Vip collection

(3.31)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (19 z 22)

!!! UWAGA !!!...
!!! UWAGA !!! - OBSŁUGA TO TRAGEDIA!!! Wybór może nie jest zły, ale obsługa średnio przyjemna towar pokazują, jakby się im nie chciało, ale ok, każdy może mieć gorszy dzień. Pech chiał, że kupiony u nich towar się popsuł. Po prawie 3 miesiącach czekania na naprawę w ramach gwarancji, człowiek traci nadzieję na pomyślne rozwiązanie sprawy. Każdy kontakt ze sklepem by ustalić kiedy w końcu się wyrobią skutkuje informacją, że nie wiedzą, bo oni tylko sprzedają i w sumie zachowują się tak,jakby mieli człowieka w poważaniu, bo w końcu pieniądze już dostali. Może to taka polityka firmy? Jak się zepsuje, to na gwarancję przyjmiemy, ale nie oddamy, to może kupi nowy ?! Brak szacunku do klienta i jakiejkolwiek chęci profesjonalnej współpracy... ODRADZAM i PRZESTRZEGAM!!

rmf

03.11.2013

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (0)
Towaru jest dużo...
Towaru jest dużo na sklepie w związku z tym wydaje mi się że jest trochę ciasno, wejdzie do sklepu więcej osób i robi się tłoczno. Ogólnie sklep czysty i zadbany,towar równo ułożony. Jest duży wybór , ceny jednak są zróżnicowane. Obsługa sklepu miła i pomocna , w każdej chwili można liczyć na ich pomoc.

Agnieszka_3203

14.11.2012

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (1)
Sklep utrzymany w...
Sklep utrzymany w porządku, obsługa miła i kompetentna. Udzielono mi porady w sprawie zakupu torby męskiej, choć mogłaby ona być bardziej profesjonalna (parametry, rodzaj skóry). Cena dość wysoka, ale proporcjonalna do jakości. Ceny widoczne na produktach. Duży wybór różnorodnych toreb stanowi największą zaletę sklepu.

Paulina_1010

07.11.2012

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
W tym miejscu...
W tym miejscu jest dosyć zróżnicowany poziom cen, każdy może znaleźć tu coś na swoja kieszeń…Nie przesadzają z cenami….Zawsze zaglądam do tego sklepu gdy tylko jestem w centrum handlowym… Jestem zawsze zadowolona z obsługi, zachęcają mnie do zakupu…Nie mam żadnych zastrzeżeń do obsługi …......

Zetka

27.10.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (1)
Interesowały mnie ceny...
Interesowały mnie ceny walizek. Czy sa porównywalne do innych sklepów. Całkiem spory wybór. Ceny w miare przystepne. Kupiłam juz wczesniej walizkę, ale chciałam sprawdzic czy nie przepłaciłam. Obsługa nienaganna, panmi zaraz zaczeła wyciagać i pokazywac mi torby. Miła i sympatyczna. Kolejek brak. Sklpe czysty, wszytsko ładnie popukładane.

zarejestrowany-uzytkownik

12.10.2012

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 141

Nie zgadzam się (0)
Zajrzałam do sklepu...
Zajrzałam do sklepu z walizkami, licząc na promocyjne ceny. Sklep mały, ale czysty, a powierzchnia sklepowa wykorzystana w przemyślany sposób. Jest tutaj dużo torebek, portfeli, walizek oraz akcesoriów przydatnych w podróży. Ceny jednak dość wysokie. Wyroby są dobrej jakości, a to kosztuje. Pani ekspedientka miła i uśmiechnięta. Wyszłam bez zakupów, ale zadowolona z obsługi.

zalogowany_użytkownik

01.09.2012

Placówka

Sosnowiec, Sienkiewicza 2

Nie zgadzam się (1)
Na wystawie sklepowej...
Na wystawie sklepowej zobaczyłam ładne walizki i postanowiłam zajrzeć do środka. Sklep nie jest duży, ale wybór walizek, teczek itp. ogromny. Wszystko w obniżonych i atrakcyjnych cenach. W sklepie czysto, a towar ładnie wyeksponowany. Ekspedientki uprzejme i dysponujące fachową wiedzą na temat walizek, które sprzedają. Nie skusiłam się na zakup, ale wybór był duży.

zalogowany_użytkownik

29.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z moim chłopakiem do centrum handlowego Ch Ster do sklepu o nazwie vip colletion. jest to sklep z artykułami typu walizki i torby. w sklepie panuje ogromny wybór walizek i toreb ktore sa wykonane z roznych tworzyw. artykuly te sa dobrze widoczne i wyeksponowane na polkach. obsługa była neutralna ale pozeganał sie z nami,

