A PROPOS

( 3.50 )

Opinie (7)

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

10.07.2014
A PROPOS Inna forma kontaktu

Drogeria A' Propos

Drogeria A' Propos. Doświadczona i komunikatywna obsługa, która w razie potrzeby z chęcią doradza i pomaga w zakupie, odznaczając się wymaganą i pożądaną wiedzą. Czas obsługi bez zastrzeżeń. W drogerii znajduje się bogata oferta środków chemicznych i wszystkiego co potrzebne w tego rodzaju sklepach- po hurtowych cenach. Lokal zadbany, czysty, bez zarzutów. W drogerii A' Propos panuje bardzo miła i przyjemna atmosfera. Na pewno tam wrócę!

Drogeria A propos ma niewielkie rozmiary

Drogeria A propos ma niewielkie rozmiary, mieści się w dwóch pomieszczeniach w kamienicy. Od ulicy oddziela ją niewielki skrawek ogrodzonej ziemi. Otoczenie sklepu jest czyste. Przy wejściu i w oknach wystawowych znajdują się często plakaty reklamowe lub ogłoszenia o jakiejś specjalnej promocji dla klientów. W pierwszym pomieszczeniu znajduje się kasa. Oba pokoiki są bardzo gęsto zastawione regałami z produktami, jeden koło drugiego. Pośrodku ustawione są też regały dodatkowe. Całość jest szczelnie zapełniona produktami. Wybór w sklepie jest duży. Towary zarówno tańsze jak i z górnej półki. Pracownice są uprzejme, ale niezbyt kompetentne, nie potrafią doradzić, maja problemy z omówieniem różnic pomiędzy jednym a drugim produktem. W sklepie można płacić kartą.

Szukając odżywki do włosów zajrzałam do drogerii A Propos

Szukając odżywki do włosów zajrzałam do drogerii A Propos. W sklepie tym jest duży wybór kosmetyków. Sklep składa się z dwóch pomieszczeń. Zaraz przy wejściu jest kasa. Oba pomieszczenia są wypełnione regałami z produktami. W zasadzie w sklepie trudno się porusza, regały zastawiają też środek drugiego pomieszczenia i naprawdę, trochę niewygodnie jest się przeciskać pomiędzy nimi. Kiedy weszłam do sklepu nie było nikogo przy kasie ani w pierwszym pomieszczeniu. Znalazłam sobie półeczkę z preparatami do włosów i zaczęłam je oglądać. W drogerii nie było nikogo poza mną, z odgłosu kroków w sąsiednim pomieszczeniu domyśliłam się, że jest tam jakiś pracownik i co jakiś czas podchodzi do drzwi, zerka na mnie i spaceruje po pomieszczeniu dalej. Po kilku minutach do sklepu weszła pani (przez drzwi wejściowe) i zapytała, czy w czymś mi pomóc. Ubrana była zupełnie normalnie, nie miała żadnego identyfikatora. Upewniłam się, że pani tu pracuje. Znalazłam na półce olejki do włosów. Byłam ciekawa preparatów, bo kiedyś używałam olejków w ampułkach i byłam bardzo z nich zadowolona. Pani opisała mi stosowanie olejków, które były dostępne, że stosuje się je na zimno, że można użyć na całą noc. Po namyśle jednak postanowiłam kupić maskę do włosów z serii Morza Martwego, z Bielendy. Zapytałam, czy nie ma w zestawie do tego szamponu. Pani powiedziała, że nie. Że z podobnych produktów był krem do twarzy, ale nie ma, i jest tylko peeling do ciała. Podziękowałam i powiedziałam, że w takim razie wezmę tylko to. Maska była opakowana w specjalne tekturkowe opakowanie, podarte, ale to mi nie przeszkadzało. Zapłaciłam i zabrałam ze sobą kosmetyk. Kiedy wychodziłam sprzedająca obsługiwała kolejnego klienta.

Zaszłam na zakupy do drogerii A PROPOS

Zaszłam na zakupy do drogerii A PROPOS, jest ona połozona w centrum miasta z daleka widac szyld, więc nie ma problemu ze znalezieniem tego miejsca. Weszłam tylko do sklepu i już podeszła do mnie Pani ekspedienka i spytała: "czy w czymś pomóc"? Nawet nie zdążyłam obejrzec asortymentu sklepu, zorietowac się cenowo więc podziękowałam za pomoc. Co mnie zdziwiło: ekspedientka zaczeła chodzic za mną, dosłownie za moimi plecami. Więc po chwili spytałam czy mogłaby mi pomóc w doborze kremu, w gazetce promocyjnej sklepu bym krem który mnie zainteresował. Pani oczywiście mi pomogła, ale ja wiedziałam więcej na temat danego kremu od Pani tam sprzedającej, nie potrafiła mi nic konkretnego powiedziec o danym produkcie, to ja jej powiedziałam do jakiej cery jest ten krem i jakie ma ważne składniki. Nie byłam zadowolona z obsługi, pani nie wiedziała co sprzedaje a przeciez ten produkt miała w gazetce promocyjnej, więc tym bardziej powinna znać jego własciwości.

Sklep kosmetyczny

Sklep kosmetyczny. Wchodząc do sklepu zostałam przywitana przez pracownika, który również zapytał, czy może mi pomóc w wyborze towaru. Podziękowałam jednak a pracownik pozostał w pobliżu, gotów odpowiedzieć na każde moje pytanie i służył pomocą.

Odwiedzałeś ostatnio A PROPOS?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.14 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem