Acer

(3.44)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 9)

Dobry kontakt, skrupulatna,...
Dobry kontakt, skrupulatna, wyczerpująca i szybka odpowiedź na zadane pytanie. Nic dodać nic ująć.

mojo

14.10.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mój lekko wysłużony...
Mój lekko wysłużony netbook firmy Acer z dnia na dzień po prostu przestał reagować na jakiekolwiek próby uruchomienia jego. Z racji tego nie miałem możliwości nawet w jakikolwiek sposób podjąć próby odzyskania danych. Jedynym rozwiązaniem okazało się zgłoszenie sprawy do firmy Acer i oczekiwanie na propozycję rozwiązania problemu z ich strony. Poprzez formularz kontaktowy na ich stronie skontaktowałem się z doradczynią klienta tejże firmy i opisałem problem. Zostałem poinformowany, że po przesłaniu mailem do nich przeze mnie kopii dowodu zakupu po mojego netbooka przyjedzie kurier i odbierze go do naprawy. Zatem wysłałem kopię dowodu zakupu w wersji elektronicznej mailowo, a następnie przygotowałem swojego netbooka do wysyłki w oryginalnym opakowaniu oraz z całym oprzyrządowaniem (gdyż takie dostałem zalecenia) i oczekiwałem na przyjazd kuriera. Nie czekałem zbyt długo gdyż kurier już zjawił się następnego dnia u progu moich drzwi, odebrał ode mnie zapakowany sprzęt oraz wręczył mi potwierdzenia nadania przesyłki oraz poinformował o możliwości śledzenia przesyłki poprzez ich stronę internetową. Mój netbook już następnego dnia po transporcie samolotem był w Czechach czyli w siedzibie firmy Acer, o czym zostałem poinformowany. W przeciągu 2 tygodni moja usterka została zlikwidowana, a na dodatek w ramach przeprosin od firmy Acer za utracone bezpowrotnie dane został mi wymieniony dysk twardy na model o większej pojemności. Cały proceder trwał nieco ponad 2 tygodnie, w międzyczasie miałem cały czas dostęp do wszelkich informacji na temat postępu reklamacji. Uważam, że takie podejście do klienta jest godne do naśladowania dla przedstawicieli innych firm.

zarejestrowany-uzytkownik

20.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie miałem wcześniej...
Nie miałem wcześniej do czynienia z serwisem gwarancyjnym tej firmy. Tym razem miałem drobną awarię w swoim netbooku więc musiałem skorzystać z serwisu gwarancyjnego. Zarejestrowałem się na stronie producenta i opisałem awarię. Następnego dnia otrzymałem maila z instrukcją zapakowania i wysłania paczki. Oczywiście wszystko było opłacone przez producenta, ja musiałem tylko zadzwonić po kuriera. Po tygodniu otrzymałem maila, że paczka została wysłana z powrotem do mnie z naprawionym sprzętem. Sprzęt naprawiony, praktycznie część została wymieniona. Jestem bardzo zadowolony z takiej obsługi.

Toms

03.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy zgłoszenia usterki laptopa poprzez stronę producenta: www.acer.pl Zostałam poproszona abym odwiedziła stronę producenta i podając dane (nr fabryczny itp, które otrzymałam ) zgłosiła usterkę laptopa. Weszłam na stronę i ładna kolorystyka i niby proste menu. Ale brakło dla mnie jasnej informacji: strefa klienta czy problemy techniczne( wcale w zakładce wsparcie techniczne nie ma jednoznacznego odnośnika do formularza zgłoszeniowego usterki). Gdy metodą logiki, kombinacji plus cierpliwości przy sporym zapasie czasu znalazłam to co powinnam. Brnęłam przez formularz niby prosty, ale według mnie przesadnie rozbudowany jak na zgłaszanie usterki laptopa klienta o określonych danych i sprzętu o określonych wcześniej definiowanych numerach. Owszem dobrnęłam do końca i pojawiła się informacja:" Zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem " wszystko jednak trwało zbyt długo i niestety w ciągu 15 minut nie pojawiło się potwierdzenie na e-maila ( tego podawanego przy rejestracji)co dla mnie jest sporym minusem. Czyli zgłaszać usterkę mogą tylko wytrwali i cierpliwi.