Jabłonka

22.06.2012

Placówka

Szczecin, Ku Słońcu 67

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest dość...
Sklep jest dość duży, ma kształt prostokąta. W ofercie portfele, torebki, torby podróżne, walizki. Do wejścia do środka zachęcił mnie powieszony w oknie wystawowym dość duży, czewony plakat: „wielki kiermasz do -80%”. Nie mam zastrzeżeń co do czystości czy porządku panującego w punkcie- wręcz przeciwnie, całość prezentowała się odpowiednio. Pracownica uprzejmie mnie przywitała, gdy oglądałem walizki podeszla do mnie i zapytała, czy może mi jakoś pomóc. Podkresliła, że mają aktualnie promocję (faktycznie, ceny wydały mi się atrakcyjne). Wskazała też, że walizka, któą oglądam jest bardzo lekka i jest na nią aż 10 lat gwarancji. Sklep moim zdaniem godny polecenia.

Born

13.06.2012

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy wystawy sklepu sieci Vip collection, który mieści się w Ch Zakopianka w Krakowie. Od kilku miesięcy zbieram się do zakupu walizki na kółkach. Zatrzymałam się więc na chwilę przed wystawą tego sklepu. Witryna nie miała jakiś uchybień w czystości. Ale raczej nie była dobra wizytówka sklepu. Na wystawie panował chaos i nadmiar towaru. Miałam wrażenie jakby osoba pracująca nad ta wystawą po prostu powrzucała najwięcej ile się da towaru na wystawę i uważała,że tylko tak przyciągnie uwagę potencjalnego klienta. Na wystawie niestety zauważyłam kurz w niektórych miejscach co zrobiło na mnie złe wrażenie. Nie dziwie się, ze taki nadmiar na wystawie jest trudno utrzymać w czystości, no ale wyglądało to nie ładnie. Postałam chwilę i generalnie zamiast patrzeć za walizką zauważyłam torebki, etui na klucze i mnóstwo drobiazgów a walizki były widoczne ze strefy wejścia w głębi sklepu.Ostatecznie po podejściu sprzedawczyni z miną cierpiętnicy zrezygnowałam z wejścia do sklepu.

Magika

11.06.2012

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)
Dziś jeszcze trochę...
Dziś jeszcze trochę poświątecznego lenistwa , jeszcze troszkę spokoju i czasu wolego dla rodziny. Zakupów i maratonu po sklepach nie mam w planach. A jednak widząc na wystawie torebkę nie potrafię się oprzeć i wchodzę do środka by jej się przyjrzeć z bliska i zapytać o cenę. W sklepie wita nas rzadki już zapach naturalnej skóry. Pracownika żadnego nie widać. W sklepie panuje porządek choć jest dość ciasno. Podchodzę do zlokalizowanego w głębi kontuaru ,rozglądam się za kimś z obsługi kto by mi mógł torebkę zdjąć z wystawy i pokazać. Osobą taką lokalizuję a zapleczu(?) na które prowadzi kilka schodków. Pani choć ubrana w kurtkę jak by właśnie albo przyszła albo miała wyjść poproszona podchodzi do mnie odpowiada na moje dzień dobry i dość nie chętnie mówi że cena jest w środku na metce. A no tak jak weszłam wypatrzyłam Iny model w tej samej stylistyce. Pokazana mi zostaje również ta pierwsza wypatrzona przeze mnie przez szybę. Obie są fajne, obie przecenione na 59 zł. Mam co przemyśleć . Ale obsługa. Bryy. Poczułam się jak intruz którego trzeba się na prędze pozbyć.

zarejestrowany-uzytkownik

28.12.2011

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (9)
Niestety nie mogę...
Niestety nie mogę polecić obsługi w tym sklepie. Po wejściu do niego widać było dwie sprzedawczynie. Jedna była aktualnie zajęta innym klientem, druga natomiast stała za ladą. Do tej kobiety podeszłam pytając się o towar, którym byłam zainteresowana. Sprzedawczyni nie wykazała zbyt dużej ochoty do współpracy. Wskazała jedynie ręką miejsce gdzie znajduje się towar. Gdy zaraz podeszłam do niej ponownie pytając już o konkretny typ i rozmiar stwierdziła, żebym sama poszukała sobie na wieszakach. Jak tam nie znajdę tego rozmiaru, to nie mają go na stanie. Poprosiłam zatem, by zadzwoniła do innych placówek i zapytała, czy są. Zrobiła to z wielką niechęcią. Chyba jednak nie tak powinna wyglądać obsługa klienta w tym sklepie. Wszystko pozostałe było ok. Czysto i schludnie. Ceny są troszeczkę wygórowane, jednak jakość towaru jest wysoką, dlatego można tą cenę zapłacić.

Dorota_790

18.12.2011

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (4)
Przez ostanie dni...
Przez ostanie dni padały dość ulewne deszcze i parasol był niezbędnym akcesorium, jeżeli chciało się wyjść z domu. Preferuję parasole składane, małe, ale są one niestety bardzo delikatne i szybko ulegają zniszczeniu. Tak się też stało z moim parasolem, druty zaczęły się w nim łamać. Przechodząc przez Galerię Krakowską, w drodze do pracy, zerkałam na sklepy, czy któryś nie ma w ofercie parasoli. I tak zauważyłam VIPa - na wystawie oprócz walizek i torebek stał też parasol. Weszłam. Wnętrze było uporządkowane, nie było elementów poprzewracanych, podłoga i produkty były czyste. Kolekcję parasoli dostrzegłam z daleka. Kiedy przeszłam przez sklep pracownica powitała mnie. Przez cały czas mojej wizyty stała za ladą, tylko z daleka doradzała mi odnośnie parasola, mówiła jakie są cechy parasoli, które oglądałam, ewentualnie jakie są różnice między nimi. Na każdym parasolu był metka z ceną. W końcu zdecydowałam się na jeden. Pracownica poinformowała mnie, że na parasole jest 2 lata gwarancji. Sprawdziła wybrany przeze mnie model i okazało się, że parasol jest dość wadliwy, otwiera się sam, nawet bez uruchomienia. Sprzedawczyni zapytała, czy taki wezmę, czy chcę inny. Wybrałam inny, zapłaciłam i wyszłam.

Astrum

07.07.2011

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (4)
Szukałam prezentu na...
Szukałam prezentu na urodziny dla taty.Chciałam mu kupić aktówkę. Udałam się zatem do sklepu vip. Asortyment sklepu bardzo duży. Mimo , iż sklep nie należy do największych dostępnych rodzajów produktów przeogromna. W sklepie nie było nikogo. Weszłam przywitałam się. Ekspedientka akurat była zajęta pisaniem sms albo przeglądaniem czegoś w telefonie. Podniosła tylko głowę spod lady i nic nie odpowiedziała. Zaczęłam oglądać aktówki. Czekałam około 10 minut zanim Pani łaskawie do mnie podeszła. Pokazała mi dostępne rodzaje aktówek, jednak miała zniechęconą i zniecierpliwioną minę. Szczególnie, że co chwilę słychać było dźwięk sms. Ponieważ już wcześniej tata pokazywał mi taką aktówkę jaka mu się podoba kupiłam ją. NIE POLECAM SKLEPU ZE WZGLĘDU NA MARNĄ OBSŁUGĘ. BRAK ZAINTERESOWANIA KLIENTEM, ZNUDZENIE PRACOWNIKA, BRAK KULTURY OSOBISTEJ. TOWAR W SKLEPIE JEDNAK ŚWIETNY JAKOŚCIOWO JEDNAKŻE W BARDZO WYSOKIEJ CENIE. TOWAR POLECAM.

Patrycja_325

09.02.2011

Placówka

Rybnik, Raciborska 16

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam salon tej...
Odwiedziłam salon tej firmy, ponieważ sieć ta prowadzi sprzedaż torebek damskich krakowskiej firmy Slon Torbalski, a tę torebkę postanowiłam zafundować sobie z okazji Gwiazdki. Moje rozczarowanie było bardzo duże, ponieważ towar nie tylko znajdował się na samym końcu sklepu na jednym, jedynym wieszaczku to jeszcze wszystkie torebki były powieszone razem, tak, że trudno było je dokładnie obejrzeć. Ponadto z ogromnej kolekcji firmy w sklepie znajdowało się zaledwie kilka pojedynczych modeli. Zakupów oczywiści nie zrobiłam, bo też kupować sobie prezent nie mając z tego przyjemności nie jest w moim guście. Myśle, że salony tej firmy powinno sie odwiedzać tylko wdedy gdy jest się zdecydowanym wydać stosunkowo duże pieniądze bez przywiązywania wagi do oryginalności i wyjątkowośi zakupu.

Iwona_577

02.01.2011

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (8)
Vip collection mieści...
Vip collection mieści się w centrum 3 Stawy. Sklep bardzo mały, i co za tym idzie brak w nim przestrzeni. Asortyment duży choć są problemy ze swobodnym oglądaniem. Sprzedawczyni niezbyt sympatyczna, odniosłam wrażenie, że jej przeszkadzam. Gdy poprosiłam aby zdjęła mi torebkę, bo chcę ją zobaczyć z bliska, odburknęła coś pod nosem i po dłuższej chwili zdjęła. Lubię tą markę i jej wyroby (głównie torebki) ale sprzedawca zniechęcił mnie do jakiegokolwiek zakupu. Nie polecam tego sklepu tylko i wyłącznie z powodu fatalnej obsługi.

Marta_863

31.10.2010

Placówka

Katowice, Alpejska

Nie zgadzam się (1)
Ponad rok temu...
Ponad rok temu kupiłem skórzaną teczkę Vip Collection. Bardzo fajna, elegancka i wytrzymała ale ostatnio zepsuł się w niej zamek szyfrowy i przestała się zamykać a więc stała się bezużyteczna. Długo zastanawiałem się co zrobić z tym fantem, ale nie za bardzo przychodziły mi na myśl miejsca, w których można wymienić taką część. Przechodząc obok sklepu, w którym kupiłem teczkę w galerii Tesco wstąpiłem i nieśmiało zapytałem. Byłem ogromnie zaskoczony tym, że natychmiast udzielono mi fachową pomoc. Pomimo tego, że upłynął już termin gwarancji zaproponowano mi tzw. "naprawę grzecznościową". Wysłano do serwisu i już po 2 dniach odebrałem telefon z informacją, że torba jest już naprawiona i czeka w sklepie!!! Rewelacja! Warto kupować w Vip Collection, ponieważ klient jest dla nich ważny nie tylko w chwili zakupu jak w wielu innych miejscach, ale także dbają o jego satysfakcję później. Polecam.

Neo

10.08.2009

Placówka

Bielany Wrocławskie, Czekoladowa

Nie zgadzam się (33)
Do sklepu wstąpiłam...
Do sklepu wstąpiłam z zamiarem zakupu torebki damskiej, którą kilka dni wcześniej oglądałam w sklepie na Bielanach. Wcześniej postanowiłam jeszcze rozejrzeć się za czymś innym. Przy wejściu do sklepu powitało mnie tylko szybkie spojrzenie ekspedientki, która siedziała przy komputerze i wertowała jakieś papiery. W sklepie spędziłam ok. 10 minut. Zdążyłam obejrzeć asortyment, który mnie interesował i skupiłam się na modelu, który wcześniej spodobał mi się w sklepie na Bielanach.3 razy sprawdzałam czy bardziej będzie mi odpowiadała wersja mniejsza czy większa wybranej torebki przekładając modele z jednej ręki do drugiej, zawieszając na ramię, zaglądając do ich wnętrza. W tym czasie pani ekspedientka ani razu nie podniosła głowy znad papierów, którymi się zajmowała. Równocześnie ze mną w sklepie była jeszcze jedna klientka, na którą również nie zwrócono uwagi. Zrezygnowałam więc z zakupu w sklepie w Centrum Borek i w najbliższym czasie wybieram się po torebkę na Bielany, gdzie obsługa jest bardziej zainteresowana klientem, potrafi doradzić i zaprezentować oferowany towar.

Marta_275

15.05.2009

Placówka

Wrocław, Hallera

Nie zgadzam się (22)
Jest to mój...
Jest to mój pierwszy wpis dlatego drogą wstępu powiem, że często zwracam uwagę na to jak jestem obsługiwany. Wynika to z tego, iż sam zajmuję się obsługą klienta. Często nasuwa mi się na myśl co bym poprawił, co mi się podoba w obsłudze - takie zboczenie zawodowe. Do rzeczy! Jakiś czas temu kupowałem z kolegą z pracy torbę biznesową na dokumenty(prezent dla drugiego przyjaciela). Oglądaliśmy torby, były nieco pochowane. Każdą trzeba było wyciągać i oglądać, a było ich sporo. I tu Pani nie potrafiła wyjść z inicjatywą i polecić czegoś. Zagadywaliśmy, pytaliśmy, tłumaczyliśmy czego chcemy, czekaliśmy na pomoc. Wyszliśmy ze sklepu. Ponieważ nie było w galerii sklepu z podobnym asortymentem wróciliśmy i ostatecznie wybraliśmy torbę, jednak Pani nie uczestniczyła w tym aktywnie. Pomimo, że Pani była miła nie pomagała. Nie wykazała podstawowych cech handlowca/doradcy.

zarejestrowany-uzytkownik

14.05.2009

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (21)

Vip collection

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vip collection?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.