TraveliGo.pl

(3.86)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 8)

Szybko, kompetentnie i...
Szybko, kompetentnie i rzeczowo. Wybraliśmy wspólnie ofertę, zapłaciłem kartą, podpisałem umowę i 3 dni później byłem na wakacjach. Hotel zgodny z ofertą i informacjami jakie otrzymaliśmy od Traveligo. To już nasza 4 rezerwacja u nich i na pewno nie ostatnia

TomekSkalski

25.08.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Korzystałam z usług...
Korzystałam z usług TraveliGo.pl przez kilka lat, ostatnio skusiła mnie oferta ich konkurencji i to był błąd (połasiłam się na cenę, choć Pani z TraveliGo.pl odradzała mi...) Wypracowali sobie bardzo dobre standardy obsługi, znają kierunki i hotele i umieją dobrze doradzić. Zdecydowanie polecam ich usługi, zawsze miło, sympatycznie i profesjonalnie. to pewne i sprawdzone oferty plus profesjonalna obsługa

zarejestrowany-uzytkownik

24.09.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zdarzyło mi się...
Zdarzyło mi się wykupić wycieczkę do Hiszpani korzystając z usług tergo włąśnie serwisu. Wg opisu hotel wyglądał świetnie, miał być nieopodal plaży i mieć klimatyzowane pokoje. Dopytywałam o to wszystko konsultanta który ręczył za klimatyzacje w pokoju. Na miejscu okazało się ze trafiliśmy do 2 gwiazdkowego hotelu, w którym obsługa niż znała angielskiego, o klimatyzacji można było pomarzyc a basen był otwarty 10-18, Sama wycieczka była organizowana przez Triadę ireszta oferty typu wycieczki fakultatywna, były zgodne z ofertą. Błedy zawierała strona traveligo, zaraz po złozeniu przez nas reklamacji strona została poprawiona ale na naszą reklamację nie doczekaliśmy się odpowiedzi, nawet przeprosin za błędy pracownika, nic! Odradzam korzystanie z serwisu, nie wiadomo jakie jeszcze błędy kryją się na ich stronie.

Monique_2

14.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Postanowiliśmy wybrać się...
Postanowiliśmy wybrać się z rodzinką na wakacje do Tunezji. Wiadomo jest, że im szybciej rezerwuje się wyjazd tym jest on tańszy.. Wybrałam ofertę hotelu w przystępnej dla mnie cenie i zadzwoniłam do pracownika z prośbą o podanie całkowitych kosztów dla całej mojej rodzinki oraz poprosiłam o scharakteryzowanie miejsca wypoczynku. Pracownica wysłuchała mnie uważnie, zapytała o moje preferencje i odpowiedziała, zę wybrany przeze mnie hotel nie będzie najlepszym rozwiązaniem gdyż znajduje się na tzw. odludziu. Pani zaproponowała, że przygotuje dla mnie kilka ofert, które spełnią moje kryteria. Jeszcze tego samego dnia wysłała ofertę do mnie na maila. Po dwóch dniach odpisałam jej, ze decydujemy się na jedną z ofert i proszę o wyliczenie całkowitych kosztów. Następnego dnia nie dostałam odpowiedzi. Kolejnego zadzwoniłam już sama. Niestety pracownik, który mnie obsługiwał miał 2 dni urlopu. Skorzystałam zatem z pomocy drugiego pracownika. Drugi pracownik wyliczył koszty i przesłał mi szczegółową ofertę na maila. Podpisałam wstępną umowę, wpłaciłam zaliczkę i odesłałam dokumenty do biura. Kolejnego dnia była już pracownica, która obsługiwała mnie na początku i to ona wysłała potwierdzenie rezerwacji wyjazdu ze szczegółowym regulaminem oferty. Przeczytałam ten regulamin i stwierdziłam, że w poprzednim mailu dostałam zupełnie coś innego. Teraz kwota zaliczki była znacznie większa i podzielona na dwie raty oraz napisano coś o promocji: gwarancja stałej ceny, wycieczka fakultatywna dla dziecka gratis, dodatkowe ubezpieczenia w cenie. Zadzwoniłam do pracownicy i powiedziałam, że chyba zaszła jakaś pomyłka, ponieważ we wcześniejszej korespondencji była inna kwota zaliczki i nic nie było o promocjach. Pani sprawdziła od ręki co jest niezgodne. Powiedziała mi, że ja rezerwację zaczęłam w październiku kiedy obowiązywała promocja, natomiast podczas jej 2 dniowej nieobecności mającej miejsce w pierwszych dniach listopada skontaktowałam się z innym pracownikiem i ten pracownik przygotował informacje dla mnie już bez promocji, gdyż termin promocji minął 31.10. Pracownica zapewniała, że korzystając z promocji zyskuję wiele, jednakże należy wpłacić większą zaliczkę podzieloną na 2 raty. Ale jeżeli to duży problem dla mnie to ona postara się załatwić by ominąć ten wymóg, gdyż to z ich strony doszło do zaniedbania. Odpowiedziała jej, że pomyłki się zdarzają zwłaszcza jak dwie osoby obsługują jednego klienta i nie ma żadnego problemu. Pracownica przeprosiła mnie za całe zamieszanie.