Magika

16.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu kupiłem laptopa firmy ACER, po jakimś czasie uszkodził się monitor LCD robił się zielony, długo zbierałem się na oddanie komputera do serwisu byłem przygotowany, że naprawa potrwa jak to zwykle bywa ze sprzętem RTV/AGD koło miesiąca. Jakże miłe było moje "rozczarowanie" kiedy po telefonie na infolinię firmy tego samego dnia zjawił się kurier po uszkodzony sprzęt. Od tego momentu raz dziennie otrzymywałem smsem informację w jakim etapie jest naprawa. Komputer wrócił do mnie po 5 dniach roboczych. Jeszcze żadna firma mnie tak profesjonalnie nie potraktowała oraz tak szybko nie uporała się z naprawą. Wielki plus dla Serwisu firmy ACER.

Marcin_1721

08.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
kupiłam komputer acer,...
kupiłam komputer acer, po niespełna 2 latach głośnik się popsuł i trzeba wyło wymienić, wobec czego wysłałam do serwisu do czech,bo jeszcze była gwarancja, masakra, czekałam na zwrot miesiąc, dzwoniłam w trakcie, ale nikt nie był w stanie mi powiedzieć orientacyjną datę zwrotu,słyszłam tylko czekamy na części, dziwne to wszytko, bo niby dlaczego w serwisie nie ma części, przecież na części do samochodu częka się 2 dni, a do kumputera miesiąc? nie kupujcie kompa tej firmy, obsługa w serwisie MASAKRA

zarejestrowany-uzytkownik

14.04.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dnia poprzedniego kupiłem...
Dnia poprzedniego kupiłem laptopa ACER w sklepie T-mobile. Niestety okazało się, iż laptop był uszkodzony, nie było w nim języka polskiego, system cały czas się wyłączał, nie udała się również próba przywrócenia systemu. Pan z infolinii Acera, poprawnie zdiagnozował problem, okazało się iż laptop jest fabrycznie uszkodzony. Odmówiono mi wymianę na nowy, polecono wysłać laptopa do serwisu w Czechach. Troche niepoważne jak na nowy sprzęt. Polecam zastanowić się przed zakupem.

Maciej_98

08.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W moim netbooku...
W moim netbooku Acer kupionym w lutym 2011 zaczął na początku października psuć się wiatrak - wydawał głośniejsze niż zwykle dźwięki, które normowały się gdy go przechylałam. Mając dość ciągłego przechylania netbooka zadzwoniłam w czwartek 17.11 pod numer pomocy technicznej Acer, aby zgłosić sprzęt do naprawy. Zostałam wypytana o wszelkie dane typu numer seryjny urządzenia itd., po czym wysłano mi dalsze instrukcje na e-mail. Niestety okazało się, że z kurierem (DHL) muszę umówić się sama (na koszt firmy Acer, zaznaczając to przy kontakcie z kurierem), co spowodowało dodatkowe koszty telefoniczne biorąc pod uwagę to, że posiadam tylko telefon komórkowy. Jednak był to jedyny minus obsługi. Po przyjeździe kuriera 21.11 (poniedziałek) netbook powędrował na naprawę do Czech. Na bieżąco otrzymywałam informacje e-mailem i SMS-em, na jakim etapie jest naprawa i kiedy mogę spodziewać się powrotu urządzenia. 29.11 (wtorek) otrzymałam netbooka z powrotem. Wiatrak jest wymieniony, netbook pracuje znacznie ciszej niż przedtem. Do opisu naprawy dołączony był wynik testu, jaki przeszło pomyślnie urządzenie - wg informacji na kartce test jest robiony po wykonaniu naprawy, żeby wykryć ewentualne inne problemy ze sprzętem. Podany jest też kontakt e-mailowy w razie zastrzeżeń co do przeprowadzonej naprawy. Ogólnie jestem zadowolona z przeprowadzonej naprawy i jakości obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

30.11.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
ACER w 3...
ACER w 3 słowach: 1.Najlepsza firma produkująca notebooki 2.Bezproblemowy szybki serwis 3.Niezawodna praca Nic tylko polecać!!!

zarejestrowany-uzytkownik

22.06.2009

Placówka

Nie zgadzam się (21)

Acer

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Acer?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobry kontakt, skrupulatna,...
Dobry kontakt, skrupulatna, wyczerpująca i szybka odpowiedź na zadane pytanie. Nic dodać nic ująć.