APS Apteka

(3.41)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 9)

Będąc na zakupach...
Będąc na zakupach w CH Plaza weszłam też do apteki. Zauważyłam, że w sklepie było czysto, na pólkach panował porządek. Apteka była też dobrze oświetlona, produkty i półki ładnie wyeksponowane. Przy dwóch stanowiskach stały dwie Panie aptekarki, które odpowiedziały na moje „dzień dobry”. Przeszłam wolno wśród półek z wystawionymi lekarstwami i kosmetykami, przyglądając im się i kierując się w stronę lady aptecznej. Żadna z Pań nie wykazała chęci obsłużenia mnie, wręcz nie wiedziałam czy te stanowiska są w ogóle czynne. W końcu jedna z Pań zapytała się, co ma mi podać. Poprosiłam o potrzebny lek, Pani sprawdziła czy jest na stanie i stwierdziła, że powinno być jeszcze jedno opakowanie. Podeszła do właściwej półki i przyniosła produkt. Ponieważ kwota do zapłaty była niewysoka, spytałam się, czy mogę zapłacić kartą. Aptekarka odpowiedziała, że tak, podałam więc jej kartę i po zatwierdzeniu operacji PIN-em po chwili otrzymałam paragon wraz z potwierdzeniem dokonania operacji kartą i lekarstwo. Spytałam się jeszcze Pani o zasady dawkowania, Pani mi pobieżnie odpowiedziała. Podczas mojej wizyty w aptece nie było innych klientów, ale Aptekarka nie zaproponowała mi zakupów innych produktów, czy pomocy nawet gdy oglądałam produkty ustawione na półkach.

Katarzyna_3042

31.10.2012

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (1)
Udałam się do...
Udałam się do apteki w celu zakupu konkretnego produktu leczniczego. Kiedy poprosiłam o niego, pani pracująca tam nie przedstawiła mi dostępnej oferty tylko zapytała czy może być o takim smaku. Zostałam poinformowana o pozostałych dostępnych smakach dopiero gdy wyraźnie o to poprosiłam. Nienawidzę sugerowania towarów.

nanako

18.10.2012

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (1)
Wiedza i kompetencja...
Wiedza i kompetencja na najniższym poziomie, uwaga w szczególności skierowana do ciemnowłosej farmacetki,która błądzi w ciemnościach z powodu barku podstawowej wiedzy.Klienci nie są należycie obsługiwani,pani nic nie wie,nie potrafi pomóc klientowi w najprostszych dolegliwościach.Na szczęście udzielili się ludzie obok przysłuchujący się rozmowie,więcej kompetencji było po drugiej stronie lady niestety.Szkoda tylko,że Pani w dodatku ciągle przerywała innym,bo mogłaby się wreszcie czegoś dowiedzieć.Innym razem brak wiedzy na temat istnienia promocji,którą są oflagowane szyby apteki,Pani się dziwi,twierdzi,że promocji nie ma,jak się Pani pokaże plakat,to się dowiaduje,że jest promocja w jej aptece.

zarejestrowany-uzytkownik

03.10.2012

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (3)
Apteka w CH...
Apteka w CH Plaza. Polecona przez mojego lekarza, by tam kupić przepisany lek, bo jest najtaniej. Dodam lek nierefundowany. Co prawda nie sprawdzałam, czy faktycznie kupiłam go taniej. Apteka dobrze oświetlona, przestronna. Dobrze wyeksponowane kosmetyki czy suplementy diety. Działająca klimatyzacja. Brak pacjentów a tym samym kolejki. Obsługa miła i sprawna. Byłam z dzieckiem i farmaceutka zagadnęła moje maleństwo. Leki zostały zapakowane w reklamówkę.

Katarzyna_447

26.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W związku z...
W związku z chorobą córki udałam się do pobliskiej apteki by zakupić leki z otrzymanej recepty, o ile lubię tę aptekę z powodu braku kolejek do kasy, wystarczy, że jedna osoba ustawi się w kolejkę to zaraz podchodzi drugi pracownik do kasy, mają dużo promocji, obniżki ceny, mam od nich kartę rabatową, ale minusem jest to, że średnio na dwie rzeczy po które przyszłam zwykle jednej z nich brakuje, dla mnie akurat nie jest to problem, bo blisko mieszkam i zawsze na drugi dzień ta rzecz jest dostępna, ale osoba, która nie mieszka na miejscu to z zakupu zrezygnuje

Ewelina_424

06.10.2011

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (2)
Mam problemy ze...
Mam problemy ze skórą od jakiegoś czasu, więc wybrałam się do apteki po jakiś specjalistyczny żel do mycia twarzy, który pomoże mi się wyleczyć. Gdy weszłam do apteki moim oczom ukazało się aż 5 farmaceutek! Być może trafiłam na godzinę "zmiany"...? W każdym razie, zostałam powitana i spytana przez jedną z nich w czym można pomóc. Po krótkiej rozmowie pani poleciła mi m.in. żel, który używa jej córka, mająca problemy ze skórą. Nie kosztuje fortuny (28zł) a robi to, co inne specjalistyczne kosmetyki z wyższej półki. Zadowolona wyszłam z apteki i przetestowałam żel w domu. Po umyciu nim twarzy przestałam czuć "niewygodę" na twarzy, wywoływaną przez nadmierną produkcję sebum. Za kilka dni się okaże, co to za produkt i czy przestaną się pojawiać nowe zaskórniki. Na razie jestem zadowolona co do obsługi i całej apteki, być może wybiorę się tam kiedyś znów.

Ilona_198

06.07.2011

Placówka

Wałbrzych, 1-go Maja 64

Nie zgadzam się (2)

APS Apteka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż APS Apteka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tak sobie.
Tak sobie.