu nic dziwnego, jednak z tonera po włożeniu do torebki zaczął powoli sączyć się wlany tusz, zalewając foliową torebkę. Cena nabicia tonera była niska, ponieważ kosztowało to 20 zł, jednak kompetencje pracownicy oraz czas obsługi pozostawiały wiele do życzenia

Odwiedzałeś ostatnio Apollo?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Acer

(4.00 )

Lexmark International

(4.50 )

Lenovo

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem