Winoteka Domowa

(3.55)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 11)

Bardzo miłą rozmowę...
Bardzo miłą rozmowę telefoniczną odbyłam z pracownikiem Winoteki Domowej, sympatyczną kobietą, której imię mi umknęło, z pełnym zaangażowaniem, taktem i kulturą przedstawiła propozycje zakupu partii win (bogatą i różnorodną) , którego w równie miłym tonie odmówiłam. Nie było nagabywania, lecz zwyczajnie tak jakby towarzysko ofertowy dialog. Przyjemna rozmowa była jak miły akcent w ciągu dnia, pełnego zajęć.

DORA_1

24.08.2013

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nie miałam zbyt...
Nie miałam zbyt wiele czasu na rozmowę z pracownicą Winoteki Domowej, która do mnie zadzwoniła z ofertą zakupu partii ekskluzywnych win, jednak pani Karolina poprosiła o trzy minuty i na to mogłam się zgodzić. Przedstawiła rzeczową ofertę i okazała wyrozumiałość gdy nie zdecydowałam o zakupie, gdyż z poprzedniej dostawy jeszcze mam w domu kilka butelek. Bardzo życzliwie przyjęła moje stwierdzenie, że nie jestem typem ”chomika”. Lubię rozmowy, zwłaszcza gdy nie wciska mi się towaru lecz zwyczajnie tylko oferuje. W tym przypadku tak było.

DORA_1

19.04.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miłą i...
Bardzo miłą i przyjemną rozmowę odbyłam 25 marca z niejakim panem Jarkiem, pracownikiem BOK Winoteki Domowej, który zadzwonił do mnie z ofertą zakupu nowej partii win, oferował nawet 12 letnie z winnic hiszpańskich. Ofertę miał bogata i różnorodną, świetnie prezentował kolejne butelki, wiedza godna uznania. Ja jeszcze mam zapas z poprzedniej dostawy więc namówić się nie dałam. Pan Jarek wyraził słowa uznania dla mojej asertywności (użył tego słowa) w odmowie i miłymi grzecznościami pożegnaliśmy się. Profesjonalista na swoim stanowisku.

DORA_1

09.04.2013

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu zamówiłam w Winotece Domowej tzw. skrzynkę wykwintnych win. Tak zwaną bo skrzynka okazała się kartonowym pudłem. Tego dnia otrzymałam listowną ofertę do kolejnego zakupu – kolejna skrzynka z winami białymi, czerwonymi lub mieszanymi, tym razem też (podobno) promocyjnie ale już w wyższej cenie. Ładnie sformułowany list dziękujący i jednocześnie zapraszający na kolejne zakupy + broszura ofertowa ”Teraz jeszcze bardziej wyjątkowe… Sprawdź!” Ilustracje ładne, porządny papier, opis oferowanych zawartości i w sumie ogólnie OK. jednak na zakup się nie skuszę bo jeszcze ostatnia dostawa nie została skonsumowana i nie widzę potrzeby zakupu kolejnej w cenie wyższej o jakieś 150 zł za tę samą ilość butelek. wygląda na to, że pierwsza dostawa na zachętę była atrakcyjna a następne mają już mniej atrakcji cenowej.

DORA_1

19.03.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Spisała się Winoteka...
Spisała się Winoteka Domowa prawie na medal. Zgodnie z umówionymi warunkami otrzymałam tego dnia „skrzynkę” wykwintnych włoskich win z różnych regionów Włoch, czerwonych i białych. Wszystko byłoby OK. gdyby skrzynka była skrzynką a nie kartonowym opakowaniem. Jeśli się z kimś umawiam na skrzynkę to chyba jasne co powinnam otrzymać (skrzynka jest skrzynką, karton kartonem – dla mnie), no chyba że to była skrzynka „inaczej”. W takiej sytuacji należało o tym uprzedzić, pewne zachowania obowiązują. Zawartość natomiast bez zastrzeżeń, warta pochwały: 12 butelek wina + 3 dodatkowe + profesjonalny otwieracz (ten najbardziej spodobał się mężowi) za fajną cenę. Mam nadzieję, że smak też będzie OK.

DORA_1

19.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Już dość dawno...
Już dość dawno przeglądałam stronę Winoteki Domowej i gdzieś tam nawet się rejestrowałam. Tego dnia zadzwoniła do mnie konsultantka tej firmy, pani Kamila, która przedstawiła mi ciekawą propozycję zakupu skrzynki 12 butelek markowych win białych i czerwonych, pochodzących z regionów Włoch, w bardzo intratnej cenie, godnej uwagi. Bardzo miła i przyjemna, rzeczowa i krótka (4-6 min) rozmowa. Do kompletu całości zaproponowano mi jeszcze 3 dodatkowe butelki i korkociąg. Jakiś czas temu odbyłam podobną rozmowę i wtedy nie zdecydowałam się na zakup (potem żałowałam), tym razem się zdecydowałam, umawiając się na konkretny dzień dostawy.

DORA_1

11.01.2013

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Siedzę sobie w...
Siedzę sobie w pracowni w pewnym momencie dzwoni telefon. Po odebraniu dowiaduję się, że to infolinia winoteka.pl i mają oni dla mnie wspaniałą ofertę zakupu zestawu cudownych win w jeszcze bardziej cudownej cenie. No cóż proszę Pana po drugiej stronie słuchawki o kilka informacji na temat win z pakietu. Jedyne czego się dowiaduję to, że wina są zagraniczne (tego się domyślałem, że nie polskie z Zielonej Góry) i że, są smakowite (co kolwiek to znaczy).. Wiem, że wino posiada bukiet, aromat, kolor ale,że jest smakowite??. Powiedziałem Panu, że w ten sposób niczego nie dowiem się na temat tych win i skoro on nie potrafi niczego mi o nich opowiedzieć to sprawdzę informacje na stronie www. Pan poinformował mnie, że sprawdzić mogę ale nie kupię w takiej fantastycznej cenie jak on mi proponuje. Podziękowałem za rozmowę. Pewnie bym kupił te wina, gdybym czegoś sensownego się o nich dowiedział. Moja opinia to nie jest negatywna krytyka winoteka.pl ale sposobu sprzedaży win telefonicznie, przez nic na ich temat niewiedzących konsultantów. Swoją drogą, bardzo fajne wina mają w ofercie. Ceny też zachęcają do zakupu. Wiem to ze strony www.winoteka.pl.

zarejestrowany-uzytkownik

14.12.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu skorzystałem z oferty tej firmy i otrzymałem pierwszą paczkę. W ostatnim tygodniu otrzymałem list z informacją o tym, że przygotowano kolejną paczkę + opcjonalną paczkę świąteczną i Winoteka prosi mnie o potwierdzenie lub rezygnację z dostawy. Proszą o kontakt z infolinią. Wykonałem więc telefon korzystając z numeru stacjonarnego - ale automat poinformował mnie, że konsultanci są zajęci i nie mogą odebrać i jestem proszony o pozostawienie numeru telefonu celem oddzwonienia - podałem więc numer telefonu komórkowego, który jest też w bazie Winoteki. W ciągu mniej więcej 30 minut konsultant rzeczywiście oddzwonił - ale nie na numer komórkowy, tylko stacjonarny z którego ja dzwoniłem. Poprosiłem o wyjaśnienie po co w takim razie mam podawać numer do oddzwonienia skoro oddzwaniają inaczej - ale konsultant pozostawił to pytanie bez odpowiedzi. Zapytał o cel i powód mojego telefonu - więc powiedziałem, że dzwonię zgodnie z listem i e-mailem i chciałem przesunąć dostawę paczki. W moim rozumieniu przesunąć paczkę można o dowolny okres, ale okazało się, że przesunąć można ale tylko o tydzień. Więc w takim razie zadecydowałem, ze rezygnuję z tej paczki. Zaznaczając, że jestem zadowolony i zainteresowany kolejnymi paczkami, ale pierwszą paczkę otrzymałem zaledwie miesiąc temu i jeszcze mam sporo win w zapasie. Konsultant jednak mimo wszystko zaczął mnie przekonywać, że to nie jest dobry pomysł, bo przecież święta, wigilia, goście i na pewno win mi nie starczy. Ale znów jasno i wyraźnie potwierdziłem rezygnację. Nie mniej konsultant dalej nie dawał za wygraną i zaczął mnie przekonywać, że przecież wina są specjalnie selekcjonowane, że są specjalne odmiany na stół wigilijny, próbował mnie usilnie zwrotami typu "Przyzna pan przecież, że", "Czyż nie uważa pan że itp" cały czas skłonić jednak do potwierdzenia paczki. Po kolejnym stanowczym nie (Do tego momentu już 4 x powiedziałem, że nie dziękuję), dał za wygraną i zaczął tą samą litanię i próbę przekonania mnie, że skoro nie paczka główna to choć paczka świąteczna dodatkowa, bo wybór, bo święta itp... Znów moje nie nie skutkowały. Poza tym byłem już poirytowany. Konsultant próbował niemal na siłę przekonać mnie do zmiany decyzji i za nic nie chciał przyjąć do wiadomości mojego stanowczego nie. "Może pan przemyśli", "Niech się pan zastanowi" "Może jednak"... Nie mniej jednak w końcu dał za wygraną i z wielkim rozczarowaniem i żalem powiedział, że w takim razie trudno. Przyjmuje rezygnację z tej paczki i zaprasza na kolejną... Ale może jednak się zastanowię, bo kolejna będzie dopiero za 3 miesiące... Nie przekonałem się. Zapytałem się tylko, czy na pewno przyjął moją rezygnację z paczki i odnotował. Potwierdził że tak. Nie minęło 24h godziny - telefon na komórkę. Kolejny konsultant Winoteki, że... paczka jest gotowa a ja nie potwierdziłem wysyłki i chciał ją potwierdzić.... Nie trudno dodać, że moja irytacja sięgnęła zenitu. Nie mniej jednak ten konsultant nie był tak napastliwy i po moim szybkim streszczeniu wcześniejszej rozmowy, wyrażeniu niezadowolenia z braku odnotowania rezygnacji itp nie próbował mnie przekonywać, tylko przeprosił za pomyłkę, powiedział, że odnotował w systemie - tym razem na pewno. Minęły 2 dni i telefonu nie było. Może jednak tym razem się udało. Pytanie co będzie przy kolejnej paczce... Podsumowując: Oferta firmy - w porządku. Ceny - w normie. Infolinia - uff.... do poprawy...

zarejestrowany-uzytkownik

06.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Skrzynkę zamówiłam 1...
Skrzynkę zamówiłam 1 czerwca, deklarowany czas dostawy to 4 dni robocze, po tygodniu zadzwoniłam żeby dowiedzieć się, co z zamówieniem miła pani poinformował mnie, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, a zamówienie dotrze w przyszłym tygodniu. Po upływie tygodnia próbowałam dodzwonić się do biura obsługo niestety nikt nie odbiera. Straciłam tylko czas i pieniądze (zakup gruponu).

zarejestrowany-uzytkownik

17.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Jestem Klientką Winoteki...
Jestem Klientką Winoteki Domowej dostarczającej wina, po zamówieniu przez telefon. Ponieważ kilka dni temu zdecydowałam się zamówić kolejną skrzynkę otrzymałam telefon, czy z pewnością ją dostarczać. Niestety czeka mnie wyjazd i nie będę mogła jej odebrać. Kontaktowałam się z infolinią żeby pilnie odwołać dostawę i ewentualnie ja przełożyć na inny termin - spodziewałam się jakiś problemów - jednak wszystko zostało zrealizowane super sprawnie. Miła konsultantka sprawnie sprawdziła stan przesyłki i przebukowała ją na inny dogodny termin i UWAGA adres dostawy. Polecam taki standard obsługi wszystkim firmom.

Aneta

07.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)

Winoteka Domowa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Winoteka Domowa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo miłą rozmowę...
Bardzo miłą rozmowę telefoniczną odbyłam z pracownikiem Winoteki Domowej, sympatyczną kobietą, której imię mi umknęło, z pełnym zaangażowaniem, taktem i kulturą przedstawiła propozycje zakupu partii win (bogatą i różnorodną) , którego w równie miłym tonie odmówiłam. Nie było nagabywania, lecz zwyczajnie tak jakby towarzysko ofertowy dialog. Przyjemna rozmowa była jak miły akcent w ciągu dnia, pełnego zajęć.