Iskierka_1

01.12.2010

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Poszukując ofert lastminute...
Poszukując ofert lastminute wciąż przeglądam ofert internetowych biur podróży. Tym razem trafiłem na stronę traveligo.pl, która jest internetowym biurem podróży. Strona wygląda ładnie i estetycznie. Można powiedzieć, że grafika przyciąga wzrok swoim wyglądem. Działanie strony mogłoby być jednak minimalnie szybsze. Biuro podróży posiada bogaty asortyment różnych wycieczek w różne zakątki świata. Każda oferta posiada niezbyt dokładny opis i kilka zdjęć hoteli i miejsc przeznaczenia. Wszystkie wycieczki podzielone są na różne kategorie w zależności od charakteru wycieczki, wieku i stanu cywilnego zainteresowanej osoby. Biuro posiada swoją infolinię na którą dzwoniąc można rozwiać wszelkie wątpliwości i dowiedzieć się więcej.

Toms

17.11.2010

Placówka

Warszawa, Wzorcowa 25

Nie zgadzam się (0)
Planujemy wyjazd na...
Planujemy wyjazd na wakacje w przyszłym roku. Wyjazd ma być gdzieś na piękne piaszczyste plaże tunezyjskie. Postanowiłam skorzystać z oferty Traveligo.pl gdyż z doświadczenia wiem, że mają zawsze najkorzystniejsze ceny. Poza tym do korzystania z tej strony zachęca mnie łatwość dostosowania parametrów wycieczek do swoich oczekiwań. Mogę wtedy w szybki sposób znaleźć dokładnie te wycieczki, które spełniają podane przeze mnie kryteria. Znalazłam taką wycieczkę i przeczytałam szczegółowe informacje o niej. Ponieważ w ofercie nie było nic napisane na temat płatności za dzieci( koszt przelotu, noclegu i jedzenia w hotelu), postanowiłam napisać do firmy zapytanie. Firma reklamuje się na stronie, że odpisze na każde zapytanie. Zapytanie wysłałam w piątek 3 września. Niestety do 13 września nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Zalezało mi na tej informacji więc postanowiłam nie czekać dłużej tylko zadzwoniłam na infolinię. Odebrała pani, która się przedstawiła i po wysłuchani moich pytań przedstawiła całkowity koszt wycieczki dla całej naszej rodziny. Przy okazji dowiedziałam się, że wyloty odbywają z Warszawy w miesiącach zimowych i wiosennych, natomiast z Poznania dopiero od maja. Mi zależy na tym by wylot odbył się z Poznania. Reasumując mogę powiedzieć, że strona traveligo.pl jest bardzo dobrze przygotowana: informacje na temat wycieczek są w miarę szczegółowe, do każdej wycieczki dodatkowo zamieszczono kilka zdjęć hotelu i okolicy, poza tym można sprawdzić położenie hotelu z lotu ptaka, mamy możliwość sprawdzić również podobne oferty poprzez szybki przełącznik do nich. Obsługa telefoniczna miła i rzeczowa. Niestety nie sprawdziło się odpowiadanie na zapytanie klienta drogą mailową.

Iskierka_1

13.09.2010

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Na moje zapytanie...
Na moje zapytanie odnośnie możliwości spędzenie wypoczynku korzystając z oferty biura otrzymałem mejlową odpowiedź zawierającą trzy propozycje wyjazdu. Przedstawione oferty spełaniały w całości kryteria, które przedstawiłem, były dość atrakcyjne cenowo, ale nie najtańsze spośród biur, które taką ofertę mi przedstawiły. Poza tym przedstawiona propozycja była czytelna i zawierała kontaktowe numery telefonów. W nadesłanych propozycjach brakowało mi szczegółowych informacji o formie wyżywienia.

Bryku

12.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (21)

TraveliGo.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż TraveliGo.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Szybko, kompetentnie i...
Szybko, kompetentnie i rzeczowo. Wybraliśmy wspólnie ofertę, zapłaciłem kartą, podpisałem umowę i 3 dni później byłem na wakacjach. Hotel zgodny z ofertą i informacjami jakie otrzymaliśmy od Traveligo. To już nasza 4 rezerwacja u nich i na pewno nie ostatnia